Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής 

Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση 

 

7.3.1. Κατά την παρουσίαση - διδασκαλία

Οι επιμορφωτέςπαρακολουθούσαν τις παρουσιάσεις των επιμορφουμένων, η εμπλοκή τους όμως σ' αυτές τις διδασκαλίες εξαρτιόταν από την πείρα καθενός από τους επιμορφούμενους που παρουσίαζε, από την αυτοπεποίθηση που ένιωθε, τις γνώσεις που είχε πάνω στη χρήση των νέων τεχνολογιών, την ικανότητα να αντιμετωπίζει τα προβλήματα που τυχόν παρουσιάζονταν. Γενικότερα, ο ρόλος τους ήταν βοηθητικός και οι αρμοδιότητές τους αυξάνονταν ή περιορίζονταν ανάλογα με την υποστήριξη που χρειάζονταν οι εκπαιδευτικοί που παρουσίαζαν. Όταν δεν προέκυπταν τεχνικά προβλήματα, οι επιμορφωτές βοηθούσαν στο μοίρασμα των φωτοτυπιών στους μαθητές και στο να απαντήσουν σε τυχόν απορίες κάποιας ομάδας μαθητών, όταν ο εκπαιδευτικός δεν ήταν διαθέσιμος, γιατί ήταν απασχολημένος με άλλη ομάδα.


[Βλ. τελευταίο παράθεμα της προηγούμενης ενότητας]

Ο επιμορφωτής κατά την παρουσίαση της πρότασης στο εργαστήριο είχε ενεργή συμμετοχή πιο πολύ με τα παιδιά.

Στο πρακτικό μέρος είχε ενεργή συμμετοχή, κυρίως όταν τα παιδιά, ταυτόχρονα δυο-τρεις ομάδες, ζητούσαν βοήθεια και δεν μπορούσα να είμαι ταυτοχρόνως σε όλες. τότε μοιραζόμασταν.

Τελευταία Ενημέρωση: 10 Ιούλ 2008, 12:18