Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Σχόλιο

( ξτπνάει μνήμες ο ''κουκλουτζάς'' :: 6/2/2006 18:39:56) 

Ξτπνάει μνήμες ο ''Κουκλουτζάς'' Χίλιους σμηνίτες θέλει η Πολεμική Αεροπορία

Ο Θεός και το κακό

Γράφει ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ

Την κατάταξη στην Πολεμική Αεροπορία, κατόπιν επιλογής, 1.000 Επαγγελματιών Οπλιτών (ΕΠ.ΟΠ.), εκ των οποίων οκτακόσιοι σαράντα (840) άνδρες και εκατόν εξήντα (160) γυναίκες, για 26 συνολικά ειδικότητες (διοικητικής, τεχνικής και υγειονομικής υποστήριξης), ανακοίνωσε χθες η Πολεμική Αεροπορία. Απ' όσα είπαμε παραπάνω για την ελεύθερη απόφαση του ανθρώπου είναι σαφές ότι ο Θεός δεν ευθύνεται για το κακό.

Όταν ξεκίνησε η φετινή διαδικασία του κυπέλλου Ελλάδας, ποιος φανταζόταν πως ο Αγροτικός Αστέρας θα τραβούσε την κούρσα του θεσμού, εκπροσωπώντας το ποδόσφαιρο της Θεσσαλονίκης;

Η προθεσμία υποβολής των δικαιολογητικών λήγει στις 11 Απριλίου 2003. Όμως θα μπορούσε να ρωτήσει κάποιος: γιατί έστω και τώρα δεν επεμβαίνει να εμποδίσει ή να εξαλείψει το κακό από τη γη;

Αυθεντικός εκπρόσωπος της Γ' εθνικής τα τελευταία χρόνια με προϊστορία στη Β' εθνική (1978-86) ο θρυλικός ''Κουκλουτζάς'' έχει να καυχιέται για το καμάρι του. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το δικαίωμα, τα προσόντα και τους όρους συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής, μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να απευθύνονται στο Γραφείο Ενημέρωσης Κοινού του ΥΕΘΑ ή στα κατά τόπους Στρατολογικά Γραφεία.

Είδαμε ότι ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο ελεύθερο, όπως ήταν και ο ίδιος ελεύθερος, (κατ' εικόνα Του).

Εκπροσωπώντας το ποδόσφαιρο της Δυτικής Θεσσαλονίκης με έδρα τον Εύοσμο, ενός δήμου με τη μεγαλύτερη οικιστική ανάπτυξη από οποιονδήποτε άλλον την τελευταία δεκαετία, το καμάρι της περιοχής δεν αρκείται στα κεκτημένα.

Αν λοιπόν ήθελε να εμποδίσει ή να εξαλείψει το κακό και εφόσον ο άνθρωπος με την ελευθερία του το έβαλε στη ζωή του, τότε θα έπρεπε να εξαλείψει την ελευθερία του ανθρώπου, την ίδια την εικόνα Του στον άνθρωπο.

Έχοντας αναδείξει στον ποδοσφαιρικό χώρο σπουδαία ονόματα κατά το παρελθόν (Φοιρός, Κούης, Γούσιος, Γυφτάκης) το ταλέντο των οποίων θυμούνται οι παλαιότεροι, ο Αστέρας της αγροτικής τάξης από τα παλιά, της εργατιάς για τη νεότερη εποχή έχει βαλθεί να τρελάνει κόσμο.

Και ακόμα χειρότερα, θα στερούσε ταυτόχρονα από τον άνθρωπο τη δυνατότητα να του μοιάσει (καθ' ομοίωσιν), αφού η ελευθερία αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για να φτάσει ο άνθρωπος στη θέωση.

Πρωταγωνιστής στη Γ' εθνική και με μοναδική επιδίωξη την επετειακή επιστροφή του στη Β' εθνική (συμπληρώνονται είκοσι χρόνια απουσίας), αναζητεί παραλλήλως διάκριση μέσω του κυπέλλου.

