Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Διεθνή :: Πορτρέτο

( βιβιέν γουέστγουντ ) 

Βιβιέν Γουέστγουντ

ΑΡΣΕΝΑΛ: ΖΗΤΗΣΕ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΟΝ ΓΚΟΛΚΙΠΕΡ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ

Η απόλυτη κλίμακα θερμοκρασιών.

Τα μοντέλα παρελαύνουν στην πασαρέλα παίζοντας το ρόλο της εταίρας με όλα τα απαραίτητα αξεσουάρ: βαθύ ντεκολτέ, δικτυωτό καλσόν, ψηλά τακούνια.

"Κανόνι" ο Κοτσόλης

Εκτός από την κλίμακα Κέλσιου υπάρχει επίσης και η απόλυτη κλίμακα θερμοκρασιών. Ένας Αμερικανός μεγιστάνας συμμετέχει στο σόου δίνοντας στα μοντέλα χαρτονομίσματα των πέντε δολαρίων.

ΠΑΤΡΟΚΛΟΣ ΠΑΝΑΝΙΔΗΣ

Η δημιουργία της βασίζεται στο ότι τίποτε δεν μπορεί να ψυχθεί σε θερμοκρασία μικρότερη από -273 °C. Ντεφιλέ αντιπροσωπευτικό του στιλ που λανσάρει η Βιβιέν Γουέστγουντ, μια σχεδιάστρια που ήδη έχει χαρακτηριστεί ως μια από τις πιο σημαντικές στον κόσμο της σύγχρονης μόδας.

Αν ο Παναθηναϊκός συμφωνήσει, τότε ο νεαρός Στέφανος Κοτσόλης θα αναχωρήσει την προσεχή Δευτέρα ή Τρίτη για την Αγγλία και θα συμμετάσχει στο πρόγραμμα της Άρσεναλ

Για το λόγο αυτό οι επιστήμονες αντιστοίχησαν στους -273 °C το μηδέν μιας νέας κλίμακας θερμοκρασιών. Μια στιλίστρια που καλλιεργεί το ύφος της εξέγερσης και του φορτισμένου με ηδονοβλεπτικές τάσεις κακού γούστου, διατηρώντας τη γνησιότητα της προσωπικής της πινελιάς.

Άρσεναλ καλεί Στέφανο Κοτσόλη!

Επειδή αυτή η κλίμακα δεν στηρίζεται σε κάποιο αυθαίρετο σημείο αναφοράς, αλλά στη χαμηλότερη δυνατή θερμοκρασία των φυσικών σωμάτων, ονομάζεται απόλυτη κλίμακα ή κλίμακα Κέλβιν. Δεν πρόκειται παρά για το ύφος που την καθιέρωσε και τη "βάφτισε" "βασίλισσα του πανκ", βασίλισσα της βρετανικής μόδας.

Και με φαξ που έστειλαν χθες στα γραφεία της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, οι πρωταθλητές Αγγλίας ζήτησαν την συναίνεση των "πρασίνων" προκειμένου να μεταβεί την ερχόμενη εβδομάδα ο νεαρός τερματοφύλακας στο Λονδίνο και να προπονηθεί με την Άρσεναλ.

Το μηδέν αυτής της κλίμακας ονομάζεται απόλυτο μηδέν. Τίτλοι που διατηρεί μέχρι σήμερα.

Και βέβαια σε περίπτωση που ο Κοτσόλης ικανοποιήσει τον Αρσέν Βενγκέρ στη θέση που πονάνε οι "κανονιέρηδες", θα αποκτηθεί άμεσα.

Η κλίμακα Κέλβιν έχει μόνο θετικές τιμές. Απόδειξη είναι οι δημιουργίες της που πωλούνται σε καταστήματα ανά τον κόσμο και φέρουν την ετικέτα με το όνομά της.

Αν ο Παναθηναϊκός συμφωνήσει, τότε ο νεαρός γκολκίπερ θα αναχωρήσει την προσεχή Δευτέρα ή Τρίτη για την Γηραιά Αλβιώνα και θα συμμετάσχει στο πρόγραμμα της Άρσεναλ.

Πολλοί επιστήμονες μετρούν τη θερμοκρασία χρησιμοποιώντας την κλίμακα Κέλβιν.

