Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής 

Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση 

 

2.2.4. Χρήση βοηθημάτων

Ο μεγαλύτερος αριθμός των εκπαιδευτικών, κυρίως όσο τα χρόνια υπηρεσίας αυξάνονται, δηλώνει ότι αποφεύγει τη χρήση βοηθημάτων, είτε γιατί του φαίνονται ανεπαρκή είτε γιατί δεν προσφέρουν το υλικό που χρειάζεται.

Τις περισσότερες φορές, όμως, παλιοί και νέοι εκπαιδευτικοί αποφεύγουν τα βοηθήματα, γιατί είναι ένα μέσο στο οποίο καταφεύγουν πολύ συχνά και οι μαθητές τους. Για να μην αντιμετωπίσουν, λοιπόν, το φαινόμενο των πανομοιότυπων απαντήσεων δεν τα χρησιμοποιούν.


Δεν χρησιμοποιώ του εμπορίου, γιατί δεν νομίζω ότι μπορούν να μου προσφέρουν κάτι. Έχω πάρα πολλά βιβλία για τη γλώσσα, λεξικά. ιδιαίτερα χρήσιμο για μένα είναι το Λεξικό Μπαμπινιώτη και το Λεξικό της Κοινής Νεοελληνικής […] επίσης, άλλα βιβλία, όπως του Τομπαΐδη, άρθρα από περιοδικά. Γενικά, έχω πάρα πολλά βιβλία που χρησιμοποιώ, όχι βέβαια τα στενά χρηστικά του εμπορίου.

Βοηθήματα, ελάχιστες φορές βέβαια. Συνήθως προσπαθώ μόνη μου να βγάλω παραδείγματα και να δώσω στα παιδιά

Τελευταία Ενημέρωση: 10 Ιούλ 2008, 12:18