Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Διαφημίσεις :: Ελεύθερο ρεπορτάζ

( στο παρά 5 :: 6/1/2006 0:06:23) 

Στο παρά 5 Εξαγωγές… ιχθύος

• Ανταγωνισμοί

media

Δυσπιστούν ακόμα οι Έλληνες καταναλωτές

Η κύρια, όμως, αιτία των ενδοευρωπαϊκών συγκρούσεων δεν εντοπίζεται ασφαλώς στις θρησκευτικές διαμάχες αλλά στην προσπάθεια των κρατών να αποκτήσουν οικονομική ισχύ, κυρίαρχη θέση στην Ευρώπη και παγκόσμια υπεροχή. Την τελευταία στιγμή ο ΑLPHA προέβη πάλι σε αναβολή της προγραμματισμένης για αύριο Δευτέρα σειράς του Λάκη Λαζόπουλου «Οδός Παραδείσου 7» μεταθέτοντάς την για τη Δευτέρα 16 του μήνα

ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΚΟΥΦΟΥ

Η πολιτική αυτή όξυνε τους ανταγωνισμούς μεταξύ των μεγάλων δυνάμεων και, κυρίως, μεταξύ της Αγγλίας και της Γαλλίας. media

Οι ιχθυοκαλλιέργειες στην Ελλάδα πάνε καλά, κυρίως διότι τα παραγόμενα ψάρια φαίνεται να βρίσκουν καλές αγορές στο εξωτερικό.

Η φρίκη του πολέμου Μόλις αυτοί οι καβαλάρηδες έφτασαν στο σπίτι μας, το πρώτο πράγμα που έκαναν ήταν να δέσουν τα άλογά τους. Ύστερα ο καθένας επιδόθηκε στο έργο του, να μην αφήσει δηλαδή τίποτα όρθιο, να λεηλατήσει τα πάντα. Ενώ μερικοί έσφαζαν τα ζώα και τα έψηναν, άλλοι έκαναν το σπίτι άνω-κάτω […]. Άλλοι άρπαζαν ό,τι έβρισκαν μπροστά τους άλλοι γκρέμιζαν τις πόρτες και τα παράθυρα, […] έκαιγαν τα στρώματα, τα τραπέζια, τις καρέκλες και τους πάγκους […]. Άλλοι έριξαν ένα χωρικό σε πυρωμένο φούρνο και έναν άλλο τον έσερναν με τη θηλιά στο λαιμό […] Για να μη μακρηγορώ, καθένας από τους στρατιώτες εφεύρισκε ένα νέο είδος βασανισμού για τους δυστυχείς αυτούς χωρικούς. Η. J. C. von Grimmelshausen, Les aventures de Simplicius Simplicissimus, 1668, Παρίσι, Aubier, 1988, 34-35. • Ποια είναι τα θύματα του πολέμου; • Από πού φαίνεται ότι οι στρατιώτες αυτοί δεν υπηρετούν κάποια ιδεολογία;

Η ένταξη του τηλεοπτικού προγράμματος του ειδησεογραφικού σταθμού CHAΝNEL 9 στο δορυφορικό μπουκέτο της NOVA είναι στα επόμενα σχέδια του επιτελείου του καναλιού.

Στο εξωτερικό πηγαίνουν καλά.

Κατά τα άλλα, σύντομα μέρος του προγράμματος του CHANNEL 9 θα μεταδίδεται από την COSMOS TV, η οποία προετοιμάζει το νέο της πρόγραμμα που θα φέρει τη σφραγίδα του Κωστή Δήμου (που σημειωτέον έχει αναλάβει τη συνολική αναμόρφωση του προγράμματος).

Στην Ελλάδα όμως οι πωλήσεις κυμαίνονται ακόμη σε χαμηλά επίπεδα.

