Ενότητες

Κατηγορίες

Ημερολόγιο

SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Go
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11)

Ενημερωτικό Δελτίο

Κανάλι RSS

26 Sep. 2024

4 items total [1 - 4]
Go
<< First < Previous Next > Last >>
ταξινόμηση βάσει :: Ημ. Δημιουργίας . Ημ. Ενημέρωσης
  • Διδασκαλία της Ελληνικής :: Συνέδρια & Ημερίδες

    8ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο με τίτλο: ''Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία'', Παν/μιο Θεσσαλίας (27-29/9/2024)

    Το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής ΠΘ, το Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης ΠΘ, το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΠΘ, το Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΘ, και η Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ), συνδιοργανώνουν το 8ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο με τίτλο: ''Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία''. Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί από τις 27 έως 29 Σεπτεμβρίου στο Παν/μιο Θεσσαλίας.

    Σκοπός του Συνεδρίου είναι η αλληλεπίδραση και η επικοινωνία ανάμεσα σε μέλη της εκπαιδευτικής, ερευνητικής και πανεπιστημιακής κοινότητας σχετικά με τις σύγχρονες τεχνολογικές και παιδαγωγικές τάσεις και προοπτικές των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και ειδικότερα σε μεθοδολογίες και καλές πρακτικές ενσωμάτωσής τους στη διδασκαλία και τη μάθηση.

    Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης που αξιοποιούν τις ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία, σε στελέχη της εκπαίδευσης που αξιοποιούν τις ΤΠΕ στον σχεδιασμό της εκπαιδευτικής πολιτικής, σε επιμορφωτές προγραμμάτων των ΤΠΕ στην εκπαίδευση, στην ερευνητική κοινότητα που ασχολείται με την παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδασκαλία και τη μάθηση, στους επαγγελματίες που ασχολούνται με τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ψηφιακού υλικού και εφαρμογών για τη διδασκαλία και τη μάθηση, και τέλος σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές που στο πλαίσιο των σπουδών τους ασχολούνται με τις ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία.

    18 Sep 2024 | Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας | Σχόλια 0

  • Αρχαία Ελληνική :: Συνέδρια & Ημερίδες

    Συνέδριο με τίτλο: ''New Ways of Analyzing Ancient Greek 2 (NWWAG2)'', ΕΚΠΑ (26-27/9/2024)

    Ο Τομέας Γλωσσολογίας διοργανώνει σε συνεργασία με το Sprachwissenschaftliches Seminar του Georg-August-Universität Göttingen το συνέδριο με τίτλο: ''New Ways of Analyzing Ancient Greek 2 (NWWAG2)'' στις 26-27 Σεπτεμβρίου 2024 στο Αμφιθέατρο της Βιβλιοθήκης της Φιλοσοφικής Σχολής.

    18 Sep 2024 | Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας | Σχόλια 0

  • Νεοελληνική Λογοτεχνία :: Ανακοινώσεις

    Ημερίδα Παιδικής Λογοτεχνίας με τίτλο: ''Όταν μας άφησε η θάλασσα...'', Κύπρος (28/9/2024)

    Tο Πανεπιστήμιο Frederick διοργανώνει Ημερίδα Παιδικής Λογοτεχνίας με τίτλο: ''Όταν μας άφησε η θάλασσα'', Μια ιστορία βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα από την Κύπρο του 1974.
    Η Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στην Κύπρο στις 28 Σεπτεμβρίου 2024. και ώρες 08:30 π.μ. – 12:45 μ.μ.

    18 Sep 2024 | Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας | Σχόλια 0

  • Τύπος

    ''10ο Διεθνές Φεστιβάλ Ποίησης Αθηνών: ''ΓΕΦΥΡΕΣ – Ποίηση, τώρα περισσότερο από ποτέ'', Αθήνα (23-26/9/2024)

    Φέτος είναι η δέκατη χρονιά του Διεθνούς Φεστιβάλ Ποίησης Αθηνών του Κύκλου Ποιητών με τίτλο: ''ΓΕΦΥΡΕΣ – Ποίηση, τώρα περισσότερο από ποτέ''.

    Το Φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 23 έως τις 26 Σεπτεμβρίου 2024 και θα φιλοξενήσει πενήντα έναν ποιητές από δώδεκα χώρες: Αλβανία, Ελλάδα, ΗΠΑ, Ιταλία, Κούβα, Κύπρος, Νιγηρία, Ολλανδία, Ουκρανία, Παλαιστίνη, Πολωνία, Πορτογαλία.

    Η έναρξη θα γίνει στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στις 8 το βράδυ τη Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου και η λήξη στην Αμερικανική Αρχαιολογική Σχολή στις 6:30 το απόγευμα, την Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου. Ενδιάμεσα σταθμοί σε επτά διαφορετικούς χώρους: Σπίτι της Κύπρου, βιβλιοπωλείο Επί λέξει, Blue Bear Café, Μουσείο Μπενάκη, βιβλιοπωλείο Κομπραί, βιβλιοπωλείο Ζάτοπεκ, Μάντρα Μπλόκου Κοκκινιάς και Αμερικανική Αρχαιολογική Σχολή, που θα στεγάσουν ισάριθμες εκδηλώσεις γεμάτες ποιήματα, μουσική, κρουστά, βίντεο και εικόνες.

    18 Sep 2024 | Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας | Σχόλια 0

< Previous   [1]   Next >