Ο Θεός όμως δεν άφησε τον άνθρωπο αβοήθητο.

Τα μέχρι τώρα αποτελέσματα αποδεικνύουν ότι αι θέλει και μπορεί.

Αμέσως μετά την πτώση των πρωτοπλάστων δίνει την υπόσχεση για την ενανθρώπηση του Χριστού (Γεν. 3,15), το γνωστό πρωτευαγγέλιο.

Με δύο βαθμούς λιγότερους από το δεύτερο ΠΑΣ Γιάννινα αλλά με πρόγραμμα βουνό (Δόξα, Θράκη, ΠΑΣ Γιάννινα έξω, Πανθρακικός μέσα) ετοιμάζει την αντεπίθεσή του, μετά από μία περίοδο αγωνιστικής κάμψης.

Έτσι, με τη γέννηση, το έργο, τη Σταύρωση και την Ανάστασή του, ο Χριστός εγκαινιάζει μια νέα πραγματικότητα για τον άνθρωπο, την Εκκλησία, όπου δεν κυριαρχεί πλέον το κακό και ο θάνατος.

Κι αν στο πρωτάθλημα η πορεία της ομάδας ήταν αναμενόμενη, δεν ήταν αυτονόητη η παρουσία στο κύπελλο. Μέσα στην Εκκλησία ο Θεός παρέχει στον άνθρωπο άφθονα εφόδια και ψυχικές δυνάμεις για να ξεπεράσει το κακό και να επιτύχει το αγαθό. Έχοντας αποκλείσει από το θεσμό ομάδες ισχυρότερες, μεταξύ των οποίων και ο ΠΑΟΚ σε μία από τις μεγαλύτερες εκπλήξεις του θεσμού, η ομάδα του Ευόσμου δείχνει αντοχές και θέληση για την υπέρβαση. Με το Βάπτισμα, αρχικά, κάθε χριστιανός απαλλάσσεται από το προπατορικό αμάρτημα, χωρίς, όπως λέει ένας από τους νεότερους και μεγαλύτερους Πατέρες της Εκκλησίας μας, ο Συμεών ο Νέος Θεολόγος, να αφαιρείται η ελευθερία του. Η εμφάνιση και κυρίως το αποτέλεσμα (1-1) στην Καισαριανή με τον Εθνικό Αστέρα, αφήνει πολλά περιθώρια στον αυριανό επαναληπτικό να περάσει στα ημιτελικά. Αντίθετα, αυτό χαρίζει στον άνθρωπο την ελευθερία, αφού δεν τον αφήνει έρμαιο στην τυραννία του διαβόλου (Κεφάλαια θεολογικά και πρακτικά ρ', 89-90). Κι αν τα καταφέρει θα γίνει η δεύτερη ομάδα μετά την Καστοριά από καταβολής της Γ' εθνικής που θα φθάσει μέχρι εκεί.

Ο νηπιοβαπτισμός είναι ένα δώρο της Εκκλησίας στον άνθρωπο, ο οποίος μπορεί ελεύθερα να αποδεχθεί τις ευεργεσίες του ή να το απορρίψει και να βρεθεί έξω από τη χάρη του Θεού.

Λίγο είναι;

Και με τα άλλα όμως μυστήρια της η Εκκλησία, και ιδιαίτερα με τη Θεία Ευχαριστία, δίνει στον άνθρωπο τα απαραίτητα εφόδια και τη δύναμη του Θεού για να αντιμετωπίσει το κακό. Ο Θεός, επειδή είναι μακρόθυμος και δε θέλει το θάνατο του αμαρτωλού, ανέχεται προσωρινά το κακό, αλλά και το πολεμά με εκείνους που αντιστέκονται σ' αυτό (μέλη της Εκκλησίας, άγιοι).