Το καινούργιο πρόγραμμα που ετοιμάζεται, σύμφωνα με πληροφορίες, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ένα ωριαίο κεντρικό τοπικό δελτίο (9-10 το βράδυ), καθημερινή αθλητική εκπομπή επί επταήμερο (8-9 το βράδυ) μια απογευματινή 90λεπτη καθημερινή ενημερωτική εκπομπή και ένα τηλεπαιχνίδι

Οι ελληνικές επιχειρήσεις ιχθυοκαλλιέργειας που έχουν αναδείξει την Ελλάδα ως την πρώτη ιχθυοπαραγωγό χώρα στη Μεσόγειο βρίσκονται αυτήν την περίοδο σε έναν κύκλο συγχωνεύσεων και εξαγορών, προκειμένου να επιτύχουν τον διπλό στόχο τους: να κερδίσουν τον Έλληνα καταναλωτή και να ανοίξουν νέες αγορές στο εξωτερικό.

media

Εξαγορές - συγχωνεύσεις

Τι μέλλει γενέσθαι με τις συμβάσεις των εργαζομένων στα δημοτικά ΜΜΕ;

Οι εισηγμένες στο ΧΑΑ επιχειρήσεις έχουν ήδη εντάξει στα επενδυτικά τους προγράμματα τόσο την ανάπτυξη των εμπορικών τους δικτύων - μέσω και εξαγορών εταιρειών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό - όσο και την έρευνα για την καλλιέργεια νέων ειδών, σε μια προσπάθεια προσέγγισης των διατροφικών συνηθειών, κυρίως των ξένων καταναλωτών προς τους οποίους απευθύνεται το μεγαλύτερο μέρος της ελληνικής παραγωγής.

Η διοίκηση της ΕΣΗΕΜΘ συναντήθηκε προ ημερών με τους δημοσιογράφους της TV100 και του FM100, τους οποίους ενημέρωσε για τις επαφές που είχε με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, ο οποίος δεν θέλει να ακούσει για αυξήσεις άνω του 5%.

Μάλιστα συνεχίζουν τις εξαγορές και τις συνεργασίες με ομοειδείς εταιρείες που θα βοηθήσουν στην επίτευξη των στόχων αυτών.

Από την πλευρά της η ΕΣΗΕΜΘ είναι αποφασισμένη να προχωρήσει σε δυναμικές κινητοποιήσεις στην περίπτωση που ο κ. Παπαγεωργόπουλος συνεχίσει να είναι αδιάλλακτος

Έτσι πρόσφατα ολοκληρώθηκε η εξαγορά της εταιρείας Διολκός Ιχθυοκαλλιέργειες από την εταιρεία Ιχθυοτροφεία Σελόντα, ενώ έως το φθινόπωρο του 2003 αναμένεται να ολοκληρωθεί και η συγχώνευση ανάμεσα στις Ευρωσυμμετοχές Κεφαλαίου και τη Seafarm.

media

Επίσης σε φάση αναδιάρθρωσης βρίσκεται και ο όμιλος εταιρειών Νηρέα.

Ο STAR FM 97,1 με αφορμή τις τελευταίες μετρήσεις της Focus εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει ότι είναι πρώτο ραδιόφωνο στις ηλικίες 18-24, στις ηλικίες 25-34, στις γυναίκες ακροάτριες και στο ηλικιακό κοινό άνδρες-γυναίκες 13-52 ετών

Αστακοί γλυκού νερού

media

Νέα είδη, όπως το φαγκρί και η χιόνα, έχουν βγει στη βιομηχανική παραγωγή, ενώ σημαντικά βήματα έχουν γίνει και στην καλλιέργεια γλώσσας.

Τέσσερις απολύσεις δημοσιογράφων είχαμε χριστουγεννιάτικα στην εφημερίδα «Sportime», η διοίκηση της οποίας απειλεί με νέες απολύσεις.

Σύντομα, οι ελληνικές εταιρείες θα είναι σε θέση να παρουσιάσουν νέα προϊόντα, όπως λυθρίνια και αστακούς του γλυκού νερού.

Το γεγονός απασχόλησε την ΕΣΗΕΑ, που αποφάσισε την πραγματοποίηση απεργιακών κινητοποιήσεων, εφόσον δεν ανακληθούν αμέσως οι απολύσεις των συναδέλφων

Στην Ελλάδα εκτρέφονται κυρίως τσιπούρες και λαβράκια.

media

Η τσιπούρα καλύπτει το 40% της συνολικής παραγωγής, τα τελευταία χρόνια όμως γίνονται προσπάθειες ώστε οι επιχειρήσεις να προχωρήσουν στη μαζική παραγωγή και νέων, συγγενών με την τσιπούρα και το λαβράκι ειδών, όπως η συναγρίδα, ο σαργός, ο κέφαλος και το φαγκρί.

