Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Ρεπορτάζ :: Κοινωνικό ρεπορτάζ

( προσοχή στις... μαϊμούδες :: 14/3/2006 21:06:07) 

Για πρώτη φορά οι εκπρόσωποι του ΚΕΠΚΑ και του ΙΝΚΑ Μακεδονίας έδωσαν από κοινού συνέντευξη Τύπου. Μετξαύ άλλων, παρουσίασαν τις προτάσεις τους στον υπουργείο Ανάπτυξης για τη λειτουργία των καταναλωτικών οργανώσεων.

Ιωάννης Θεοδωράκης, Αθανάσιος Τζιαμούρτας, Πέτρος Νάτσης, Ευδοξία Κοσμίδου

Νομιμότητα και διαφάνεια στη λειτουργία των καταναλωτικών οργανώσεων ζήτησαν ΚΕΠΚΑ και ΙΝΚΑ

Συγγραφείς

Προσοχή στις… μαϊμούδες

Ιωάννης Θεοδωράκης - Καθηγητής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, ΤΕΦΑΑ

Του ΑΝΤΩΝΗ ΚΑΡΑΚΙΤΣΙΟΥ

Αθανάσιος Τζιαμούρτας - Επίκουρος καθηγητής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, ΤΕΦΑΑ

Την ανάγκη θέσπισης κριτηρίων που θα διασφαλίζουν τη νομιμότητα και τη διαφάνεια των καταναλωτικών οργανώσεων, βάζοντας "φρένο" στις οργανώσεις-μαϊμούδες υπογράμμισαν στην κοινή συνέντευξη Τύπου που έδωσαν χθες στη Θεσσαλονίκη ΚΕΠΚΑ και ΙΝΚΑ.

Πέτρος Νάτσης - Εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής Β/θμιας Εκπαίδευσης

Στην εκδήλωση, που έγινε στην αίθουσα του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΕΘ), με αφορμή τη σημερινή ημέρα του καταναλωτή, οι δύο ενώσεις φρόντισαν να διαχωρίσουν τη θέση τους από την πληθώρα των ενώσεων που, αν και εμφανίζονται ως προασπιστές των δικαιωμάτων του καταναλωτή, η δράση τους είναι αμφιλεγόμενη και ορισμένες φορές πλασματική.

Ευδοξία Κοσμίδου - Εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής A/θμιας Εκπαίδευσης

"Στο υπουργείο Ανάπτυξης υπάρχουν επίσημα 68 αναγνωρισμένες οργανώσεις.

ΚΡΙΤΕΣ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ: Θεόδωρος Αυγερινός - Καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, ΤΕΦΑΑ

Όταν ζητήσαμε να κατατεθούν εγγράφως τα διοικητικά τους συμβούλια, παρουσιάστηκαν μόνο 36, ενώ από αυτές οι 26 πληρούν ως ένα βαθμό τις προϋποθέσεις λειτουργίας", τονίζει ο πρόεδρος του ΚΕΠΚΑ Νικόλαος Τσεμπερλίδης.

Κανέλλα Αρβανίτη - Σχολική Σύμβουλος

"Υπήρχε περίπτωση καταναλωτικής οργάνωσης, η οποία ισχυριζόταν ότι είχε δεχθεί σε ένα χρόνο 105.000 κλήσεις από παράπονα και καταγγελίες, τη στιγμή που κρατικές υπηρεσίες δεν δέχονται ούτε το 10% αυτών των κλήσεων.

Διονύσης Κάρδαρης - Εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής Β/θμιας Εκπαίδευσης

Υπήρξαν επίσης περιπτώσεις που τα τηλέφωνα συγκεκριμένων οργανώσεων δεν απαντούσαν ή τα γραφεία στεγάζονταν σε σπίτια ή γραφεία επαγγελματιών", συνεχίζει ο κ. Τσεμπερλίδης.

ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ: Λαμπρινή Σέρβα - Εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής Β/θμιας Εκπαίδευσης, πτυχιούχος της σχολής Καλών Τεχνών

Οικονομική διαφάνεια και εθελοντισμός

ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Ειρήνη Καλφάκη - Φιλόλογος, Εκπαιδευτικός Β/θμιας Εκπαίδευσης

Η προβληματική κατάσταση που δημιουργήθηκε εξαιτίας της παρουσίας αναξιόπιστων οργανώσεων που διχάζουν το καταναλωτικό κοινό οδήγησαν τις δύο οργανώσεις στην αποστολή προτάσεων στον υπουργείο Ανάπτυξης για την αναμόρφωση του νόμου που καθορίζει τη λειτουργία των οργανώσεων και τη θεσμοθέτηση κριτηρίων πιστοποίησης των ενώσεων καταναλωτών.

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΗ: Κωνσταντίνος Μουντάκης - Σύμβουλος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου

Βασικοί άξονες των προτάσεων αυτών είναι ο εθελοντισμός των μελών που θα δραστηριοποιούνται στις ενώσεις, η δημοκρατική νομιμοποίηση μέσω εκλογικών διαδικασιών και η διαφάνεια στους οικονομικούς πόρους.

