Ενότητες
- Νέα Ελληνική (1032)
- Μεσαιωνική Ελληνική (549)
- Αρχαία Ελληνική (1094)
- Λεξικά και Λεξικογραφία (180)
- Γλωσσολογία (902)
- Νεοελληνική Λογοτεχνία (3754)
- Διδασκαλία της Ελληνικής (892)
- Πιστοποίηση Ελληνομάθειας (168)
Κατηγορίες
- Νέα για την Πύλη (89)
- Δραστηριότητες του ΚΕΓ (465)
- Ανακοινώσεις (8075)
- Συνέδρια & Ημερίδες (2175)
- Επιστημονικές Δημοσιεύσεις (40)
- Ερευνητικά Προγράμματα (49)
- Ηλεκτρονικές & Έντυπες Εκδόσεις (1145)
- Τύπος (804)
- Απόψεις (38)
Ημερολόγιο
< | Feb 2022 | > | ||||
S | M | T | W | T | F | S |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | |||||
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11) |
Ενημερωτικό Δελτίο
Κανάλι RSS
- Ενσωματώστε το κανάλι Rss (RSS Feed) της Πύλης στην εφαρμογή Rss (RSS Reader) που χρησιμοποιείτε.
04 Feb. 2022
3 items total [1 - 3] |
-
Πρόγραμμα εκδηλώσεων Συλλόγου Αποφοίτων Φιλοσοφικής Σχολής ΑΠΘ, ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ (Φεβρουάριος - Μάιος 2022)
Δείτε συνημμένο το πρόγραμμα εκδηλώσεων του Συλλόγου Αποφοίτων Φιλοσοφικής Σχολής ΑΠΘ "ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ" για τους μήνες Φεβρουάριο έως Μάιο 2022.
-
7ο Colloquium Μεταπτυχιακών Φοιτητών, Υποψηφίων Διδακτόρων και Μεταδιδακτορικών Ερευνητών Τμήματος Φιλολογίας ΔΠΘ (4-5/2/22)
7ο Colloquium Μεταπτυχιακών Φοιτητών, Υποψηφίων Διδακτόρων και Μεταδιδακτορικών Ερευνητών Τμήματος Φιλολογίας Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης
-
Νέα Ελληνική :: Διδασκαλία της Ελληνικής :: Ανακοινώσεις :: Συνέδρια & Ημερίδες
Υβριδικό διαδικτυακό σεμινάριο από τα Παν/μια Ιωαννίνων και Κορυτσάς: Διδακτικές, κοινωνικές και συμπεριφορικές προσεγγίσεις στο σύγχρονο σχολείο (3-4/2/22)
Το Γενικό Προξενείο της Ελλάδας στην Κορυτσά- Γραφείο Συντονιστή διοργανώνει σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και το Πανεπιστήμιο Κορυτσάς «Fan S. Noli» διήμερο υβριδικό σεμινάριο για την Επιμόρφωση εκπαιδευτικών ελληνο-αλβανικών Σχολείων Όμηρος Κορυτσάς- Όμηρος Χιμάρας στις 3- 4 Φεβρουαρίου 2022 και ώρα έναρξης 10.30 (ώρα Ελλάδας) με θέμα: «Διδακτικές, κοινωνικές και συμπεριφορικές προσεγγίσεις στο σύγχρονο σχολείο».