Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

ΜΙΕΤΣΕΛ Δρόμοι

Η ζωγραφική.

Σε ένα μέτριο ποιοτικά ντέρμπι ο Μίετσελ έκανε τη διαφορά και χάρισε τους τρεις βαθμούς στον ΠΑΟΚ.

ΡΟΥΣΣΟΣ ΒΡΑΝΑΣ

Από τον 1ο αι. μ.Χ. αναπτύχθηκε η τέχνη της τοιχογραφίας. Ο Πολωνός επιθετικός, έχοντας το ένστικτο του σκόρερ, αντιλήφθηκε το λάθος του Κατσαμπή και επανέφερε την ηρεμία στο στρατόπεδο του Δικέφαλου.

Ο εστιάτορας…

Οι τοίχοι των οικιών των πλουσίων διακοσμούνταν με μορφές, με μυθολογικές σκηνές και κυρίως με την απεικόνιση υποθετικών ανοιγμάτων στο ύπαιθρο εν είδει παραθύρων, απ' όπου διακρίνονταν τοπία ή άλλα οικοδομήματα.

ΚΑΡΑΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

… από την κινεζική επαρχία Χιουνάν που θέλησε να πρωτοτυπήσει, βάζοντας στο μενού του πιάτα με μητρικό γάλα, βρήκε τον μπελά του.

Στους αυτοκρατορικούς χρόνους σ' όλες τις περιοχές του ρωμαϊκού κράτους είχε εξαπλωθεί η τέχνη του ψηφιδωτού.

Ο Κατσαβάκης τον χρησιμοποίησε σε μία άγνωστη (για μας τουλάχιστον) θέση και ο Ναουσαίος τον δικαίωσε.

Πολλοί τον είπαν ανήθικο, που θέλησε να πουλήσει το γάλα που οι μανάδες κανονικά προορίζουν για τα μωρά τους - μολονότι, όπως μαθαίνουμε από την "Ημερησία του Πεκίνου", τα πιάτα του έχουν μεγάλη ζήτηση.

Με ψηφιδωτά κάλυπταν τους τοίχους και τα δάπεδα δημόσιων και ιδιωτικών οικοδομημάτων.

Σαν επιθετικός δημιούργησε ρήγματα στην περιοχή της Ξάνθης, πρέσαρε τους αντίπαλους αμυντικούς και το κυριότερο.

Το γάλα της μάνας προκαλεί αναταραχή στην Κίνα, επειδή καταλήγει σε άλλο στόμα από εκείνο στο οποίο φυσιολογικά προορίζεται.

Τα ψηφιδωτά ήταν ζωγραφικές παραστάσεις που δεν κατασκευάζονταν με χρώμα αλλά με ψηφίδες, δηλαδή μικρά κομμάτια γυαλιού, λίθου ή πηλού σε ποικιλία χρωμάτων.

Σημείωσε το πρώτο του γκολ στην Α' εθνική.

Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει στη Βρετανία.

Την εποχή αυτή καλλιεργήθηκε η προσωπογραφία.

ΛΟΥΤΣΙΑΝΟ

Πολλοί είναι εκείνοι που δεν τους αρέσει να βλέπουν τις μανάδες να θηλάζουν τα μωρά τους σε κοινή θέα - ή που τις βλέπουν "αλλιώς".

Ιδιαίτερα δείγματα αποτελούν οι ξύλινοι πίνακες που τοποθετούνταν στη θέση των προσώπων των ταριχευμένων νεκρών με σκοπό να διατηρήσουν αναλλοίωτα τα χαρακτηριστικά τους.

Ο Βραζιλιάνος έδειξε ότι προσαρμόστηκε αμέσως στη Νέα Σμύρνη, δίνοντας από την πρώτη εβδομάδα τα διαπιστευτήριά του.

Μια βουλευτής…

Οι περισσότεροι πίνακες προέρχονται από την περιοχή Φαγιούμ της Αιγύπτου·

Γκολ εναντίον του Ολυμπιακού και χθες "τρίποντο" κόντρα στον Ιωνικό, σε ένα καθοριστικό παιχνίδι για την πορεία του Πανιωνίου ενόψει της τελικής ευθείας του πρωταθλήματος.

… στη Σκωτία κατέθεσε πρόταση νόμου με την οποία θα επιβάλλεται πρόστιμο σε οποιονδήποτε εμποδίσει ή παρενοχλήσει μια μάνα που θέλει να θηλάσει το μωρό της σε δημόσιο χώρο.

γι' αυτό και είναι γνωστοί ως Φαγιούμ.

ΚΑΤΣΑΜΠΗΣ

Χρειάζεται και ο θηλασμός νομική προστασία;

Η προσωπογραφία με τους πίνακες αυτούς έφτασε σε σημείο τελειότητας σε ό,τι αφορά την απεικόνιση της φυσιογνωμίας των νεκρών.