Μια αυτοδίδακτη σχεδιάστρια

Απάντηση του επίσημου Παναθηναϊκού δεν υπάρχει ακόμα, καθώς το επερχόμενο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό δημιουργεί πολλούς ενδοιασμούς, ενώ το θέμα πρέπει να συζητηθεί τόσο με τον προπονητή όσο και με τον Βέλιμιρ Ζάετς.

Ο "βαθμός" της είναι το Κέλβιν και συμβολίζεται με Κ.

Οι δημιουργίες της Βιβιέν Γουέστγουντ επενδύουν σε πρότυπα αντικονφορμιστικά, πρωτότυπα και αυθάδη και, χωρίς αμφιβολία, τολμηρά.

Στο μεταξύ, ο Ρενέ Χένρικσεν προπονήθηκε χθες κανονικά και τέθηκε στη διάθεση του Σέρχιο Μαρκαριάν για το κρίσιμο παιχνίδι με τον ΟΦΗ.

Μεταβολή θερμοκρασίας κατά ένα κέλβιν είναι ίση με μεταβολή θερμοκρασίας κατά έναν βαθμό Κελσίου.

Γίνονται αυτόματα λειτουργικά και εγκλιματίζονται σε όποια εποχή κι αν λανσαριστούν - μόνο και μόνο γιατί η Βιβιέν Γουέστγουντ επενδύει σωστά στην οξυδέρκεια με την οποία ανιχνεύει τις τάσεις του κοινού.

Βέβαια, η συμμετοχή του Δανού εξακολουθεί να είναι αμφίβολη διότι ναι μεν η αμυγδαλίτιδα πέρασε, ωστόσο ο κίτρινος πυρετός δεν λέει να πέσει.

Για να μετατρέψουμε του βαθμούς Κελσίου βαθμούς Κέλβιν χρησιμοποιούμε την αριθμητική σχέση : θερμοκρασία σε βαθμούς κέλβιν = θερμοκρασία σε βαθμούς κελσίου + 273 (Εικ. 2.4) Όταν κατά τη δεκαετία του '80 είχε επικρατήσει η μόδα του Άνταμ Αντ και το ύφος του νεορομαντισμού, η Βιβιέν Γουέστγουντ ήταν πρωταγωνίστρια.

Το ίδιο και για τους Φύσσα, Λυμπερόπουλο που όλα δείχνουν ότι τελικά θα αγωνιστούν στο Ηράκλειο αν και κινδυνεύουν να χάσουν το ντέρμπι.

Έτσι η θερμοκρασία που λιώνει ο πάγος είναι 273 Κ και η θερμοκρασία που βράζει το νερό 373 Κ.

Μια σχεδιάστρια που όμως δεν έλαβε ποτέ ακαδημαϊκή μόρφωση όσον αφορά στο χώρο της μόδας.

Πάντως, για καλό και για κακό, ο Μαρκαριάν για τις θέσεις των "επικίνδυνων" να δεχθούν κάρτα και να λείψουν από τη συνάντηση με τον Ολυμπιακό στη Λεωφόρο, έχει θέσει σε επιφυλακή στις προπονήσεις των τελευταίων ημερών τους Πίτσο, Λίνκαρ, Σαπάνη και Βόκολο.

Στο Σύμπαν το εύρος των θερμοκρασιών είναι τεράστιο (Εικ 2.5).

Η προηγούμενη ιδιότητά της ήταν αυτή της δασκάλας.

Στον τελευταίο θα δοθεί για τέταρτη φορά εφέτος φανέλα βασικού, δίπλα στον Κυργιάκο, καθώς από τα μετόπισθεν θα απουσιάσει και ο τιμωρημένος Γκούμας.

Θερμοκρασίες που αγγίζουν το απόλυτο μηδέν, υπάρχουν στα πέρατα του διαστήματος και επιτυγχάνονται με τεχνητά μέσα στα γήινα επιστημονικά εργαστήρια.

Μια αυτοδίδακτη σχεδιάστρια ρούχων που έβαλε το χεράκι της στη διαμόρφωση του ύφους της ready-to-wear ένδυσης τόσο στη Μ. Βρετανία όσο και στην Ευρώπη.

ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ

Θερμοκρασίες 20.000.000 Κ υπάρχουν στο εσωτερικό των αστέρων όπως στον Ήλιο.

Οι προτιμήσεις της παραπέμπουν σε στοιχεία με πολύ ιστορικό και διαπολιτισμικό υλικό -όχι πάντα ευδιάκριτο από τον απλό θεατή.

