Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Απόψεις :: Κοινωνικό ρεπορτάζ

( 8,6% πάνω η ταρίφα :: 17/2/2006 20:01:21) 

Με την αύξηση αυτή θα καλύψουμε τα έξοδα που προκλήθηκαν από ανατιμήσεις στα καύσιμα", τόνισε ο πρόεδρος του σωματείου ιδιοκτητών ταξί "Ο Ερμής" Κ. Γιαννακάκης.

«Να με σέβεστε κ. Κουφοντίνα»

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2Η

Τι αλλάζει στα κόμιστρα των ταξί Από το Μάρτιο Ελάχιστη διαδρομή Από 1,75 2,50 "Σημαία" Από 0,85 1,00 Ωριαία αναμονή Από 7,00 8,50 (ποσά σε ευρώ) Αντέδρασε ο Δημήτρης Κουφοντίνας ακούγοντας τον δικηγόρο των ΕΛΤΑ κ. Δημήτρη Ευαγγελάτο να επικαλείται προκήρυξη της οργάνωσης που αναφερόταν σε βομβιστικές ενέργειες, τις οποίες δεν είχε αναλάβει η 17 Νοέμβρη. α) «Εσύ τι πιστεύεις;

Αυξήσεις στα κόμιστρα των ταξί από την 1η Μαρτίου - Στο ένα ευρώ η σημαία

Δ. Κουφοντίνας: Δεν διαβάζετε καλά.

Υπάρχουν αντρικά και γυναικεία επαγγέλματα»;

8,6% πάνω η ταρίφα

Δ. Ευαγγελάτος: Παρακαλώ, διαβάζω καλά.

Συμπλήρωσε τον πίνακα ανάλογα με την αντίληψη που έχεις για το συγκεκριμένο θέμα.

Του ΦΩΤΗ ΚΟΥΤΣΑΜΠΑΡΗ

Και σας παρακαλώ να με σέβεστε, όπως εγώ σας σέβομαι.

Στη συνέχεια συζήτησε με τους συμμαθητές σου τις απαντήσεις που έδωσες, καθώς και το πώς νομίζεις ότι σου δημιουργήθηκαν αυτές οι πεποιθήσεις.

Αυξήσεις της τάξης του 8,67% θα ισχύσουν στα κόμιστρα των ταξί από την 1η Μαρτίου, βάσει της συμφωνίας που έγινε μεταξύ των ιδιοκτητών ταξί και του υπουργείου Μεταφορών.

Μη με διακόπτετε.

Είναι ενδιαφέρον να διαπιστώσεις πώς έχουν δημιουργηθεί μέσα σου αυτά τα «γιατί».

Με το νέο τιμολόγιο το κόστος της ελάχιστης διαδρομής ορίζεται στα 2,5 ευρώ από 1,75 ευρώ, η "σημαία" στο 1 ευρώ από 0,85 ευρώ και η ωριαία αναμονή στα 8,5 ευρώ από 7 ευρώ που είναι σήμερα.

Πρόεδρος: Υπάρχει μέσα σε προκήρυξη που παραδέχονται ότι τα έκαναν;

Ένα κορίτσι δεν μπορεί να γίνει γιατρός χειρουργός, γιατί

"Είχαμε ζητήσει αυξήσεις 19,40%, αλλά είμαστε ικανοποιημένοι και με το ποσό που δίδεται.

Γιατί δεν είναι μέρος της κατηγορίας αυτά.

Ένα κορίτσι μπορεί γίνει γιατρός χειρουργός, γιατί

Με την αύξηση αυτή θα καλύψουμε τα έξοδα που προκλήθηκαν από την αύξηση των καυσίμων", αναφέρει στη "Μ" ο πρόεδρος του σωματείου ιδιοκτητών ταξί Θεσσαλονίκης "Ο Ερμής" Κώστας Γιαννακάκης.

Δ. Ευαγγελάτος: Είναι προκήρυξη που υπάρχει μέσα στη δικογραφία.

Ένα αγόρι δεν μπορεί να γίνει νηπιαγωγός, γιατί

"Εμείς ζητούμε να υπάρξει ένα αριθμητικό πρότυπο, το οποίο θα ορίζει τις αυξήσεις κάθε χρόνο.

Πρόεδρος: Τι αριθμό προκήρυξης;

Ένα αγόρι μπορεί γίνει νηπιαγωγός, γιατί

Σε αυτό το πρότυπο να εισάγονται οι συντελεστές αύξησης κόστους λειτουργίας και παροχής υπηρεσιών και να προκύπτει το ύψος των αυξήσεων στην αρχή κάθε έτους.

