Μελέτες 

Πιστοποιητικό Ελληνομάθειας του Κ.Ε.Γ. και Πιστοποιητικά Ελληνομάθειας Άλλων Φορέων (2006) 

 

Βιβλιογραφία

Ξένη Βιβλιογραφία

  1. Alderson, C.J., Clapham, C., D. Wall. (1996) Language Test Construction and Evaluation, Cambridge University Press.
  2. Bachman L.F. (1990) Fundamental Considerations in Language Testing, Oxford University Press.
  3. Carroll, J. B. (1980) Testing Communicative Performance: An interim Study, 3rd impression. Pergamon Press.
  4. Council of Europe, (2001). Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching, Αssessment. Cambridge: University Press.
  5. Efstathiadis, St., (1993). Assessment and Evaluation of Language Performance. Theory and Practice. Θεσσαλονίκη: University Studio Press.
  6. Girard, D., Courtillon, J., Page, B., R.,Richterich. (1988). Selection and Distribution of Contents in Language Syllabuses. Strasburg: Council of Cultural Co-operation.
  7. Harmer, J. (2001). The Practice of English Language Teaching. Longman.
  8. Porter, D. (1991). "Affective Factors in Language Testing» in Alderson, J.C and B. North (eds) Language Testing in the 1990: The Communicative Legacy, MacMillan Publishers Limited.
  9. Spolsky, B. (1985). "The limits of authenticity in language testing» in Language Testing, 2, 1:31-40.
  10. Weir, C., 1990 Communicative Language Testing. Prentice Hall International.
  11. Wesche-Bingham, Μ., (1983) "Communicative Testing in a Second Language", The Modern Languages Journal, 67, 1, 41-55.
  12. Wood, R., (1993). Assessment and Testing. A survey of Research. Cambridge: University Press.