Επισημαίνουμε ότι ο Παναθηναϊκός, όσο υπερβολικό κι αν φαίνεται, παίζει το 90% της σεζόν στα τρία εναπομείναντα παιχνίδια του πρώτου γύρου.

Στη Γη η μικρότερη θερμοκρασία αέρα που έχει παρατηρηθεί είναι 184 Κ (-89° C) και η μεγαλύτερη 332 Κ (59° C).

"Χρειαζόταν μια καινοτομία για να αλλάξει η γραμμή του ρούχου που θα ντύσει το γυναικείο σώμα.

Με ΟΦΗ, Ολυμπιακό και Ακράτητο.

Εικόνα 2.4 Αντιστοιχία μεταξύ της κλίμακας Κελσίου και της κλίμακας Κέλβιν.

Με αυτή την αφορμή η γυναίκα υιοθέτησε στην αντρική γραμμή στις αρχές του 18ου αιώνα την εναλλαγή των όγκων και το παιχνίδι ανάμεσα στο αρσενικό και το θηλυκό πρόσφερε περαιτέρω δυνατότητες στη μόδα.

Ήδη οι "πράσινοι" βρίσκονται τρεις βαθμούς μακριά από την κορυφή, συνεπώς περιθώρια για απώλειες δεν συζητούνται καν στην Παιανία.

Ενδοαστρικός χώρος Ανθρώπινο σώμα Επιφάνεια του ήλιου Ατομική βόμβα Φωτιά Κέντρο του ήλιου Εκρήξεις Supernova Η χαμηλώτερη θερμοκρασία Υγρό Ήλιο Υπεραγωγιμότητα στο εργαστήριο Έμβιοι οργανισμοί Η ύλη υπάρχει σαν Ουδέτερα άτομα Πυρήνες Ο κόσμος μας και οι θερμοκρασίες του (σε βαθμούς Kelvin) Εικόνα 2.5

Όταν η αντρική μόδα αποκτά θηλυκά στοιχεία, αποκαλούμε τον άντρα ''δανδή''".

Αν το "τριφύλλι" κάνει το 3/3, αυτόματα πατάει κορυφή και βλέπει με καλύτερο μάτι και σαφώς περισσότερη αισιοδοξία τη συνέχεια του πρωταθλήματος με τα όνειρα να παραμένουν ζωντανά για τη διεκδίκηση του τίτλου.

Η στιλίστρια της αβάν γκαρντ

Σε περίπτωση που ο ΠΑΟ "γκελάρει" σε κάποιο από τα προσεχή ματς και με δεδομένο το βατό πρόγραμμα του Ολυμπιακού στον δεύτερο γύρο, τότε η ψυχολογία πέφτει κατακόρυφα και τα όνειρα… πάνε περίπατο.

Η Βιβιέν Γουέστγουντ έγινε μέλος των αβάν γκαρντ δημιουργών από τότε που λάνσαρε τα κοστούμια Ζoot, τα T-shirts με σλόγκαν και τα σκισμένα πειρατικά ρούχα στο πρώτο της κατάστημα, το "Let it Rock", όπου συνεργάστηκε μαζί με τον Μάλκολμ ΜακΛάρεν - μια συνεργασία που διήρκεσε δεκατρία χρόνια.

Διότι μην ξεχνάμε ότι ο "αιώνιος" αντίπαλος έχει όλους τους δύσκολους αγώνες στην έδρα του, ενώ το "τριφύλλι" θα πρέπει να ταξιδεύσει δύο φορές στη Θεσσαλονίκη (Άρη, Ηρακλή) και φυσικά στη Ριζούπολη.

Στη συνέχεια το κατάστημα λειτούργησε και πάλι στο Λονδίνο, στην περιοχή του Τσέλσι αυτή τη φορά με την ονομασία "World's end" ("Το τέλος του κόσμου").

Γίνεται λοιπόν κατανοητό ότι ειδικά στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό η νίκη είναι μονόδρομος για πολλούς λόγους.

Το κατάστημα της άλλαξε πολλά ονόματα - ανάλογα με τις τάσεις της εποχής.

Όσον αφορά τα μεταγραφικά, τα ονόματα που προτείνονται στον ΠΑΟ ολοένα και αυξάνονται.

Το "Let it Rock" έγινε "Too fast to young die", στη συνέχεια "Sex", μέχρι την τελευταία ονομασία που επιστρέφει στο "World's end" - πάντα αντικατοπτρίζοντας το προκλητικό πνεύμα της κάθε κολεξιόν.