Για έναν ποδοσφαιριστή με την εμπειρία του 33χρονου αμυντικού, το λάθος που έκανε στη φάση του γκολ δεν δικαιολογείται.

Πολλά μέρη του ανθρώπινου σώματος κάνουν "διπλή ζωή".

Λεπτομέρεια από την αψίδα του Γαλέριου στη Θεσσαλονίκη

Αυτό το λάθος αποδείχτηκε καθοριστικό για την έκβαση του χθεσινού ντέρμπι και σίγουρα ο Σάββας Κωφίδης μόνο αυτό δεν περίμενε από τον (πρώην) αρχηγό του.

Ποιος μπορεί να πει ποια από αυτές τις δυο ζωές έρχεται πρώτη;

Τοιχογραφικός διάκοσμος από αίθουσα της «οικίας των Βετίων» στην Πομπηία (1ος αι. μ.Χ.). Εκτός από τους πίνακες με μυθολογικές σκηνές στους τοίχους ζωγραφίζονται και υποθετικά παράθυρα απ' όπου στο βάθος διακρίνονται οικοδομήματα.

ΜΑΤΖΟΥΡΑΚΗΣ

Το πεινασμένο μωρό θέλει να ζουλήσει το μητρικό στήθος εδώ και τώρα.

Ο προπονητής της άλλοτε ευχάριστης έκπληξης του πρωταθλήματος εξελίσσεται σε… θαμώνας της στήλης.

Όμως, το ίδιο θέλει και ο "πεινασμένος" άνδρας που η ματιά του τυχαίνει να πέσει πάνω του.

Μπορεί τα παράπονά του για τον μη καταλογισμό του πέναλτι να είναι δικαιολογημένα, όμως η ουσία είναι ότι η για μία ακόμη αγωνιστική η Ξάνθη προβλημάτισε με την απόδοσή της.

Φυσικά, τον πρώτο λόγο έχει η γυναίκα.

ΓΚΟΥΜΑΣ

Σε αυτήν ανήκει το στήθος, είτε έχει είτε δεν έχει νομική προστασία.

Εξαπέλυσε επίθεση κατά ορισμένων δημοσιογράφων, όμως το μόνο που κατάφερε είναι να δημιουργήσει εντυπώσεις και τίποτα παραπάνω.

Δεν χρειάζεται νόμο για να της πει τι θα το κάνει.

Όταν κάποιος έχει το θάρρος της γνώμης, όπως ο αρχηγός του Παναθηναϊκού, καταθέτει και στοιχεία.

Άλλωστε δεν είναι απαραιτήτως κακό να πίνουν δυο άνθρωποι από το ίδιο "φλιτζάνι".

Διαφορετικά κινδυνεύει να εξελιχθεί σε συκοφάντη.

Στην τέχνη…

… η αποκάλυψη του γυναικείου στήθους δεν ήταν πάντα τόσο εύκολη υπόθεση όσο είναι σήμερα. Έγραφε ο Τζοβάνι Μπονιφάτσιο το 1616: "Να δείχνει κανείς το στήθος μιας γυναίκας είναι κάτι ακόλαστο και ελάχιστα έντιμο, αφού, παραδίδοντάς το σε κοινή θέα, είναι σαν να προκαλεί τους άνδρες να το απολαύσουν". Για τη γυμνόστηθη του Τισιανού (φωτ.), οι κριτικοί έγραφαν: "Παρά το ευγενικό παρουσιαστικό της, είναι ξεκάθαρο πως πρόκειται για μια χυδαία πόρνη". Και τι με αυτό; Μπορεί η σεξοφοβία της εποχής να πήρε έτσι την εκδίκησή της για την αυθάδεια του ζωγράφου, αλλά στην εποχή μας μπορούμε να θεωρούμε τον Τισιανό νικητή. Το κακό είναι πως αυτή η νίκη του δεν μας κάνει πια τόση εντύπωση, όσο εκείνο το στήθος που είχε ξετρελάνει τον φιλόσοφο Μπενεντέτο Κρότσε - γράφει σχετικά ο Τζουζέπε Κασιέρι στην εφημερίδα "Στάμπα".

Ο Κρότσε…

… ήταν τρελά ερωτευμένος με μια γυναίκα. Όταν εκείνη πέθανε, νέα ακόμη, πιθανότατα από φυματίωση, ο νεαρός φιλόσοφος παρήγγειλε ένα μπούστο της από μάρμαρο. Μα φαίνεται πως δεν το χάρηκε πολύ. Το άγαλμα έκλεψε αργότερα ένας φίλος του, ο ιστορικός Φάουστο Νικολίνι, όχι εντελώς αδικαιολόγητα: οι ρώγες του νεανικού στήθους διαγράφονταν ακάλυπτες και προτεταμένες πάνω στο κατάλευκο μάρμαρο. Αιωνία η μνήμη τους.