Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Επιστολές :: Σχόλιο

( τα λουλούδια... - χέρι-χέρι :: 19/2/2006 22:51:54) 

Τα λουλούδια… Ουαί και πέσουν στο «πιπεράτο» στόμα της

Ιωάννης Γκιάστας

Ποικίλες αντιδράσεις προκάλεσαν η παρουσία του ΛΑΟΣ στη Θεσσαλονίκη γενικώς αλλά ιδιαίτερα όσα διαδραματίστηκαν στο συνέδριο, με αποκορύφωμα το ναζιστικό χαιρετισμό στελέχους του ΛΑΟΣ την ώρα που ακουγόταν ο εθνικός ύμνος. Η Τζέρι Χάλιγουελ (μία εκ των «πιπεράτων» Spice girls) κυκλοφορεί τις τελευταίες μέρες έξω από το Kodak Theatre, που θα γίνει στις 23 Μαρτίου η απονομή των Όσκαρ.

Ειρήνη Ρέππα

Μάθαμε ότι πρόκειται για στέλεχος που προέρχεται από το χώρο της Χρυσής Αυγής και μάλιστα θα είναι υποψήφιος νομάρχης στην Πέλλα.

Όχι από απωθημένο γιατί ήθελε κι εκείνη ένα χρυσό αγαλματάκι στη συλλογή της, αλλά για να κάνει τις απαραίτητες πρόβες για τη νέα της θέση.

Ευστάθιος Δημητρόπουλος

…του ΛΑΟΣ

Εκείνη της τηλεπαρουσιάστριας.

Νικόλαος Τσέργας

Αν και ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ στη συνέντευξη που έδωσε στη "Θ" επιχείρησε να αποκαθάρει το ΛΑΟΣ από το μαύρο παρελθόν του, την παρουσία μελών της Χρυσής Αυγής στο συνέδριο δεν την απέφυγε.

Διότι μπορεί το κορίτσι να μην κατάφερε να διαπρέψει στο μουσικό στερέωμα, διοχετεύει το ταλέντο της όμως στον χώρο της τηλεόρασης και μάλιστα με επιτυχία, καθώς οι προτάσεις πέφτουν βροχή και εκείνη δείχνει ευτυχής διότι φαίνεται να βρήκε τον δρόμο της. Σχεδιάζοντας το Επαγγελματικό μου Μέλλον…

Δεν είναι άσχετο το γεγονός ότι ο γιος του γνωστού ακροδεξιού εθνικιστή Κ. Πλεύρη εξελέγη στο ενδεκαμελές όργανο της εκτελεστικής γραμματείας του ΛΑΟΣ.

Η Τζέρι λοιπόν θα βάλει τα καλά της τη βραδιά των Όσκαρ, θα πάρει θέση πάνω στο κόκκινο χαλί και θα αρχίσει να κουσκουσεύει αστέρες και μη που θα φτάνουν για την τελετή για λογαριασμό του τηλεοπτικού δικτύου ABC. ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ

Τώρα, τι ήθελε ο παπα-Τσάκαλος στο συνέδριο, ένας… θεός το ξέρει.

Στη γλώσσα της κυρίως θα πέφτουν οι κυρίες και δη εκείνες που έχουν πέσει θύματα εκκεντρικών σχεδιαστών. Ιωάννης Γκιάστας, Ψυχολόγος

Κάποιος τον ρώτησε για τους δωδεκαθεϊστές -και αυτοί ήταν παρόντες- αλλά εκείνος έκανε πως δεν άκουσε.

Η καριέρα της στην τηλεόραση όμως δεν σταματά εκεί. Ευστάθιος Δημητρόπουλος, Καθηγητής Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.

Απ' όλα έχει ο μπαξές, ακόμη και ολίγον από Μάο.

