Ενότητες
- Νέα Ελληνική (1033)
- Μεσαιωνική Ελληνική (550)
- Αρχαία Ελληνική (1095)
- Λεξικά και Λεξικογραφία (180)
- Γλωσσολογία (903)
- Νεοελληνική Λογοτεχνία (3756)
- Διδασκαλία της Ελληνικής (892)
- Πιστοποίηση Ελληνομάθειας (168)
Κατηγορίες
- Νέα για την Πύλη (89)
- Δραστηριότητες του ΚΕΓ (465)
- Ανακοινώσεις (8078)
- Συνέδρια & Ημερίδες (2179)
- Επιστημονικές Δημοσιεύσεις (40)
- Ερευνητικά Προγράμματα (49)
- Ηλεκτρονικές & Έντυπες Εκδόσεις (1145)
- Τύπος (804)
- Απόψεις (38)
Ημερολόγιο
< | 2025 | > | ||||
S | M | T | W | T | F | S |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11) |
Ενημερωτικό Δελτίο
Κανάλι RSS
- Ενσωματώστε το κανάλι Rss (RSS Feed) της Πύλης στην εφαρμογή Rss (RSS Reader) που χρησιμοποιείτε.
18 May. 2025
3 items total [1 - 3] |
-
Διδασκαλία της Ελληνικής :: Συνέδρια & Ημερίδες
Συνέδριο με θέμα: ''Ενσώματη και Μηχανική Μάθηση: οι Παιδαγωγικές Προκλήσεις μιας Θεμελιώδους Σχέσης στην Ανάπτυξη των Σχολικών Μονάδων και στο Σχεδιασμό Διεπιστημονικών Διδακτικών Καταστάσεων'', Παν/μιο Αιγαίου (17,18/5/2025)
Η 13η Επιστημονική Συνάντηση Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού με διεθνή συμμετοχή, με θέμα: ''Ενσώματη και Μηχανική Μάθηση: οι Παιδαγωγικές Προκλήσεις μιας Θεμελιώδους Σχέσης στην Ανάπτυξη των Σχολικών Μονάδων και στο Σχεδιασμό Διεπιστημονικών Διδακτικών Καταστάσεων'', θα πραγματοποιηθεί στη Ρόδο 17 & 18 Μαΐου 2025 στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
Ελεύθερη είσοδος
-
Διήμερο βιωματικό σεμινάριο επιμόρφωσης με θέμα: ''Καλλιτεχνική εκπαίδευση για άτομα με ή χωρίς αναπηρία'', Ρέθυμνο (17,18/5/2025)
Στο πλαίσιο των Εκπαιδευτικών & Κοινωνικών Δράσεων της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, και σε συνεργασία με το Εργαστήριο Θεάτρου Κινηματογράφου Μουσικής του Παν/μίου Κρήτης και τον Σύλλογο Γονέων και φίλων ατόμων με Αυτισμό Ρεθύμνου, διοργανώνεται διήμερο βιωματικό σεμινάριο επιμόρφωσης σε ζητήματα καλλιτεχνικής εκπαίδευσης ατόμων με ή χωρίς αναπηρία.
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 17 Μαΐου 2025, ώρες 16.00 - 20.00, και την
Κυριακή 18 Μαΐου Μαΐου 2025, ώρες 10.00 - 14.00, Αίθουσα Διαλέξεων του Φοιτητικού Πολιτιστικό Κέντρο ''Ξενία''.H συμμετοχή είναι δωρεάν για το κοινό.
-
Νέα Ελληνική :: Αρχαία Ελληνική :: Γλωσσολογία :: Διδασκαλία της Ελληνικής :: Ανακοινώσεις :: Συνέδρια & Ημερίδες
7ο Γλωσσολογικό Συνέδριο,Τζαρτζάνεια 2025: Από τις θεσμικές αλλαγές στην εκπαιδευτική πράξη: Υποστηρίζοντας την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών στα γλωσσικά μαθήματα (28-29/11/25)
Στις 28-29 Νοεμβρίου 2025 πρόκειται να πραγματοποιηθεί το Γλωσσολογικό Συνέδριο "Από τις θεσμικές αλλαγές στην εκπαιδευτική πράξη: Υποστηρίζοντας την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών στα γλωσσικά μαθήματα". Tο γλωσσολογικό συνέδριο στα Τζαρτζάνεια 2025 διοργανώνεται για έβδομη φορά στον Τύρναβο. Η διοργάνωση του Συνεδρίου γίνεται με τη συνεργασία της Περιφέρειας Θεσσαλίας, του Δήμου Τυρνάβου, του Εργαστηρίου Μελέτης, Διδασκαλίας και Διάδοσης Ελληνικής Γλώσσας και Πολυγλωσσίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και του Συνδέσμου Φιλολόγων νομού Λάρισας.
Στο φόντο θεσμικών αλλαγών όπως τα Νέα Προγράμματα Σπουδών και η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, σε μια κοινωνική συνθήκη όπου η ψηφιακά διαμεσολαβημένη επικοινωνία καταλαμβάνει όλο και μεγαλύτερο μέρος της καθημερινής αλληλεπίδρασης ενώ διαρκώς αναδεικνύονται οι όλο και πιο διαφοροποιημένες ανάγκες του μαθητικού πληθυσμού, οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν γλωσσικά μαθήματα είτε στην Πρωτοβάθμια είτε στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, καλούνται να αντιμετωπίσουν μια σειρά από προκλήσεις: να γνωρίζουν τις τελευταίες τάσεις στη γλωσσική διδασκαλία, να εξοικειώνονται με αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο και να βρίσκουν τρόπους να προσαρμόζουν το γλωσσικό μάθημα σε αυτές, να είναι σε θέση να κατανοούν το κοινό της τάξης τους και να διαφοροποιούν τη διδασκαλία τους ανάλογα με τις ανάγκες του, να αισθάνονται επαρκείς και αποτελεσματικοί σε αυτό που κάνουν, να ανταποκρίνονται σε διαδικασίες αξιολόγησης. Σε αυτό το πλαίσιο, το γλωσσολογικό συνέδριο Τζαρτζάνεια 2025 επικεντρώνεται στην ανάπτυξη προβληματισμού γύρω από τις διαφορετικές μορφές υποστήριξης των εκπαιδευτικών. Οι προτάσεις για εισηγήσεις μπορούν να αφορούν έρευνες που σχετίζονται με δράσεις/πρωτοβουλίες για την επιμόρφωση/υποστήριξη των εκπαιδευτικών σχετικά με τις ακόλουθες θεματικές:
- Προγράμματα Σπουδών
- Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
- Αξιοποίηση ψηφιακών τεχνολογιών/εργαλείων AI
- Πολυγραμματισμοί
- Πολυπολιτισμικές τάξεις – πολυγλωσσία
- Δημιουργία εκπαιδευτικού γλωσσικού υλικού
- Κοινότητες διδακτικών πρακτικών