Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Ελεύθερο ρεπορτάζ

( ξεκινησε χθες η λειτουργια υπερσυγχρονου συστηματος εναεριας κυκλοφοριας ) 

ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΧΘΕΣ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΥΠΕΡΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΝΑΕΡΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ

Το πλάσμα

Ηλεκτρονικά "μάτια" στο FIR Αθηνών

Τυχεροί στην ατυχία τους

Όταν η θερμοκρασία ενός αερίου αυξηθεί αρκετά οι συγκρούσεις μεταξύ των ατόμων γίνονται αρκετά σφοδρές.

Το νέο σύστημα που εικάζεται ότι θα λειτουργήσει προς αποτροπή των διεκδικήσεων της Άγκυρας, καλύπτει το σύνολο του εθνικού εναέριου χώρου, ενώ οι δυνατότητες που έχει επιτρέπουν συντονισμό της εναέριας κυκλοφορίας σε περιοχές μεγαλυτέρου εύρους

ΣΙΛΑ ΑΛΕΞΙΟΥ

Ηλεκτρόνια, λοιπόν, αποσπώνται από το άτομο και δημιουργούνται θετικά ιόντα.

ΑΘΗΝΑ.-

Θα θεωρήσουν εαυτούς τυχερούς ή βαρύτατα προσβεβλημένους;

Μεταξύ των ιόντων κυκλοφορούν τα ηλεκτρόνια που αποσπάσθηκαν από τα άτομα.

Με καθυστέρηση ετών ξεκίνησε χθες η λειτουργία του υπερσύγχρονου συστήματος ελέγχου της εναέριας κυκλοφορίας στο FIR Αθηνών και το γεγονός αυτό σηματοδοτεί την αναβάθμιση της χώρας στην αξιολόγηση των διεθνών αρμοδίων φορέων.

Το ερώτημα μάλλον δεν παίρνει απάντηση.

Αυτήν την κατάσταση της ύλης την ονομάζουμε πλάσμα.

Παραλλήλως, όμως, η εφαρμογή του νέου συστήματος θα λειτουργήσει προς αποτροπή των διεκδικήσεων της Άγκυρας και της τακτικής της στην υπόθεση του εναερίου χώρου στο Αιγαίο.

Αφορά τους προέδρους Εφετών και τους εφέτες των οποίων τα ονόματα δεν θα μπουν στην κληρωτίδα. Πλάσμα υπάρχει στην ατμόσφαιρα του Ήλιου.

Η τακτική αυτή εντάσσεται εξωφθάλμως στην προς ανατολάς επεκτατική στρατηγική της, καθώς καταλογίζει στην Ελλάδα αδυναμία να ασκήσει επαρκή και ουσιαστικό για την ασφάλεια των πτήσεων έλεγχο - υπόθεση που της επιτρέπει τη διεκδίκηση των δικαιοδοσιών του FIR Αθηνών από τους αρμόδιους διεθνείς φορείς.

Τους δικαστές δηλαδή που δεν θα μετάσχουν στην κλήρωση για τη σύνθεση του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων, από το οποίο θα δικαστεί η 17 Νοέμβρη. Υπάρχει, επίσης, στα ανώτερα στρώματα της ατμόσφαιρας της Γης -στην ιονόσφαιρα.

Δεκάδες φορές η τουρκική πλευρά, μη βρίσκοντας σε εγρήγορση τις ελληνικές αρμόδιες υπηρεσίες ή έχοντας ως "σύμμαχο" ανταγωνισμούς μεταξύ των υπηρεσιών αυτών, υποστήριζε πως το ελληνικό σύστημα αδυνατεί να διασφαλίσει την ασφάλεια των πτήσεων, καθώς και την ακεραιότητα των αεροσκαφών και των επιβατών τους.

Την ερχόμενη Πέμπτη θα συνέλθει η Ολομέλεια Εφετών της Αθήνας, προκειμένου να επιλέξει τους ικανότερους να διεξαγάγουν τη μεγάλη δίκη. Το πλάσμα της ιονόσφαιρας προκαλεί το βόρειο σέλας.

Χθες, ο διοικητής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) Διον. Καλόφωνος εξέδωσε αγγελία (notam) προς όλες τις διεθνείς αεροπορικές οργανώσεις και εταιρείες για την έναρξη της λειτουργίας του νέου, ηλεκτρονικού συστήματος, ενώ ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Τ. Μαντέλης ενημέρωσε με επιστολή του τους αρχηγούς των πολιτικών κομμάτων.

Δέκα προέδρους και τριάντα εφέτες. Τέλος, πλάσμα υπάρχει σε συσκευές καθημερινής χρήσης π.χ. στους σωλήνες φθορισμού και των φωτεινών διαφημίσεων.

Μεγάλο εύρος ελέγχου

Αυτό συμβαίνει για πρώτη φορά και ασφαλώς θα προκαλέσει εντάσεις μεταξύ τους.

Οι ιδιότητες της συγκεκριμένης κατάστασης της ύλης είναι αντικείμενο εντατικής έρευνας.

Το νέο σύστημα καλύπτει το σύνολο του FIR Αθηνών, ενώ οι δυνατότητές που έχει επιτρέπουν -σε πλήρη λειτουργία του- τον συντονισμό της εναέριας κυκλοφορίας σε περιοχές μεγαλυτέρου εύρους.

Αν και οι περισσότεροι δεν θα ήθελαν να υποστούν τη βάσανο της πολύμηνης και αδιάκοπης διαδικασίας, εντούτοις ο αποκλεισμός από την κληρωτίδα ενδέχεται και να τους δυσαρεστήσει.

Στο αποτέλεσμα αυτής της έρευνας στηρίζουμε πολλές ελπίδες για την αντιμετώπιση δύο σημαντικών προβλημάτων του τεχνολογικού πολιτισμού: του ενεργειακού και της ανακύκλωσης.

