Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Τα πρώτα δείγματα γραφής δίνει ο νέος αντιδήμαρχος Αρχιτεκτονικού Κώστας Εγγλέζος που ανακοίνωσε ότι τα αρχικά σχέδια προβλέπουν την κατασκευή δύο μαρίνων, στην πρώτη προβλήτα του λιμανιού και στο ύψος του Μεγάρου Μουσικής.

Απαγορευτική αρχή του Pauli

Δύο μαρίνες για την υποδοχή σκαφών αναψυχής σχεδιάζει να διαμορφώσει στην παραλιακή ζώνη της Θεσσαλονίκης ο κεντρικός δήμος της πόλης, σε συνεργασία με τον Οργανισμό Λιμένος και τον Οργανισμό Ρυθμιστικού. - Σύμφωνα με την απαγορευτική αρχή του Pauli είναι αδύνατο να υπάρχουν στο ίδιο άτομο δύο ηλεκτρόνια με ίδια τετράδα κβαντικών αριθμών (n, l, ml, ms). Το εγχείρημα, το οποίο εκτιμάται ότι θα συμβάλει στην τόνωση της τουριστικής κίνησης στο νομό Θεσσαλονίκης, αλλά και συνολικά στη Βόρεια Ελλάδα, αναμένεται να υλοποιηθεί μέσω των ΣΔΙΤ, με ορίζοντα περίπου μίας διετίας. Συνεπώς, δεν μπορεί ένα τροχιακό να χωρέσει πάνω από δύο ηλεκτρόνια

Σύμφωνα με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Αρχιτεκτονικού Κώστα Εγγλέζο, οι δύο μαρίνες προτείνεται να κατασκευαστούν στην πρώτη προβλήτα του λιμανιού και στην περιοχή του Ποσειδωνίου, στο ύψος του Μεγάρου Μουσικής. Με βάση αυτή την αρχή προκύπτει ο μέγιστος αριθμός ηλεκτρονίων που έχει μια υποστιβάδα και μια στιβάδα, όπως φαίνεται στον πίνακα:

Οι ακριβείς θέσεις, ωστόσο, στις οποίες θα διαμορφωθούν οι μαρίνες, θα προκύψουν μετά την ολοκλήρωση των προβλεπόμενων μελετών. ΠΙΝΑΚΑΣ 1.1 Πλήρωση στιβάδων, υποστιβάδων, τροχιακών με ηλεκτρόνια

Στις προθέσεις των τριών εμπλεκόμενων φορέων περιλαμβάνεται και η δημιουργία ενός τρίτου λιμένα αναψυχής στην περιοχή του Ιστιοπλοϊκού Ομίλου.

- H στιβάδα Κ (n =1), έχει μία υποστιβάδα s (l = 0), στην οποία αντιστοιχεί ένα τροχιακό s, στο οποίο μπορούμε να έχουμε το πολύ δύο ηλεκτρόνια με κβαντικούς αριθμούς: (1, 0, 0, +1/2) (1, 0, 0, -1/2)

"Για αυτή την τρίτη θέση προαπαιτείται συνεννόηση με τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, οπότε η δυνατότητα διαμόρφωσης μαρίνας θα εξεταστεί σε μία επόμενη φάση", ανέφερε σχετικά ο πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) Χριστόφορος Κουτίτας.

- Η στιβάδα L (n = 2), έχει δύο υποστιβάδες (l = 0, 1) τις s και p αντίστοιχα.

Συνεδρίαση δημοτικού συμβουλίου

Στην s αντιστοιχεί ένα τροχιακό με δύο το πολύ ηλεκτρόνια, ενώ στην p τρία τροχιακά με 3 · 2 = 6 το πολύ ηλεκτρόνια.

Το θέμα της διαμόρφωσης των δύο μαρίνων στην πρώτη προβλήτα του λιμανιού και στο ύψος του Μεγάρου Μουσικής αναμένεται να συζητηθεί στην προσεχή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης.

- Η στιβάδα Μ (n = 3), έχει τρεις υποστιβάδες (l = 0, 1, 2) τις s, p και d αντίστοιχα.

