Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής 

Παραγωγή γραπτού λόγου και κατανόηση ηλεκτρονικού λόγου από εφήβους:ανάλυση λαθών 

 

Ελληνόφωνη

# Αννίνου, Τ., Σ. Βαρλοκώστα, Δ. Γούτσος και Α. Μπακάκου-Ορφανού (υπό δημοσίευση). Η αξιολόγηση του γραπτού λόγου των αλλόγλωσσων μαθητών του Γυμνασίου. Πρακτικά του 3ου Διεθνούς Συνεδρίου για τη Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής ως Ξένης Γλώσσας. Πανεπιστήμιο Αθηνών, 22-23 Οκτωβρίου 2004.

  1. Αδαλόγλου, Κ. (2007). Η γραπτή έκφραση των μαθητών. Προτάσεις για την αξιολόγηση και τη βελτίωσή της. Αθήνα: Κέδρος.
  2. Γούτσος, Δ. (2007). Τα κειμενικά «λάθη» των μαθητών Γυμνασίου και η σημασία τους. Ανακοίνωση που παρουσιάστηκε στο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο «Τα Λάθη των Μαθητών: δείκτες αποτελεσματικότητας ή κλειδιά για τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης;», ΚΕΕ, Αθήνα, 1-2 Νοεμβρίου.
  3. Κουτσογιάννης, Δ. (2006). Διδασκαλία της ελληνικής σήμερα: δεδομένα και ζητούμενα. Πρακτικά της 26ης Ετήσιας Συνάντησης του Τομέα Γλωσσολογίας του Α.Π.Θ. (σ. 233-251).

Τελευταία Ενημέρωση: 15 Ιούν 2010, 13:28