Ενότητες
- Νέα Ελληνική (962)
- Μεσαιωνική Ελληνική (506)
- Αρχαία Ελληνική (1041)
- Λεξικά και Λεξικογραφία (169)
- Γλωσσολογία (856)
- Νεοελληνική Λογοτεχνία (3610)
- Διδασκαλία της Ελληνικής (852)
- Πιστοποίηση Ελληνομάθειας (154)
Κατηγορίες
- Νέα για την Πύλη (89)
- Δραστηριότητες του ΚΕΓ (453)
- Ανακοινώσεις (7813)
- Συνέδρια & Ημερίδες (2118)
- Επιστημονικές Δημοσιεύσεις (39)
- Ερευνητικά Προγράμματα (49)
- Ηλεκτρονικές & Έντυπες Εκδόσεις (1133)
- Τύπος (757)
- Απόψεις (38)
Ημερολόγιο
< | Dec 2022 | > | ||||
S | M | T | W | T | F | S |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11) |
Ενημερωτικό Δελτίο
Κανάλι RSS
- Ενσωματώστε το κανάλι Rss (RSS Feed) της Πύλης στην εφαρμογή Rss (RSS Reader) που χρησιμοποιείτε.
04 Dec. 2022
1 item total |
-
Ανακοινώσεις :: Συνέδρια & Ημερίδες
Επιστημονικό Συνέδριο από το Παν/μιο Θεσσαλίας: Αναγκαστικές μετακινήσεις πληθυσμών και Εκπαίδευση (2-4/12/22)
Με αφορμή τα 100 χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή, το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας διοργανώνει επιστημονικό Συνέδριο με θέμα «Αναγκαστικές μετακινήσεις πληθυσμών και Εκπαίδευση». Το Συνέδριο θα διεξαχθεί στις 2-4 Δεκεμβρίου 2022 στους χώρους του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Το συνέδριο αποσκοπεί στη διεξαγωγή ενός διεπιστημονικού διαλόγου μέσω του οποίου εξετάζονται τα θέματα των βίαιων μετακινήσεων πληθυσμών, της προσφυγιάς, των εκτοπισμών και της μετανάστευσης στο χώρο της εκπαίδευσης. Το ενδιαφέρον επικεντρώνεται τόσο στις πολιτικές και πρακτικές διαχείρισης του προσφυγικού και μεταναστευτικού ζητήματος, όσο και στις κοινωνικο-πολιτισμικές και ηθικές διαστάσεις αυτών των ιστορικών γεγονότων, στις αναπαραστάσεις, τα νοήματα και τις ιδεολογίες που συνδέονται με αυτές. Υπό την έννοια αυτή, οι εργασίες του συνεδρίου µπορεί να ιδωθούν και ως προσπάθεια ανάδειξης τρόπων αντιμετώπισης και διαχείρισης εκπαιδευτικών προκλήσεων και παρεμβάσεων που στηρίζουν παιδιά με προσφυγικό και μεταναστευτικό υπόβαθρο.