Γιατί αυτοί βάζουν και έναν αριθμό, για να ξέρουμε.

β) «Βάλε το χέρι στην καρδιά» και απάντησε:

Εάν, βάσει του προτύπου δεν χρειάζεται να γίνουν αυξήσεις, να μη γίνονται", προσθέτει ο ίδιος. Δ. Ευαγγελάτος: Προκήρυξη 9η.

Μήπως υπάρχουν επαγγέλματα ή σπουδές που τα έχεις απορρίψει μόνο και μόνο επειδή είσαι αγόρι ή κορίτσι (π. χ. θα σου άρεσε πολύ να σπουδάσεις νηπιαγωγός, αλλά σκέφτεσαι ότι οι φίλοι σου θα γέλαγαν με την επιλογή σου, επειδή είσαι αγόρι).

Οι ιδιοκτήτες ταξί τονίζουν επίσης την αναγκαιότητα διοργάνωσης σεμιναρίων στους οδηγούς.

Κατάλογος ενεργειών λαϊκής επαναστατικής βίας, 20 Ιουλίου 1984, εστάλη και δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «Το Ποντίκι».

Στη συνέχεια συζητήστε ανά δύο τις απαντήσεις σας, καθώς και το πώς νομίζετε ότι σας έχουν δημιουργηθεί αυτές οι πεποιθήσεις.

"Εδώ και δύο χρόνια προβλέπεται σε διάταξη νόμου ότι για να πάρει κάποιος την ειδική άδεια οδηγού ταξί θα πρέπει να διαθέτει πιστοποιητικό σεμιναρίων. Πρόεδρος: Λένε ότι άλλη οργάνωση το έκανε, όχι εμείς.

Διάβασε προσεκτικά, σκέψου και σχολίασε:

Ωστόσο δεν έχει εκδοθεί ακόμη το σχετικό προεδρικό διάταγμα που θα ενεργοποιήσει αυτή τη διάταξη", τόνισε ο κ. Γιαννακίδης. Να μην απομονώνουμε μία παράγραφο και να αποδίδουμε σε αυτούς πράγματα τα οποία δεν τα έχουν δεχθεί.

«Λέω στα παιδιά μου πως, αν στο λεωφορείο κάποιος περιγελάσει άδικα κάποιον άλλον και εκείνα δεν κάνουν τίποτε για να τον υπερασπιστούν, τότε είναι και τα ίδια θύματα.

Οι ιδιοκτήτες ταξί προτείνουν "για να διευκολυνθεί η πολιτεία τα ποσά που θα συγκεντρώνονται από τα πρόστιμα των ταξιτζήδων να διατίθενται για σεμινάρια", όπως είπε ο οργανωτικός γραμματέας του "Ερμή" κ. Πάρις Κισσάς.

Τους λέω ότι πρέπει να αμφισβητούν την εξουσία -και τη δική μου βεβαίως- και να δείχνουν αλληλεγγύη σε όσους είναι λιγότερο τυχεροί από αυτά15».

Επιμένουν για τις λεωφορειολωρίδες

Οι ιδιοκτήτες ταξί Θεσσαλονίκης επιμένουν και στο αίτημά τους για πειθαρχημένη διέλευση των οχημάτων τους από τις λεωφορειολωρίδες, ενώ υπογραμμίζουν την ανάγκη να δημιουργηθούν επιπλέον εσοχές κατά μήκος των δρόμων, ώστε να διευκολύνεται η επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών και τη βελτίωση της πιάτσας στο σταθμό ΚΤΕΛ "Μακεδονία". Ακόμη, ζητούν εντονότερη αστυνόμευση της παράνομης στάθμευσης και κυρίως του διπλοπαρκαρίσματος, το οποίο εντείνει το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης.

Το νέο προεδρείο του "Ερμή" επισκέφτηκε προχθές το βράδυ τα γραφεία της "Μ" και συναντήθηκε με τον πολιτειολόγο και εκδότη των εφημερίδων "Μακεδονία" και "Θεσσαλονίκη" Κώστα Ζουράρι. Χθες είχε συνάντηση με τον αρμόδιο αντινομάρχη σε θέματα μεταφορών κ. Παλαιστή, ο οποίος διαβεβαίωσε τους αυτοκινητιστές ότι η νομαρχία καταβάλλει προσπάθειες για την επίλυση των προβλημάτων που τους απασχολούν.