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΕΡΓΟΥ: Βασίλειος Μανασής - Εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής Β/θμιας Εκπαίδευσης

"Το ΚΕΠΚΑ αυτή τη στιγμή δέχεται περίπου τριάντα χιλιάδες ευρώ το χρόνο ως επιχορήγηση, ποσό που φυσικά είναι πολύ μικρό για μια οργάνωση που διατηρεί γραφεία και απασχολεί επαγγελματικά στελέχη", υπογραμμίζει ο κ. Τσεμπερλίδης, προσθέτοντας πως "παρ' όλα αυτά, είμαστε αντίθετοι στην πλήρη κρατική χρηματοδότηση μέσω προγραμμάτων και πιστεύουμε ότι οι οργανώσεις πρέπει να συντηρούνται από τις συνδρομές των μελών τους".

ΕΞΏΦΥΛΛΟ: Αντώνιος Κέλλης - Ζωγράφος, Εκπαιδευτικός Β/θμιας Εκπαίδευσης

Η δημιουργία ενός ανεξάρτητου φορέα που θα διενεργεί ελέγχους στο οικονομικό τρίπτυχο παραγωγή - διάθεση - πώληση είναι επιτακτική για τη διασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων που καταλήγουν στα χέρια των καταναλωτών, σύμφωνα με τον Κωνσταντίνο Δρούτσα, πρόεδρο του ΙΝΚΑ Μακεδονίας.

ΠΡΟΕΚΤΥΠΩΤΙΚΕΣ ΕΡΑΣΙΕΣ: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ Α.Ε. - MULTIMEDIA

Παράπονα για τράπεζες και διατροφή

Γ' Κ.Π.Σ. / ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ / Ενέργεια 2.2.1 / Κατηγορία Πράξεων 2.2.1.α: "Αναμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών και συγγραφή νέων εκπαιδευτικών πακέτων"

Οι περισσότερες καταγγελίες καταναλωτών αφορούν το φόρο δεύτερης κατοικίας, αλλοιωμένα προϊόντα διατροφής, παραπλανητικές συμβάσεις με ινστιτούτα αδυνατίσματος και προβλήματα με τις πιστωτικές κάρτες.

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ

Συνολικά οι καταγγελίες το 2005 ξεπέρασαν τις 16.000, αυξημένες κατά 5% σε σχέση με το 2004.

Μιχάλης Αγ. Παπαδόπουλος - Ομότιμος Καθηγητής του Α.Π.Θ - Πρόεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Πράξη με τίτλο: "Συγγραφή νέων βιβλίων και παραγωγή υποστηρικτικού εκπαιδευτικού υλικού με βάση το ΔΕΠΠΣ και τα ΑΠΣ για το Γυμνάσιο" Επιστημονικός Υπεύθυνος Έργου: Αντώνιος Σ. Μπομπέτσης - Σύμβουλος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Αναπληρωτές Επιστημονικοί Υπεύθυνοι Έργου: Γεώργιος Κ. Παληός - Σύμβουλος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Ιγνάτιος Ε. Χατζηευστρατίου - Μόνιμος Πάρεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Έργο συγχρηματοδοτούμενο 75% από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και 25% από εθνικούς πόρους

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ

Φυσική Αγωγή Α' - Β' - Γ' Γυμνασίου ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΚΔΟΣΕΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΏΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΑΘΗΝΑ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Εισαγωγή 7 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ 8 Από την αρχαία εποχή μέχρι σήμερα 8 Αρχαίοι Ολυμπιακοί Αγώνες 13 Σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες 18 Η οργάνωση του σύγχρονου αθλητισμού 21 Φυσική Αγωγή, παιγνίδι, αθλητισμός 22 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 24 Ποδόσφαιρο 24 Καλαθοσφαίριση 30 Πετοσφαίριση 38 Χειροσφαίριση 44 Κλασικός αθλητισμός 50 Γυμναστική 59 Κολύμβηση 65 Ελληνικοί Παραδοσιακοί Χοροί 68 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗΣ 73 Τι είναι άσκηση 73 Τα οφέλη της άσκησης στην υγεία 75 Αερόβια άσκηση και υγεία 76 Η άσκηση μάς αποτρέπει από το κάπνισμα 82 Ψυχολογικά οφέλη από την άσκηση 84 Άσκηση και παχυσαρκία 86 Άσκηση και στρες 90 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4 ΜΕΘΟΔΟΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΤΏΝ ΜΑΘΗΤΏΝ 94 Πώς να ασκηθείτε μόνοι σας 94 Οδηγίες για άσκηση ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες 98 Το σωστό αθλητικό παπούτσι 99 Οι βασικές αρχές της εξάσκησης 100 Τι πρέπει να σκεφτείς, όταν επιλέγεις μια φυσική δραστηριότητα ή ένα άθλημα 102 Προθέρμανση και αποθεραπεία 102 Για να γυμνάζεσαι σωστά, πρέπει πρώτα να μάθεις να μετράς τους σφυγμούς σου 104 Οδηγίες για προγράμματα άσκησης 105 Πώς θα οργανώσεις το δικό σου πρόγραμμα άσκησης 109 Τεστ αξιολόγησης της φυσικής κατάστασης 110 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 116 Ορθοσωμική γυμναστική 116 Κίνδυνοι τραυματισμών, πρόληψη και πρώτες βοήθειες 122 Αθλητισμός και άτομα με αναπηρίες 123 Φαρμακοδιέγερση στα σπορ. Μια ανέντιμη και επικίνδυνη για την υγεία συμπεριφορά 127 Η βία στα γήπεδα καταστρέφει τις ομάδες, τους αθλητές, τους θεατές, τον αθλητισμό 131 Η σωστή αθλητική συμπεριφορά 136 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ 142 Ανακεφαλαίωση 146 Γλωσσάρι 149