Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής 

Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση 

 

1.3. Το ερευνητικό εργαλείο και οι στόχοι της έρευνας

Οι άξονες βάσει των οποίων διεξήχθησαν οι συνεντεύξεις παρατίθενται στο παράρτημα και θα μπορούσαν να ομαδοποιηθούν σε τέσσερις ευρύτερες ενότητες, που επιδιώκουν και τη διερεύνηση τριών πτυχών του ζητήματος[2]:

  • Με την πρώτη ενότητα (άξονας Ι) επιδιώκεται η καταγραφή κάποιων εισαγωγικών δεδομένων που έχουν σχέση με την ταυτότητά τους.
  • Με τη δεύτερη ενότητα (άξονας ΙΙ) επιχειρείται να καταγραφεί και να αποτιμηθεί η επιμορφωτική διαδικασία και το περιεχόμενο της επιμόρφωσης που ακολούθησαν στα δύο πανεπιστημιακά ιδρύματα, Αθήνας και Θεσσαλονίκης.
  • Με την τρίτη ενότητα (άξονας ΙΙΙ) επιδιώκεται να αποτυπωθεί η εμπειρία και οι απόψεις των ίδιων των φιλολόγων ως επιμορφωτών πια, οι οποίοι είχαν στην επιμορφωτική τους ευθύνη συγκεκριμένο αριθμό διδασκόντων.
  • Με την τέταρτη ενότητα (άξονας IV) επιδιώκεται να αποτυπωθεί η κατάσταση μετά από το πέρας της επίσημα θεσμοθετημένης επιμορφωτικής διαδικασίας.

2 Βλ. Παράρτημα σ. 81.

Τελευταία Ενημέρωση: 10 Ιούλ 2008, 12:18