Ήδη κατέχει τη θέση του κριτή στο ριάλιτι τηλεπαιχνίδι του καναλιού που φέρει τον τίτλο «All American Girl», που σκοπό έχει να αναδείξει την Αμερικανίδα που τα διαθέτει όλα. Ειρήνη Ρέππα, Υπεύθυνη Σ.Ε.Π.

Ο Γιώργος Καρατζαφέρης εφαρμόζει το γνωστό σύνθημα "αφήστε όλα τα λουλούδια να ανθίσουν".

Και είναι κουκλάρα, και έξυπνη, και άσος στην κουζίνα, και λάτρης των σπορ, και διαθέτει ταλέντο στην υποκριτική, τον χορό και το τραγούδι! Νικόλαος Τσέργας, Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού

Και τι λουλούδια!

Όσο για τους θαυμαστές της;

ΚΡΙΤΕΣ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΕΣ

Φ.Δ.

Η Τζέρι δεν τους αφήνει παραπονεμένους.

Σπύρος Κρίβας, Καθηγητής του Πανεπιστημίου Πατρών

Χέρι-χέρι

Τους υπόσχεται πως η νέα της δισκογραφική δουλειά θα κυκλοφορήσει στο τέλος του χρόνου.

Βασιλική Πολλάτου, Υπεύθυνη Σ.Ε.Π.

"Βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα", είπε ο Γ. Καρατζαφέρης όταν ρωτήθηκε από τους δημοσιογράφους για την περιβόητη υποψηφιότητά του στο δήμο Θεσσαλονίκης.

Αυτό θα πει δουλειές με φούντες.

Ευάγγελος Παπαγιαννάκης, Οικονομολόγος, Εκπαιδευτικός Δ.Ε.

Τώρα εκείνοι που επιμένουν πως δεν το αποφασίζει, διότι βρίσκεται σε αναζήτηση συνομιλητών για διαπραγμάτευση με ένα από τα δύο μεγάλα κόμματα, κάτι θα ξέρουν.

ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ

Αλλά τι να διαπραγματευτεί;

Ανδρέας Κατσαούνης, Εικονογράφος

Αυτό το μπρος-πίσω έχει δημιουργήσει πολλά ερωτηματικά μεταξύ των στελεχών.

ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ

Εντύπωση, πάντως, προκάλεσε μεταξύ των συνέδρων η απόφαση να μη δοθεί ο λόγος στον εκπρόσωπο του νομάρχη Θεσσαλονίκης, αντινομάρχη Γιώργο Τσαμασλή.

Ευοταθία Λαλιώτου, Φιλόλογος, Εκπαιδευτικός Δ.Ε.

Όπως είδαμε, πολλοί σύνεδροι έσπευσαν να του σφίξουν το χέρι.

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΟΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΗ

Οι παλιές αγάπες -βλ. ΝΔ- δεν ξεχνιούνται εύκολα.

Χρυσούλα Κοσμίδου-Hardy, Σύμβουλος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου

Κάποιοι όμως είναι αισιόδοξοι.

ΕΞΩΦΥΛΛΟ

"Θα πάμε καλά", υποστηρίζει ο Π. Δηλάρης, οικονομολόγος-ταχυδρομικός και επικεφαλής της νεοσύστατης συνδικαλιστικής οργάνωσης του ΛΑΟΣ ΕΛΔΗΣΚ.

Γεώργιος Ιωάννου, Ζωγράφος

Πώς θα πάνε είναι γνωστό: χέρι-χέρι.

ΠΡΟΕΚΤΥΠΩΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

Πού θα πάνε, αυτό μένει ανοιχτό.

ΜΕΤαΙΧΜΙΟ

Φ.Δ.

