Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Άρθρα :: Ανεπτυγμένη είδηση-λόγος

( στη βουλή το πρόβλημα με τα τσιγγανόπουλα :: 24/2/2006 20:23:12) 

ΕΡΩΤΗΣΗ ΞΗΡΟΤΥΡΗ

Διδακτικοί στόχοι

Στη Βουλή το πρόβλημα με τα τσιγγανόπουλα

Στόχοι του κεφαλαίου αυτού είναι ο μαθητής :

Στη Βουλή μεταφέρθηκε το θέμα των 60 υποσιτιζόμενων τσιγγανόπουλων που ζουν στο Δενδροπόταμο Θεσσαλονίκης κάτω από απόλυτες συνθήκες φτώχειας και για τα οποία ξεκίνησε πρόγραμμα καθημερινής σίτισής τους από τον οικείο δήμο, τη νομαρχία και άλλους φορείς.

- Να ορίζει τι είναι πρόγραμμα και να κατατάσσει και να συγκρίνει τις γλώσσες προγραμματισμού.

Το θέμα τέθηκε στη Βουλή μετά από επερώτηση της βουλευτή του ΣΥΝ, Ασημίνας Ξηροτυρη, προς τους αρμόδιους υπουργούς Υγείας και Παιδείας.

- Να αναγνωρίζει τα κυριότερα είδη προγραμματισμού και να περιγράφει τα βασικά χαρακτηριστικά των τεχνικών που χρησιμοποιούνται.

Δεδομένων των σοβαρών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα παιδιά ηλικίας 6 έως 12 ετών, τα οποία στην κυριολεξία λιμοκτονούν και ζουν σε παράγκες και σκηνές, όπως είχε αναφέρει σε δημοσίευμά της η "Μ" στις 10 Φεβρουαρίου, η κ. Ξηροτύρη ζήτησε από τους συναρμόδιους υπουργούς να ενημερωθεί εάν υπάρχει σχεδιασμός για την εξεύρεση λύσης του προβλήματος που αντιμετωπίζουν τα τσιγγανόπουλα στη Θεσσαλονίκη και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας.

- Να διατυπώνει τα πλεονεκτήματα του δομημένου προγραμματισμού.

Επίσης εάν η κυβέρνηση προτίθεται να λάβει μέτρα, ώστε να εκλείψουν οριστικά τέτοια φαινόμενα, απαράδεκτα για μια κοινωνία που θέλει να εμφανίζεται ως κοινωνία πρόνοιας, δικαιοσύνης, ανοιχτή προς όλα τα μέλη της.

- Να περιγράφει τη διαδικασία εκτέλεσης ενός προγράμματος.

Για τα παιδιά αυτά που φοιτούν στο Δημοτικό Σχολείο Δενδροποτάμου η νομαρχία σε συνεργασία με το δήμο Μενεμένης, τη μητρόπολη Νεαπόλεως - Σταυρουπόλεως και την ΕΚΠΟΙΖΩ ξεκίνησε εδώ και δύο βδομάδες πρόγραμμα σίτισης, με δύο γεύματα ημερησίως, για περίπου ένα χρόνο.

- Να αναφέρει τα βασικά προγράμματα που περιέχει ένα προγραμματιστικό περιβάλλον

Φ. ΣΟΒΙΤΣΛΗ

Προερωτήσεις - Η δημιουργία του αλγορίθμου αρκεί για να επιλύσουμε ένα πρόβλημα στον υπολογιστή; - Πώς διαχειρίζεται τις πληροφορίες ο υπολογιστής; - Γνωρίζεις κάποιες γλώσσες προγραμματισμού; - Πώς και γατί εξελίσσονται οι γλώσσες; - Η ύπαρξη συγκεκριμένων μεθοδολογιών και τεχνικών βοηθάει στην επίλυση των προβλημάτων;