Χθες, προτάθηκε στο "τριφύλλι" και ο Πέπε Γκουαρντιόλα και μάλιστα λέγεται ότι βρίσκεται και αυτός στα υπόψη του Μαρκαριάν!

Έχοντας προσδιορίσει την ταυτότητα της με φόντο τις τάσεις του νέου ρομαντισμού και της πανκ-ροκ στο σταυροδρόμι δύο δεκαετιών ('70 και '80), εδραίωσε το προϊόν της δουλειάς της διαμορφώνοντας "σχολή στιλισμού" προς μίμηση από το διανοουμενίστικο κόσμο της ιταλικής και γαλλικής αβάν γκαρντ και επιδεικνύοντας αξιοπιστία στη ροή και εξέλιξη της μόδας.

Ο Ισπανός μέσος είναι απογοητευμένος από την ελάχιστη εφετινή του συμμετοχή στην πορεία της Ρόμα και ήδη ο Φάμπιο Καπέλο του συνέστησε να βρει ομάδα, καθώς δεν τον υπολογίζει.

Η Βιβιέν Γουέστγουντ μεγάλωσε σε μια εκρηκτική για τη μόδα εποχή, μέσα σε μια σωρεία διαδοχικών μεταβολών κάτω από την επήρεια επαναστατικών συνθημάτων.

Εμείς δεν θα μπούμε στη διαδικασία να αναφέρουμε τον "σιδηρόδρομο" ονομάτων και επιμένουμε ότι ο Νταμιάν Μάνσο είναι ο παίκτης που ενδιαφέρει σοβαρά τον Παναθηναϊκό.

Το πιο δύσκολο θα ήταν ίσως να σκεφτεί κανείς τους τρόπους εμπορευματοποίησης μιας τολμηρής και - αν μη τι άλλο - ασύμβατης ένδυσης.

Μόνο όταν "ναυαγήσουν" οι διαπραγματεύσεις με τον Αργεντινό η αθηναϊκή ομάδα θα δοκιμάσει αλλού την τύχη της.

Ήδη η μαζική παραγωγή έχει αναλάβει να ικανοποιήσει τα πολυποίκιλα γούστα της νεολαίας.

Παρ' όλα αυτά, υπάρχει μια εύλογη απορία γύρω από τις ικανότητες και τα προσόντα του 23χρονου μέσου.

Για την ίδια όμως, όσον αφορά τη μόδα ως τέχνη, η μαζική παραγωγή είναι κατάρα.

Εφόσον θεωρείται τόσο προικισμένος ποδοσφαιριστής, για ποιο λόγο δεν έχει εκφράσει ενδιαφέρον για την απόκτησή του καμία μεγάλη ευρωπαϊκή ομάδα και αγωνίζεται ακόμα στην πατρίδα του;

"Η Βιομηχανική Επανάσταση σταθεροποίησε μια και καλή στον κόσμο μας τη μαζική παραγωγή.

Ο Αϊμάρ, ο Βερόν, ο Ρικέλμε και πολλοί άλλοι Αργεντινοί… απήχθησαν σε πολύ νεαρή ηλικία από Ιταλία και Ισπανία και σήμερα ζωγραφίζουν στα γήπεδα.

Ως παράδοξο αποτέλεσμα βλέπουμε τη "Ραπτική" να μεταβάλλεται σε κάτι απόλυτα αναγκαίο διότι χωρίς κριτήριο τέτοιου είδους, το έτοιμο ρούχο φτάνει σε σημείο να μεταβάλλεται σε κακόγουστο σκουπίδι, χωρίς προσωπικότητα".

Επίσης θυμίζουμε ότι πέρυσι η γαλλική Μπαστιά, που είχε αποκτήσει τον Μάνσο, ήταν τόσο… ευχαριστημένη από τις υπηρεσίες του που τον άφησε να πάει από εκεί που ήρθε!

Δημιουργίες για "χίπις-γιάπις;"

Γιατί άραγε;

Η γυναίκα της Βιβιέν Γουέστγουντ μέχρι σήμερα κλείνει πονηρά το μάτι καθώς ειρωνεύεται την ίδια της τη σεξουαλικότητα.

