Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Ρεπορτάζ :: Ανεπτυγμένη είδηση-λόγος

( η αξιολόγηση θα γίνει! :: 8/2/2006 21:41:36) 

"Εγώ δεν δέχομαι ότι υπάρχει αντίδραση πανεπιστημίων. Θέλω να δω ποια είναι τα όργανα που αποφάσισαν και με ποια νόμιμη σύνθεση δεν θα ακολουθήσου τους νόμους", είπε η κ. Γιαννάκου. ΑΠΕ/ ΜΑΡΟΓΙΑΝΝΗ ΜΑΡΙΑ

Πρότυπο ηλεκτρόδιο υδρογόνου

Κατηγορηματική η υπουργός Παιδείας για την εφαρμογή του νόμου στην ανώτατη εκπαίδευση

Για να μετρήσουμε το ΔΕ° της αντίδρασης: [pic] θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τη διάταξη του σχήματος 4.5

Η αξιολόγηση θα γίνει!

ΣΧΗΜΑ 4.5 Διάταξη για τον υπολογισμό του Εο της ημιαντίδρασης Zn/ Zn2+.

Της ΦΙΛΟΜΗΛΑΣ ΔΗΜΟΛΑΪΔΟΥ

Με ανάλογο τρόπο μπορούμε να μετρήσουμε το ΔΕ° της αντίδρασης [pic], χρησιμοποιώντας τη διάταξη του σχήματος 4.6.

Ο νόμος για την αξιολόγηση των τριτοβάθμιων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων θα εφαρμοστεί έτσι κι αλλιώς και παρά τις οποιεσδήποτε διαμαρτυρίες, διατυμπάνισε χθες η υπουργός Παιδείας Μαριέττα Γιαννάκου, μιλώντας στους ανταποκριτές ξένου Τύπου.

ΣΧΗΜΑ 4.6 Διάταξη για τον υπολογισμό του Εο της ημιαντίδρασης Cu / Cu2+.

Ήδη έχει εγκριθεί από τη Βουλή η πρόταση του ΥΠΕΠΘ για τον πρόεδρο της αρχής αξιολόγησης Σπύρο Αμούργη, ο οποίος άμεσα θα αναλάβει δράση, στέλνοντας επιστολές στους άμεσα ενδιαφερόμενους, προκειμένου να συγκροτηθεί η αρχή σε σώμα. Στα σχήματα 4.4 και 4.5 βλέπουμε ότι ως κάθοδος ή ως άνοδος χρησιμοποιείται το λεγόμενο «πρότυπο ηλεκτρόδιο υδρογόνου». "Εγώ δεν δέχομαι ότι υπάρχει αντίδραση πανεπιστημίων. Αυτό αποτελείται από ένα ηλεκτρόδιο λευκόχρυσου βυθισμένο σε ένα διάλυμα HCl 1 M. Θέλω να δω ποια είναι τα όργανα που αποφάσισαν και με ποια νόμιμη σύνθεση δεν θα ακολουθήσουν τους νόμους. Αέριο υδρογόνο υπό πίεση 1 atm διαβιβάζεται στην επιφάνεια του λευκόχρυσου, όπως φαίνεται παραπλεύρως. Θεωρώ πρωτοφανές και αντιδημοκρατικό να υπάρχει όργανο, το οποίο ισχυρίζεται ότι δεν ακολουθεί τους νόμους του κράτους και μάλιστα εν δημοκρατία", τόνισε η κ. Γιαννάκου. Το πρότυπο ηλεκτρόδιο υδρογόνου δεν είναι τόσο εύχρηστο και γι’ αυτό χρησιμοποιούνται άλλα πρότυπα ηλεκτρόδια των οποίων έχει μετρηθεί το δυναμικό αναγωγής σε σχέση με το πρότυπο ηλεκτρόδιο υδρογόνου π.χ. ηλεκτρόδιο καλομέλανος ή ηλεκτρόδιο Ag AgCl

Αναφερόμενη στα αιτήματα της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ σχετικά με την αύξηση κονδυλίων για την παιδεία η υπουργός υποστήριξε πως "το σύστημα που παραλάβαμε όσα χρήματα και αν του έβαζες δεν επρόκειτο να έχει αποτέλεσμα.

Παρακάτω δίνεται o πίνακας 4.1 με τα πρότυπα δυναμικά αναγωγής (Εο) οξειδωτικών σωμάτων.

Ζητούν πολλά χρήματα για ένα σύστημα που έχει αποδειχτεί αναποτελεσματικό.

Ο ίδιος ο πίνακας μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν πίνακας πρότυπων δυναμικών οξείδωσης αναγωγικών σωμάτων γιατί όπως είπαμε Εοοξειδ =-Εοαναγωγ δηλαδή, όταν: Zn2+(aq) + 2 e- [pic] Zn(s) Εοαναγωγ = -0,76 V, τότε Zn(s) [pic] Zn2+(aq) + 2e- Εοοξειδ = 0,76 V.

Οι εκπαιδευτικοί που τα λένε αυτά καλό είναι να ελέγχονται οι ίδιοι και να αξιολογούνται".

Ηλεκτρόδιο υδρογόνου, όπου επικρατεί ισορροπία: 2 Η+(aq) [pic] Η2(g)

Σχετικά με τις κινητοποιήσεις που έχουν εξαγγείλει σχολίασε ότι ζούμε σε δημοκρατική κοινωνία, αλλά εκτίμησε ότι δεν θα υπάρξει συμμετοχή.

Τον Ιούνιο ο νόμος-πλαίσιο

Τον Ιούνιο, όπως σημείωσε η υπουργός, θα ολοκληρωθεί η πρόταση νόμου για την αλλαγή του θεσμικού πλαισίου που διέπει τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Θεωρεί ότι ο νόμος-πλαίσιο θα είναι αποτέλεσμα δημιουργικού διαλόγου μεταξύ όλων των μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας και όχι μόνο.

Το επόμενο βήμα, σύμφωνα με το σχεδιασμό του ΥΠΕΠΘ, θα είναι η αλλαγή του τρόπου εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ήδη έχει συγκροτηθεί επιτροπή, υπό τον ειδικό γραμματέα του ΥΠΕΠΘ, κ. Κυριαζή, η οποία έχει κάνει μια πρώτη συζήτηση, ενώ παράλληλα το ΥΠΕΠΘ έχει αποτυπώσει όλα τα συστήματα που υπάρχουν στον κόσμο. Πάντως, όπως διευκρίνισε η υπουργός, οι μαθητές θα έχουν τρία χρόνια για να προετοιμαστούν για το σύστημα που τελικά θα επιλεχτεί.

Τέλος, για τα μη κρατικά πανεπιστήμια τόνισε ότι "δύο πράγματα δεν θα συμβούν με κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας: να υπάρχει δυνατότητα για ιδιωτικά πανεπιστήμια που δεν θα υπόκεινται σε αυστηρούς κανόνες, όπως ακριβώς συμβαίνει στα δημόσια, και να μην υπάρχουν κριτήρια εισαγωγής και φοίτησης".