Aπό την επόμενη Παρασκευή η εβδομαδιαία εφημερίδα ΰΰΰΠΟΙΑ;;;;;;;;;;,ίίί, εκτός από δύο κινηματογραφικές και μία «εκπαιδευτική» ταινία, θα προσφέρει και επεισόδια της θρυλικής σειράς «Bonanza»

Τα τελευταία χρόνια αυξάνεται συνεχώς και η εγχώρια κατανάλωση προϊόντων ιχθυοκαλλιέργειας, καθώς οι καταναλωτές έχουν πλέον καταλάβει ότι τα προϊόντα αυτά δεν στερούνται ποιότητας και έχουν ιδιαίτερα προσιτές τιμέες.

media

Το 70% εξάγεται

Νέα προσφορά ξεκινάει η «Ελευθεροτυπία» από αύριο Δευτέρα, που θα διανέμει μαζί με την έκδοση της Δευτέρας συνολικά δέκα CD εκμάθησης των Windows XP και του Office 2003

Οι επενδύσεις που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια από τις μεγάλες επιχειρήσεις και οι συνεργασίες και εξαγορές που έχουν επιτευχθεί, δημιουργούν μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης και προσδίδουν στον κλάδο νέα δυναμική.

media

Από το σύνολο της ελληνικής παραγωγής, το 70% των ψαριών εξάγεται, ενώ μόλις το 30% καταναλώνεται στην εγχώρια αγορά.

Σύμφωνα με τη Media Services, το διάστημα Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2005 δαπανήθηκαν για διαφήμιση στην τηλεόραση 715 εκατ. ευρώ.

Κυριότερος πελάτης των ελληνικών επιχειρήσεων ήταν και παραμένει η Ιταλία, ενώ τα τελευταία χρόνια έγιναν προσπάθειες, οι οποίες βρίσκονται σε καλό δρόμο, για το άνοιγμα και άλλων αγορών σε χώρες της Ευρώπης και της Ασίας.

Για διαφήμιση στα περιοδικά δαπανήθηκαν 780 εκατ., στις εφημερίδες 363 εκατ. και στο ραδιόφωνο 101 εκατ. ευρώ.

Μάλιστα, όπως προκύπτει από την τελευταία μελέτη του ΙΟΒΕ, ο μέσος ετήσιος ρυθμός αύξησης των εξαγωγών το διάστημα 1990-2000 έφθασε το 49,6%, ενώ σημαντική ανάπτυξη προβλέπεται να έχει ο κλάδος έως το 2005.

Οι μεγαλύτεροι διαφημιζόμενοι για το παραπάνω διάστημα ήταν η κινητή τηλεφωνία, τα καταστήματα δικύκλων και οι εκδόσεις

Ο προβλεπόμενος μέσος ετήσιος ρυθμός αύξησης της εγχώριας ζήτησης εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί

media

στο 14,6% το διάστημα αυτό και η εγχώρια ζήτηση θα ξεπεράσει τις 40.000 τόνους το 2005, ενώ οι εξαγωγές θα προσεγγίσουν, την ίδια χρονιά, τις 67.000 τόνους, με ετήσιο ρυθμό αύξησης 10,3%.

Νέο ελληνικό δορυφορικό κανάλι μουσικής και επικοινωνίας ετοιμάζεται πυρετωδώς media Σε σειρά αλλαγών στο πρόγραμμά του, που θα ολοκληρωθούν μέσα στο Φεβρουάριο προχωρά ο Παλμός 96,5. Καθημερινά εκτός Σαββατοκύριακου το πρόγραμμα του σταθμού διαμορφώνεται από αύριο ως εξής: 7.00-10.00 Ευστρατιάδης-Μπαρμπάκου, 10.00-12.00 Τσιτσόπουλος, 12.00-15.00 Ζαφειράκης, 15.00-18.00 Σίσσυ Πρωίου, 18.00-21.00 Άρης Παπιδάκης, 21.00-24.00 Χριστίνα Σαρρή. Ανά ώρα από τις 7 το πρωί έως τις 10 το βράδυ σύντομα δελτία ειδήσεων θα εκφωνούν οι Λίνα Τσιρέκα, Ρία Μαλογιάννη και Έφη Γιαννοπούλου. Κάθε Δευτέρα 18.00-19.00 συνεχίζει κανονικά ο Γιώργος Παπαποστόλου (των «Μπλε»)