Γ' Κ.Π.Σ. / ΕΠΕΑΕΚ II / Ενέργεια 2.2.1 / Κατηγορία Πράξεων 2.2.1.α: «Αναμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών και συγγραφή νέων εκπαιδευτικών πακέτων»

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ Μιχάλης Αγ. Παπαδόπουλος Ομότιμος Καθηγητής του Α.Π.Θ. Πρόεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου

Πράξη με τίτλο: «Συγγραφή νέων βιβλίων και παραγωγή υποστηρικτικού εκπαιδευτικού υλικού με βάση το ΔΕΠΠΣ και τα ΑΠΣ για το Γυμνάσιο»

Επιστημονικός Υπεύθυνος Έργου Αντώνιος Σ. Μπομπέτσης Σύμβουλος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου

Αναπληρωτές Επιστημονικοί Υπεύθυνοι Έργου Γεώργιος Κ. Παληός Σύμβουλος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Ιγνάτιος Ε. Χατζηευστρατίου Μόνιμος Πάρεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου

Έργο συγχρηματοδοτούμενο 75% από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και 25% από εθνικούς πόρους.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ

ΑΝΑΔΟΧΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ Ελληνικά γράμματα Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Σχεδιάζοντας το Επαγγελματικό μου Μέλλον… ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΚΔΟΣΕΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΑΘΗΝΑ

ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΩΝ

Εισαγωγικό Σημείωμα………………………………………………7 ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΡΩΤΗ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ…………………………………….9 Α. Τρίτη Γυμνασίου: Η Τάξη Κλειδί……………………………………….9 Β. Τι κάνω μετά το Γυμνάσιο;………………………………………… 13 Γ. Σύνδεση της Εκπαίδευσης με την Αγορά Εργασίας……………………………. 17 ΕΝΟΤΗΤΑ ΔΕΥΤΕΡΗ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ…………………………………………… 21 Α. Εξελίξεις της Εποχής μας που Επηρεάζουν την Αγορά Εργασίας…………………….. 21 Β. Το Σύγχρονο Εργασιακό Περιβάλλον……………………………………. 26 Γ. Η Διεθνοποίηση της Εργασίας και της Οικονομίας…………………………….. 29 Δ. Τι μας Επηρεάζει όταν Επιλέγουμε Επάγγελμα………………………………. 32 Ε. Περιγραφή του Επαγγέλματος ………………………………………. 35 ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΡΙΤΗ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ……………………………………….. 41 Α. Ο Εαυτός μου……………………………………………….. 41 Β. Αγαπώ τον Αληθινό Εαυτό μου………………………………………. 46 Γ. Τα Ενδιαφέροντά μου …………………………………………… 50 Δ. Προσωπικές και Επαγγελματικές Αξίες………………………………….. 57 Ε Ικανότητες και Δεξιότητες ………………………………………… 62 ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΕΤΑΡΤΗ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΠΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ……………………………………71 ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΕΜΠΤΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ………………………………………………… 79 Α. Έννοια και Σημασία της Πληροφόρησης, Είδη Πληροφοριών………………………. 79 Β. Πηγές και Αναζήτηση Πληροφοριών…………………………………… 87 ΕΝΟΤΗΤΑ ΕΚΤΗ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ …………………………………………97 Α. Πώς παίρνω μια Απόφαση …………………………………………97 Β. Οι Επαγγελματικές Αποφάσεις ……………………………………… 101 Γ. Σχεδιάζω το Μέλλον μου…………………………………………. 105 ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ…………………………………………………. 115 Οδηγίες για τη Συνέντευξη…………………………………………. 115 Παρουσίαση ενός Προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας…………………………. 115 Υπόδειγμα Βιογραφικού Σημειώματος …………………………………… 117 Υπόδειγμα Αίτησης……………………………………………… 119 Υπόδειγμα Πρώτης Σελίδας "Ερευνητικού Ημερολογίου"…………………………. 120 Η Ιδέα του «Ατομικού Φακέλου Μαθητή» ή «Portfolio»…………………………. 121 Παράδειγμα για την Πορεία της Ενεργού Έρευνας…………………………….. 123 ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ………………………………………………. 124