Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Στην αναστάτωση που επικρατούσε λόγω των στρατιωτικών γυμνασίων της Τουρκίας στο Αιγαίο αναφερόταν το κεντρικό θέμα της "Θεσσαλονίκης" στις 23 Φεβρουαρίου 1976 (και τότε, όπως και σήμερα, η "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ" δεν κυκλοφορούσε τις Δευτέρες).

Άσκηση

Στους τίτλους διαβάζουμε:

Να εντοπίσετε τα διαλογικά μέρη σε διάφορα αφηγηματικά κείμενα και να παρατηρήσετε τις λειτουργίες του διαλόγου: με ποιον τρόπο εξυπηρετεί ο διάλογος την εξέλιξη της δράσης κάθε φορά και πώς συντελεί στη διαγραφή των χαρακτήρων;

"Πυρετός για το Αιγαίο - Το ΠΑΣΟΚ καλεί την κυβέρνηση να μιλήση ανοιχτά στον λαό".

Μπορείτε π.χ. να ανατρέξετε στα παρακάτω κείμενα από το βιβλίο Κ.Ν.Λ. "Η μπογάτσα" σ.350 και "Ο Παπα-Νάρκισσος" σ.321.

Στο ρεπορτάζ αναφέρεται: "Νυχτερινό τηλεγράφημα του Αθηναϊκού Πρακτορείου από την Άγκυρα μετέδωσε δηλώσεις του Τούρκου υπουργού Εξωτερικών, κ. Τσαγλιατσαγκίλ, ο οποίος χαρακτήρισε υπερβολικές τις πληροφορίες του ελληνικού Τύπου, ότι τα τουρκικά γυμνάσια στο Αιγαίο την εβδομάδα αυτή ενδέχεται να προκαλέσουν σοβαρή διένεξη μεταξύ Ελλάδος-Τουρκίας".

Το δεύτερο κεντρικό θέμα ασχολείται με την υπόθεση του αποκαλούμενου "θαυματουργού" νερού, η οποία απασχόλησε τα μέσα για πολλές ημέρες. Στον τίτλο διαβάζουμε: "Νερό: Άφαντος ο εφευρέτης - Τον ψάχνει η αστυνομία για να τον παρουσιάση στον εισαγγελέα". Στο ρεπορτάζ αναφέρεται: "Ένταλμα βίαιης προσαγωγής εξέδωσε ο εισαγγελέας που διεξάγει την προανακριτική εξέταση για την υπόθεση του 'νερού', αλλά παρά τις επίμονες αναζητήσεις των αστυνομικών αρχών ο 'εφευρέτης' του φαρμάκου δεν έχει ακόμη ανευρεθή".