Από πλευράς δήμου θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες για την πρόσληψη συμβούλου, που θα αναλάβει την προετοιμασία των τευχών δημοπράτησης, ώστε στη συνέχεια η σχετική πρόταση να υποβληθεί προς έγκριση στην ειδική γραμματεία των ΣΔΙΤ.

Στην s αντιστοιχεί ένα τροχιακό με δύο το πολύ ηλεκτρόνια, στην p τρία τροχιακά με 3 · 2 = 6 ηλεκτρόνια ( το μέγιστο) και στην d πέντε τροχιακά με 5 · 2 = 10 ηλεκτρόνια (το μέγιστο).

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου Θεσσαλονίκης, οι διαδικασίες πρόσληψης του συμβούλου θα ολοκληρωθούν εντός περίπου δύο μηνών και η πρόταση στην ειδική γραμματεία των ΣΔΙΤ θα υποβληθεί εντός του επόμενου εξαμήνου.

Με τον ίδια λογική προκύπτει ότι η στιβάδα Ν (n = 4), έχει 4 υποστιβάδες (l = 0, 1, 2, 3) τις s, p, d, f, αντίστοιχα και η τέταρτη υποστιβάδα (f) έχει 7 τροχιακά (ml = -3, -2, -1, 0, +1, +2, +3) με μέγιστο αριθμό ηλεκτρονίων 2 · 7 = 14.

"Η δημιουργία των μαρίνων θα συμβάλει τα μέγιστα στην αναβάθμιση της τουριστικής υποδομής της Θεσσαλονίκης και κατ' επέκταση στην τόνωση της τουριστικής κίνησης στην περιοχή", ανέφερε σχετικά ο κ. Εγγλέζος.

Στο πίνακα 1.2 φαίνεται ο μέγιστος αριθμός ηλεκτρονίων που έχει μια στιβάδα και μια υποστιβάδα.

Στις 100.000 ευρώ το κόστος των μελετών

Να παρατηρήσουμε ότι δεν υπάρχουν ηλεκτρόνια σε υποστιβάδες 5g ή 6f κλπ σε μη διεγερμένα άτομα.

Όπως επισήμανε ο αντιδήμαρχος Αρχιτεκτονικού, ο δήμος Θεσσαλονίκης έχει προκρίνει τη λύση των πλωτών μαρίνων, ώστε να διασφαλιστεί ότι δεν θα υπάρξει ζήτημα περιβαλλοντικής επιβάρυνσης.

ΠΙΝΑΚΑΣ 1.2 Μέγιστος αριθμός ηλεκτρονίων ανά στιβάδα και υποστιβάδα [pic]

"Πράγματι, όταν πρόκειται για τη διαμόρφωση ενός λιμενικού έργου, τα πλωτά στοιχεία ενδείκνυνται, ώστε να υπάρξουν μηδενικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις", σημείωσε από την πλευρά του και ο πρόεδρος του ΟΛΘ.

Για την προώθηση των αναγκαίων διαδικασιών που αφορούν την κατασκευή των πρώτων δύο μαρίνων, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Βασίλης Παπαγεωργόπουλος υπέγραψε πριν από λίγους μήνες προγραμματική σύμβαση με τον πρόεδρο του ΟΛΘ και την πρόεδρο του Οργανισμού Ρυθμιστικού Θεσσαλονίκης (ΟΡ.ΘΕ.) Σταυρούλα Μπαϊρακτάρη.

Η προγραμματική σύμβαση αφορούσε την εκπόνηση των υποστηρικτικών μελετών που απαιτούνται πριν από τη δημοσίευση της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την προσέλκυση επενδυτών. Το κόστος για την εκπόνηση των μελετών προεκτιμήθηκε στο ποσό των 100.000 ευρώ, το οποίο θα καλυφθεί κατά 50% από το δήμο Θεσσαλονίκης, κατά 45% από τον ΟΛΘ και κατά 5% από τον ΟΡ.ΘΕ.