Παράλληλη Αναζήτηση
Στην αναστάτωση που επικρατούσε λόγω των στρατιωτικών γυμνασίων της Τουρκίας στο Αιγαίο αναφερόταν το κεντρικό θέμα της "Θεσσαλονίκης" στις 23 Φεβρουαρίου 1976 (και τότε, όπως και σήμερα, η "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ" δεν κυκλοφορούσε τις Δευτέρες).
Άσκηση
Στους τίτλους διαβάζουμε:
Να εντοπίσετε τα διαλογικά μέρη σε διάφορα αφηγηματικά κείμενα και να παρατηρήσετε τις λειτουργίες του διαλόγου: με ποιον τρόπο εξυπηρετεί ο διάλογος την εξέλιξη της δράσης κάθε φορά και πώς συντελεί στη διαγραφή των χαρακτήρων;
"Πυρετός για το Αιγαίο - Το ΠΑΣΟΚ καλεί την κυβέρνηση να μιλήση ανοιχτά στον λαό".
Μπορείτε π.χ. να ανατρέξετε στα παρακάτω κείμενα από το βιβλίο Κ.Ν.Λ. "Η μπογάτσα" σ.350 και "Ο Παπα-Νάρκισσος" σ.321.
Στο ρεπορτάζ αναφέρεται: "Νυχτερινό τηλεγράφημα του Αθηναϊκού Πρακτορείου από την Άγκυρα μετέδωσε δηλώσεις του Τούρκου υπουργού Εξωτερικών, κ. Τσαγλιατσαγκίλ, ο οποίος χαρακτήρισε υπερβολικές τις πληροφορίες του ελληνικού Τύπου, ότι τα τουρκικά γυμνάσια στο Αιγαίο την εβδομάδα αυτή ενδέχεται να προκαλέσουν σοβαρή διένεξη μεταξύ Ελλάδος-Τουρκίας".
Το δεύτερο κεντρικό θέμα ασχολείται με την υπόθεση του αποκαλούμενου "θαυματουργού" νερού, η οποία απασχόλησε τα μέσα για πολλές ημέρες. Στον τίτλο διαβάζουμε: "Νερό: Άφαντος ο εφευρέτης - Τον ψάχνει η αστυνομία για να τον παρουσιάση στον εισαγγελέα". Στο ρεπορτάζ αναφέρεται: "Ένταλμα βίαιης προσαγωγής εξέδωσε ο εισαγγελέας που διεξάγει την προανακριτική εξέταση για την υπόθεση του 'νερού', αλλά παρά τις επίμονες αναζητήσεις των αστυνομικών αρχών ο 'εφευρέτης' του φαρμάκου δεν έχει ακόμη ανευρεθή".