ΑΔΕΙΑ ΞΑΝΑ

Μεγάλα ανοίγματα στα ρούχα κορσέδες, ζώνες, έντονο μπούστο και -απαραίτητο συμπλήρωμα- ψηλά τακούνια:

Εξάλλου, νέα άδεια, αυτή τη φορά 18 ημερών, ζήτησε χθες ο Ντέρεκ Μπόατεγκ από τον Μαρκαριάν και ο Ουρουγουανός σήκωσε ψηλά τα χέρια!

"Κανείς δε θα αμφισβητούσε την ομορφιά μιας γυναίκας που δε φοράει ρούχα, θα έλεγα όμως ότι θα ήταν πολύ καλύτερα με ένα ζευγάρι ψηλά τακούνια".

Ο νεαρός Γκανέζος, ο οποίος πρόσφατα κλήθηκε σε απολογία από την διοίκηση επειδή επέστρεψε τρεις ημέρες αργότερα από την χριστουγεννιάτικη άδεια που του είχε χορηγηθεί, ζήτησε και πάλι να φύγει διότι πρέπει να αγωνιστεί σε ποδοσφαιρικό τουρνουά στην πατρίδα του.

Δημιουργίες καθ' όλα γυναικείες αλλά και σαρκαστικές απέναντι στα σκισμένα επώνυμα ρούχα που εισάγονται ως μεταλλαγμένο είδος "φτώχειας" για παχουλά πορτοφόλια.

Για να μην πολυλογούμε, ο Μπόατεγκ αποτελεί ξένο σώμα στον ΠΑΟ και οι ιθύνοντες του "τριφυλλιού" ψάχνουν διακαώς ομάδα για να τον ξεφορτωθούν. Η Βιβιέν Γουέστγουντ έκανε την πρώτη της επίδειξη στο Παρίσι το 1982. Ήταν η πρώτη Βρετανίδα που το πραγματοποίησε μετά τη Μαρί Κουάν.

- Αναχώρησε χθες για τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα ο Αντώνης Νικοπολίδης, προκειμένου να δώσει το παρών με την μεικτή κόσμου στο παιχνίδι κόντρα στη Γιουβέντους.

Η συλλογή, που παρουσίασε τότε, ήταν αφιερωμένη στη γυναίκα του Περού με στηθόδεσμους πάνω από λεπτά μάλλινα, φαρδιές φούστες και κάπες μουτόν.

Ο διεθνής τερματοφύλακας είναι προγραμματισμένο να επιστρέψει αύριο το πρωί και έπειτα θα αναχωρήσει με την υπόλοιπη αποστολή για το Ηράκλειο.

Από τότε πλήθος υλικών έχουν παρελάσει στα ντεφιλέ της μέχρι την παρουσίαση της τελευταίας της συλλογής όπου επανέρχεται σε κλασικά υφάσματα, όπως το κασμίρ. Στο μεταξύ, οι ιστορικές της αναδρομές δεν έχουν τελειωμό. Άλλοτε είναι οι παραδοσιακές ενδυμασίες της Ιαπωνίας, άλλοτε φιγούρες από πίνακες του Χόλμπαϊν, άλλοτε τα αγγλικά πουκάμισα του 18ου αιώνα ή η εικόνα μεσαιωνικών πολεμιστών καθώς γυρνάνε από τη μάχη. Οι πηγές έμπνευσης και τα μεθοδολογικά εργαλεία που χρησιμοποιεί για να πραγματοποιήσει τις ιδέες της είναι πολλά. Οι παρεμβάσεις της δεν περιορίζονται στην ένδυση. Κοσμήματα, υποδήματα, δερμάτινα αξεσουάρ, καπέλα φέρουν την ομώνυμη ετικέτα ή κατασκευάζονται αποκλειστικά για τη Βιβιέν Γουέστγουντ.

Το απρόβλεπτο είναι αναμενόμενο στην πασαρέλα της Βιβιέν Γουέστγουντ. Πολλά λέγονται για τη συμβολή της στον επαναπροσδιορισμό της επαναστατικότητας στη μόδα, για την ανασύνθεση που αναλαμβάνει απέναντι σε οποιοδήποτε στοιχείο έχει διαλυθεί, ακρωτηριαστεί ή παραμορφωθεί ως έννοια. Η τελευταία της συλλογή ωστόσο παραπέμπει σε ύφος "χίπι που έχει εξελιχθεί σε γιάπι" και φέρει παρεμπιπτόντως τον χαρακτηριστικό τίτλο "Vive la Cocotte".