Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Επιστολές :: Ανεπτυγμένη είδηση-λόγος

( πρωτιά και στην αλόγιστη χρήση αντιβιοτικών οι έλληνες ) 

ΘΛΙΒΕΡΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΤΟΥ ΥΦΥΠΟΡΓΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΕΛΛΕΙΨΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΩΝ

Μικρό εργαστήριο

Πρωτιά και στην αλόγιστη χρήση αντιβιοτικών οι Έλληνες

Μόδιστροι στα πρόθυρα οικονομικής κρίσης

- Κόψτε ένα κομμάτι χαρτί σε σχήμα σπείρας και κρεμάστε το από μια κλωστή.

Θλιβερή πρωτιά κατέχει η Ελλάδα στην αλόγιστη χρήση αντιβιοτικών μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Το 2003 βρίσκει το σκληρό σέξι στυλ του Τιερί Μιγκλέρ δίχως οίκο υψηλής ραπτικής, συλλογή πρετ α πορτέ και χρηματοδότη

- Ανάψτε ένα σπίρτο και πλησιάστε το διαδοχικά επάνω, στο πλάι και κάτω από τη σπείρα.

Η διαπίστωση έγινε από τον υφυπουργό Υγείας και Πρόνοιας Ν. Φαρμάκη χθες στη Βουλή στη διάρκεια συζήτησης επίκαιρης ερώτησης του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Ε. Βλασσόπουλου.

ΕΦΗ ΦΑΛΙΔΑ

Τι παρατηρείτε;

Ο υφυπουργός υποστήριξε ότι υπάρχει πολιτική για τα αντιβιοτικά στη χώρα μας και πρόσθεσε ότι πρόσφατες έρευνες σε μεγάλα νοσοκομεία της χώρας απέδειξαν ότι υπάρχει μεγάλη ανάπτυξη ανθεκτικών μικροβιακών στελεχών στα ακριβά, στα υποτιθέμενα καλά και σύγχρονα αντιβιοτικά και οι γιατροί επιστρέφουν στα παλαιότερα και πρωτόγονα αντιβιοτικά για να πολεμήσουν αυτά τα ανθεκτικά στελέχη.

Η άποψη του Γάλλου σχεδιαστή μόδας Τιερί Μιγκλέρ περί της γυναικείας θηλυκότητας επικεντρώθηκε υπερβολικά στο σεξ, ώστε οι γυναίκες τρομοκρατήθηκαν. Αποτέλεσμα; Να σταματήσει να πουλάει και να βάλει σε αρνητικές σκέψεις τους χρηματοδότες του, που συζητάνε το τέλος του οίκου του

Πού δημιουργούνται ρεύματα μεταφοράς αέρα;

Ο Ε.Βλασσόπουλος που είχε υποβάλει την επίκαιρη ερώτηση τόνισε ότι πρέπει το συντομότερο να λειτουργήσει το Κεντρικό Εργαστήριο Δημόσιας Υγείας γιατί σ' αυτή τη μάχη πρέπει να υπάρχει ένα κεντρικό όργανο που θα εποπτεύει, θα κατευθύνει, θα διαμορφώνει και θα διαχειρίζεται την πολιτική χρήσης των αντιβιοτικών.

Το τέλος ενός σχεδιαστή σούπερ σταρ πλησιάζει.

Ως τι ανιχνευτή μπορούμε να χρησιμοποιούμε αυτή τη χάρτινη σπείρα;

Απαντώντας στον κ. Βλασσόπουλο ο υφυπουργός είπε ότι υπάρχει στη χώρα υπερσυνταγογράφηση που αφορά πολλά φάρμακα αλλά σε ό,τι αφορά τα αντιβιοτικά προτιμώνται τα ακριβά τελευταίας γενιάς, παρότι δημιουργούν πρόβλημα δημόσιας υγείας.

Γιατί, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία καλλυντικών Clarins, που από το 1997 έχει αγοράσει τον οίκο μόδας του Τιερί Μιγκλέρ, τα μέλη του διοικητικού της συμβουλίου (στις 6 Ιανουαρίου) θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να κλείσουν το τμήμα παραγωγής πρετ α πορτέ πολυτελείας του Γάλλου σχεδιαστή.

Δείτε κι αυτό Στην πτήση με ανεμόπτερο, δηλαδή αεροπλάνο χωρίς κινητήρα, ο πιλότος πετάει μέσα σε περιοχές θερμών ανοδικών ρευμάτων αέρα. Αυτές βρίσκονται στις πλαγιές λόφων και βουνών, πάνω από βιομηχανικές περιοχές, οργωμένα χωράφια και πόλεις ή κάτω από τα πυκνά, σαν πύργο από μπαμπάκι, σύννεφα (σωρείτες). Οι έμπειροι πιλότοι αναζητούν τα θερμά ανοδικά ρεύματα παρατηρώντας πού τα πουλιά αιωρούνται, κάνοντας κύκλους. Τα πουλιά έχουν ανακαλύψει τα μυστικά των θερμών ανοδικών ρευμάτων χιλιάδες χρόνια πριν από τον άνθρωπο.

Χαρακτήρισε μάλιστα "έγκλημα" την τάση ορισμένων γιατρών να χορηγούν τέτοια αντιβιοτικά εκεί που δεν χρειάζεται καθόλου αντιβίωση όπως σε μια απλή γρίπη, σε περίπτωση που αυτή η χορήγηση δεν οφείλεται σε άγνοια ή ανασφάλεια αλλά σε… άλλους λόγους.

