Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Διαφημίσεις :: Κοινωνικό ρεπορτάζ

( νέα σχολεία έως το 2007 :: 26/1/2006 20:40:51) 

Θα παραδοθούν στη Σταυρούπολη, την Αριδαία, την Κασσανδρεία και τις Σέρρες

(Π. Ξωχέλλης, Θεμελιώδη προβλήματα της Παιδαγωγικής Επιστήμης, εκδ. Κυριακίδη, Θεσσαλονίκη 1986, σελ. 12,13)

Νέα σχολεία έως το 2007

Η Παιδαγωγική είναι μια κοινωνική επιστήμη, η οποία εξετάζει τον άνθρωπο, δηλαδή τις αλλαγές της συμπεριφοράς του κυρίως στην παιδική και εφηβική του ηλικία, υπό το πρίσμα των επιδράσεων της διαδικασίας αγωγής και μάθησης.

Νέα μονάδα στη Νικόπολη

Από τον πρωτοβάθμιο αυτόν προσδιορισμό του γνωστικού αντικειμένου της Παιδαγωγικής Επιστήμης προκύπτει ότι είναι απαραίτητο να αποσαφηνιστεί με επιστημονικούς όρους αυτό που ονομάζουμε στην προεπιστημονική ήδη χρήση "αγωγή" και "μάθηση".

Εγκρίθηκε η χρηματοδότηση της ανέγερσης της σχολικής μονάδας (γυμνασίου και λυκείου) στη Νικόπολη του δήμου Σταυρούπολης, μετά την ολοκληρωμένη μελέτη που υπέβαλε η νομαρχία Θεσσαλονίκης.

Ως "αγωγή" χαρακτηρίζονται οι επιδράσεις των ενηλίκων και ευρύτερα του κοινωνικοπολιτικού περιβάλλοντος πάνω στο παιδί.

Το έργο, προϋπολογισμού 1,4 εκατ. ευρώ, το οποίο χρηματοδοτείται κατά 75% από κοινοτικά κονδύλια και κατά 25% από κρατικά, πρόκειται να υλοποιηθεί, σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα, μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου του 2007, με φορέα χρηματοδότησης τη νομαρχιακή αυτοδιοίκηση Θεσσαλονίκης.

Επίμαχο όμως είναι το ερώτημα, αν αυτό που ονομάζουμε αγωγή αποτελεί ένα πλέγμα από αποκλειστικά σκόπιμες και μεθοδευμένες επιδράσεις ("στενή έννοια της αγωγής") ή αν εμπεριέχει και επιδράσεις χωρίς άμεση πρόθεση και μεθόδευση ("ευρεία έννοια της αγωγής").

Σε δηλώσεις του αμέσως μετά τη γνωστοποίηση της έγκρισης της χρηματοδότησης του έργου ο νομάρχης Θεσσαλονίκης Παναγιώτης Ψωμιάδης ευχαρίστησε τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Γιώργο Τσιότρα για τη συμβολή του στην επίσπευση ανέγερσης νέων σχολικών μονάδων στο νομό και το δήμο Σταυρούπολης και δήλωσε πως "το νέο αυτό σχολείο στη Νικόπολη του δήμου Σταυρούπολης θα είναι μια πραγματικότητα σε είκοσι μήνες από σήμερα".

Δεν είναι δυνατό να μεταφερθεί εδώ όλη η σχετική επιχειρηματολογία, παρά μόνο ορισμένα από τα βασικότερα σημεία της […]

Πρόκειται για ένα συγκρότημα κτιρίων, στεγασμένου εμβαδού περίπου 2.000 τ.μ. σε οικόπεδο τεσσάρων στρεμμάτων.

Στην παραπάνω οριοθέτηση χαρακτήρισα με τον όρο αγωγή τις επιδράσεις που δέχεται το παιδί από το περιβάλλον του·

"Οι ευρωπαϊκές προδιαγραφές στην αρχιτεκτονική του και τη λειτουργικότητα των χώρων του μας κάνουν περήφανους, γιατί οι προσπάθειές μας, οι φωνές μας, η πίεσή μας πιάνουν τόπο.

τη δική του δραστηριότητα ονομάζω μάθηση και εννοώ την προσπάθειά του να αποκτήσει εμπειρίες ή τύπους συμπεριφοράς, για να αναπτύξει την προσωπικότητά του και να αντιμετωπίσει με αυτοτέλεια τις απαιτήσεις του κοινωνικού περιβάλλοντός του.

Δίνουμε νέα, σύγχρονα σχολεία στη νεολαία της Θεσσαλονίκης", υπογράμμισε ο νομάρχης.

Το σύνολο της αμφίδρομης αυτής σχέσης και επικοινωνίας ονομάζεται "παιδαγωγική διαδικασία" και αποτελεί το γνωστικό αντικείμενο της Παιδαγωγικής Επιστήμης.

Εγγραφές στο ΕΕΕΕΚ Πυλαίας

Στο μεταξύ άρχισαν οι εγγραφές στο 1ο Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ) Πυλαίας.

Για το σχολικό έτος 2005-06, σύμφωνα με το ν. 2817/2000 και λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό των εκπαιδευτικών του σχολείου και τη δυνατότητα στέγασης, θα εγγραφούν μαθητές ηλικίας από 14 έως 22 ετών. Απαραίτητα για την εγγραφή είναι τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

- Αίτηση (χορηγείται από το ΕΕΕΕΚ)

- Απολυτήριο δημοτικού σχολείου

- Αίτηση γονέων-κηδεμόνων (χορηγείται από το ΕΕΕΕΚ)

- Υπεύθυνη δήλωση (χορηγείται από το ΕΕΕΕΚ)

- Υπεύθυνη δήλωση γονέων για συμμετοχή στο πρόγραμμα εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων του σχολείου

- Αξιολόγηση, κατάταξη από το ΚΔΑΥ