Ένα εγχείρημα του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας για την υποστήριξη της ελληνικής γλώσσας στη διαχρονία της: αρχαία ελληνική, μεσαιωνική ελληνική, νέα ελληνική αλλά και στη συγχρονική της διάσταση.
Κατά τη συζήτηση για το περιεχόμενο της εκπαίδευσης των φυλάκων (βλ. σχετικά και ΠΛ Πολ 392c–394b) καθορίστηκαν τα είδη της μουσικής που θα μπορούσαν να γίνουν αποδεκτά για την ορθή διαπαιδαγώγησή τους, και οι συνομιλητές συμφώνησαν ότι όλες οι τέχνες επιτελούν παιδαγωγικό ρόλο.
© 2006 - 2008 Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας | Δικαίωμα Πνευματικής Ιδιοκτησίας | Όροι Χρήσης |