Ελληνική Βιβλιογραφία

  1. Αντωνοπούλου, Ν. (2005). «Code of Ethics, Code of Practice and Certification of Attainment in Greek». EALTA Conference, Voss, 2nd-5th June 2005. http://www.ealta.eu.org/conference/2005
  2. Αντωνοπούλου, Ν. (2005). «H αναδραστική επίδραση των εξεταστικών δοκιμασιών στη διδασκαλία της νέας ελληνικής ως ξένης/δεύτερης γλώσσας». 17ο Διεθνές Συμπόσιο Θεωρητικής και Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας. Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Τομέας Θεωρητικής και Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας, Φιλοσοφική Σχολή, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο. 15-17 Απριλίου 2005 (υπό έκδοση).
  3. Αντωνοπούλου, Ν., (2003). «Φάσεις σχεδιασμού και ανάπτυξης επικοινωνιακών εξεταστικών δοκιμασιών: Η περίπτωση του κρατικού πιστοποιητικού ελληνομάθειας». 3o Διεθνές Συνέδριο για τη Διδασκαλία της Νέας Ελληνικής ως ξένης γλώσσας, Πανεπιστήμιο Αθηνών, 22-23 Οκτωβρίου 2004
  4. Αντωνοπούλου, Ν. (2001). «Η χρησιμότητα των γλωσσικών επιπέδων και οι δυσκολίες στον προσδιορισμό τους». Στο Μάθηση και διδασκαλία της ελληνικής ως μητρικής και ως δεύτερης γλώσσας, Βάμβουκας, Μ., Χατζηδάκη, Α. Πρακτικά Συνεδρίου. Αθήνα: Ατραπός. 47-58
  5. Αντωνοπούλου, Ν., (2001). Πιστοποίηση Επάρκειας της ελληνομάθειας: Οδηγίες για τη συγγραφή των εξεταστικών θεμάτων, Θεσσαλονίκη: Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας (φωτοτυπημένη έκδοση).
  6. Αντωνοπούλου, Ν., (2000). Η εφαρμογή της επικοινωνιακής προσέγγισης στη διδασκαλία της νέας ελληνικής ως ξένης/δεύτερης γλώσσας. Διδακτορική διατριβή, Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Θεσσαλονίκη
  7. Δενδρινού, Β.-Ξωχέλλης, Δ.Π., (1999). «Προγράμματα σπουδών στη σχολική εκπαίδευση: Έννοιες και όροι» στο Γλωσσικός Υπολογιστής. Τόμος 1. Τεύχος 1. Θεσσαλονίκη: Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας.
  8. Λουκά Crann, Μ., (2001). «Επίπεδα Ελληνομάθειας και οι εξετάσεις του GCSE: Η εμπειρία της Βρετανίας» στο Δαμανάκης, Μ., Επίπεδα και Κριτήρια Διαπίστωσης Πιστοποίησης της Ελληνομάθειας. Αποτελέσματα και Προβληματισμοί Ερευνητικών Προγραμμάτων. Ρέθυμνο: Ε.ΔΙΑ.Μ.ΜΕ.
  9. Μακρή-Τσιλιπάκου, Μ.-Χατζηπαναγιωτίδη, Α., (2001). «Ανάπτυξη των επιπέδων γλωσσομάθειας σε συνδυασμό με την ελληνομάθεια των ελλήνων στη Ρωσία, Ουκρανία και Γεωργία» στο Δαμανάκης, Μ., Επίπεδα και Κριτήρια Διαπίστωσης Πιστοποίησης της Ελληνομάθειας. Αποτελέσματα και Προβληματισμοί Ερευνητικών Προγραμμάτων. Ρέθυμνο: Ε.ΔΙΑ.Μ.ΜΕ.
  10. Σακελλαρίου, Α., Ευσταθιάδης, Σ. (2003) Σύγκριση προγραμμάτων σπουδών. Σύγκριση του Αναλυτικού Εξεταστικού Προγράμματος Πιστοποίησης της Ελληνομάθειας του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας προς το Πρόγραμμα Σπουδών για τη γλώσσα όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων. Θεσσαλονίκη: Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας.
  11. Τάμης, Α., (2001). «Κριτήρια, Επίπεδα Γλωσσομάθειας και Θεματικές Ενότητες που διαμορφώνουν το διδακτικό υλικό» στο Δαμανάκης, Μ., Επίπεδα και Κριτήρια Διαπίστωσης Πιστοποίησης της Ελληνομάθειας. Αποτελέσματα και Προβληματισμοί Ερευνητικών Προγραμμάτων. Ρέθυμνο: Ε.ΔΙΑ.Μ.ΜΕ.
  12. Τσαγγαλίδης, Α., Στ. Ευσταθιάδης. (2001) «Πιστοποίηση Επάρκειας της ελληνομάθειας: Επίπεδα Γλωσσομάθειας» στο Δαμανάκης, Μ., Επίπεδα και Κριτήρια Διαπίστωσης Πιστοποίησης της Ελληνομάθειας. Αποτελέσματα και Προβληματισμοί Ερευνητικών Προγραμμάτων. Ρέθυμνο: Ε.ΔΙΑ.Μ.ΜΕ.
  13. Χαραλαμπόπουλος, Α., (1999). «Το Σχολικό Γλωσσικό Πρόγραμμα της Βρετανίας» στο Γλωσσικός Υπολογιστής. Τόμος 1. Τεύχος 1. Θεσσαλονίκη: Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας.

Αναλυτικά Εξεταστικά Προγράμματα

  1. Ευσταθιάδης, Στ.-Αντωνοπούλου, Ν.-Μανάβη, Δ.-Βογιατζίδου, Σμ. (2001). Πιστοποίηση Επάρκειας της ελληνομάθειας. Αναλυτικό εξεταστικό πρόγραμμα. Θεσσαλονίκη: Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας.
  2. Advanced Subsidiary and Advanced GCE. Modern foreign languages: Arabic, Chinese, Japanese, Modern Greek. (1999)
  3. Edexcel GCSE in Modern Greek (2001)
  4. Diplomatic Service Language Allowance Examination (1998).
  5. Baccalaureat: Grec Modern (1995)
Τελευταία Ενημέρωση: 16 Ιούν 2010, 10:27