Και το μόνο που θα μείνει από αυτόν θα είναι η σειρά των ανδρικών και γυναικείων αρωμάτων του, Angel και Α-Men. Ο λόγος είναι προφανής: ο Τιερί Μιγκλέρ και το στυλ του "εξουσιαστικές γυναίκες πέρα από κάθε φαντασία" δεν έχουν αγοραστική ισχύ. Τα σέξι στενά ταγιέρ του, οι αποκαλυπτικές τουαλέτες του και οι δημιουργίες του που έκαναν τις γυναίκες να μοιάζουν με παραδείσια πτηνά, με γοργόνες ή με υπερκόσμια πλάσματα μιας άλλης διάστασης δεν "πουλάνε" πια. Κι αφού εκείνος αρνήθηκε να συμβιβαστεί με τη νέα πραγματικότητα που ζητάει από τους σχεδιαστές να σκεφτούν όχι δημιουργικά αλλά επιχειρηματικά, προτίμησε να δηλώσει ότι τώρα πια "η μόδα δεν με ενδιαφέρει". Στον ίδιο ρυθμό, ο Τζον Μπάρτλετ, ένα από τα πιο δυνατά χαρτιά της αμερικανικής μόδας της τελευταίας δεκαετίας, με το βραβείο καλύτερου σχεδιαστή της χρονιάς για την ανδρική συλλογή του 1997 και με θερμές κριτικές να συνοδεύουν τις πωλήσεις των ρούχων του, ανακοίνωσε πριν από ένα μήνα ότι αποχωρεί. Παρά τις αφοσιωμένες κυρίες και κυρίους του Μανχάταν που αποδέχονταν το στυλ του, επηρεασμένο από τις νεανικές και παιδικές τηλεοπτικές σειρές του '70 με στοιχεία της γκέι κουλτούρας, τα οικονομικά του οίκου του δεν άφηναν στις συλλογές του περιθώρια για πολλές δημιουργικές εξελίξεις. Γιατί το κόστος παραγωγής τους ξεπερνούσε τα έσοδα από τις πωλήσεις τους. "Σήμερα για να είσαι αληθινά επιτυχημένος χρειάζεται να κάνεις επίθεση. Και ο Τζον είχε πολύ υψηλές προδιαγραφές στην αισθητική του, για να μπορέσει να ακολουθήσει αυτήν την πραγματικότητα", ήταν η εκτίμηση της διευθύντριας μόδας του πολυκαταστήματος Barney's στη Νέα Υόρκη για την επιλογή του Μπάρτλετ.

Ιδεαλιστής και με μία έννοια επαναστάτης ο Ισπανός Μιγκέλ Αντρόβερ, ένιωθε περισσότερο πιστός στις ιδέες του, παρά στον χρηματοδότη του, επιχειρηματικό κολοσσό Pegasus Apparel Group. "Κατά την άποψή μου, τα ρούχα μου πρέπει να είναι διαχρονικά, να έχουν ένα μήνυμα να εκφράσουν για ό,τι συμβαίνει στους ανθρώπους όλου του κόσμου. Η μόδα ζητάει από τους σχεδιαστές να κάνουν κάτι που θα κρατήσει έξι μήνες. Τέτοια ρούχα δεν έχουν κανένα νόημα. Η μόδα θέλει από τον κόσμο να καταναλώνει και όχι να σκέφτεται", δήλωνε ο σχεδιαστής στους "New York Times". Μόνο που την πεποίθησή του την έκανε γνωστή και σε εκείνους του ομίλου Pegasus που του έδιναν τα εκατομμύρια δολάρια για να στέλνει στην πασαρέλα ρούχα με πολιτικοποιημένο νόημα και διαχρονικό ύφος που δύσκολα καταναλώνεται.

Έτσι, η λατρεία που έδειξαν για το ταλέντο του πριν από δύο χρόνια έγινε δυσαρέσκεια. Και ο Αντρόβερ βρέθηκε το φθινόπωρο χωρίς χρηματοδότη, με απλήρωτους εργάτες και καθυστερημένα ενοίκια. "Δεν χρειαζόμασταν έναν καλλιτέχνη της μόδας που δεν ακούει τι του ζητάμε, αλλά έναν υπεύθυνο επιχειρηματία", ήταν η απάντηση που εισέπραξε από τους πρώην συνεργάτες του.

Και πώληση του Κάλβιν Κλάιν

Πιο υπεύθυνος φαίνεται ότι είναι ο σχεδιαστής Κάλβιν Κλάιν. Συνεπής ως επιχειρηματίας, πουλάει τον οίκο του σε μία εταιρεία γνωστή για τα πουκάμισά της. Συνεπής ως προς τη δημιουργική του πλευρά, γνωρίζει ότι το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να συμβουλεύει τους νέους ιδιοκτήτες πώς θα κρατήσουν το καθαρό, σέξι ύφος Κάλβιν Κλάιν, χωρίς όμως να ελέγχει απόλυτα την παραγωγή. Ο Κλάιν παίζει το παιχνίδι με τους δικούς τους κανόνες. Κερδίζει 400 εκατ. δολάρια και το σανό τον επιούσιο για τα άλογα που εκτρέφει στη φάρμα του.