Ο έλεγχος γίνεται με ηλεκτρονικό τρόπο και με διαρκή (ηλεκτρονική) επανεξέταση και ανατροφοδότηση έργου, μέσω των ραντάρ διαδρομής που είναι εγκατεστημένα στον Υμηττό, στο Πήλιο, στη Λευκάδα και στα Κύθηρα.

Εκτός αν οφείλεται σε λόγους υγείας, τους οποίους - όπως διαφαίνεται - θα σπεύσουν να προβάλουν αρκετοί προλαμβάνοντας την όποια κρίση της Ολομέλειας.

Οι διαδικασίες παροχής αδείας εναέριας κυκλοφορίας σε αεροσκάφη της πολιτικής και της πολεμικής αεροπορίας εξελίσσονται σύμφωνα με τα οριζόμενα από τον Διεθνή Οργανισμό Πολιτικής Αεροπορίας (ΙCΑΟ) και η εξέλιξή τους διακριβώνεται με επιμέρους επαλήθευση.

Η ευπάθεια στη μέση, συνήθης ασθένεια όσων κάνουν καθιστική ζωή, θα δηλωθεί κατά κόρον και θα ληφθεί υπ' όψιν σοβαρά.

Με τη λειτουργία του νέου συστήματος πολλαπλασιάζονται ο αριθμός και η χωρητικότητα των αεροδιαδρόμων, καθώς και ο βαθμός ασφάλειας που προσφέρεται στις πτήσεις και στους επιβαίνοντες στα αεροσκάφη.

Προγραμματισμένες επεμβάσεις (κήλη, προστάτης κ.λπ.) θα αποτελέσουν επίσης λόγο ανυπέρβλητου κωλύματος, που δεν είναι δυνατόν να αγνοηθεί.

Το νέο σύστημα επιτρέπει τη μέγιστη δυνατή μείωση της απόστασης μεταξύ των αεροσκαφών κατά την ώρα πτήσης στα ίδια πεδία.

Η πρόκληση της συμμετοχής στην ιστορική αυτή δίκη υποβαθμίζεται συγκρινόμενη με τον κόπο που απαιτεί.

Με την εφαρμογή του νέου ελληνικού συστήματος, η απόσταση αυτή μπορεί τώρα να περιορίζεται στα δέκα μίλια, ενώ -έως τώρα- ήταν υποχρεωτική η πτήση σε απόσταση τουλάχιστον εβδομήντα μιλίων του ενός σκάφους από το άλλο.

Ποιος δικαστής θα θυσιάσει οικειοθελώς τη ζωή του στο όνομα της… δόξας;

Η εξέλιξη αυτή επιτρέπει προβλέψεις για κατακόρυφη αύξηση της επιτρεπόμενης κίνησης στους αεροδιαδρόμους του Αιγαίου αλλά και την ενίσχυση των στάνταρτ του ελληνικού ελέγχου τους.

Και οι πιο φιλόδοξοι (ευτυχώς υπάρχουν και τέτοιοι στο δικαστικό σώμα) θα προβληματιστούν πολύ πριν θέσουν τον εαυτό τους στη… διάθεση της κληρωτίδας.

Εξυπακούεται ότι μεταξύ των ωφελημάτων που θα αποκομισθούν από την Ελλάδα βρίσκεται η δραστική μείωση των καθυστερήσεων που ταλαιπωρούν τον εθνικό και τους υπόλοιπους αερομεταφορείς και τους επιβάτες τους.

Αν η "τύχη" σταθεί στο πλάι τους θα πρέπει σε διάστημα λιγότερο των 20 ημερών - από την ημέρα της κλήρωσης έως την έναρξη της δίκης - να ρυθμίσουν όλες τις εκκρεμότητές τους, να χαιρετήσουν φίλους και συγγενείς και να αναζητήσουν - για τη δική τους ψυχική ισορροπία - και τις καλές πλευρές του εξάμηνου, οκτάμηνου (κανείς δεν μπορεί να το προβλέψει με ακρίβεια)… εγκλεισμού τους στον Κορυδαλλό.

Το νέο σύστημα, όπως δήλωναν χθες αρμόδιοι της ΥΠΑ αλλά και των τουριστικών φορέων της χώρας, θα συνεισφέρει -ως στρατηγικό εργαλείο- στη βελτίωση των υποδομών της τουριστικής βιομηχανίας και στην αναδιάρθρωση του συστήματος των επιχειρήσεων που συνδέονται με αυτήν.

Όσο για τους δικαστές που ενδεχομένως θα εκλάβουν ως υποτίμηση τη μη συμμετοχή τους στην κλήρωση, απολαμβάνοντας τις καλοκαιρινές διακοπές - σε αντίθεση με τους "ικανούς" συναδέλφους τους - θα το ξεχάσουν!

Προσλήψεις ελεγκτών

Λειτουργεί από χθες το νέο υπερσύγχρονο σύστημα ραντάρ για τον έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας στο F.I.R Αθηνών, επανέλαβε χθες στη Βουλή ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Τ. Μαντέλης.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ Γ. Παναγιωτόπουλου και στις επικρίσεις του για την έλλειψη εκπαιδευμένων χειριστών προκειμένου να λειτουργήσει αποτελεσματικά το σύστημα, ο κ. Μαντέλης είπε ότι το ΑΣΕΠ βρίσκεται στην τελική φάση αξιολόγησης 50 ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας και έχει εγκριθεί και η πρόσληψη επίσης μέσω ΑΣΕΠ άλλων 150 ελεγκτών για να προετοιμαστούν όταν θα λειτουργήσει το αεροδρόμιο των Σπάτων.