Ενότητες

Κατηγορίες

Ημερολόγιο

SMTWTFS
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

Go
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11)

Ενημερωτικό Δελτίο

Κανάλι RSS

03 Feb. 2021

ταξινόμηση βάσει :: Ημ. Δημιουργίας . Ημ. Ενημέρωσης
  • Νεοελληνική Λογοτεχνία :: Ανακοινώσεις

    Διαδικτυακές παπαδιαµαντικές βραδιές από την Εταιρεία Παπαδιαμαντικών Σπουδών (Φεβ-Μάιος 2021)

    Η Εταιρεία Παπαδιαμαντικών Σπουδών οργανώνει σειρά διαλέξεων (Φεβρουάριος - Μάιος 2021), τις οποίες μπορείτε να παρακολουθήσετε μέσω διαδικτύου. Η πρόσβαση είναι ελεύθερη και γίνεται μέσω συνδέσμου στην πλατφόρμα zoom.

    Σύνδεσµος: https://authgr.zoom.us/j/98253683804?pwd=MHd0UnJta3ZoVVBHVTNWcTRETGdSdz09
    (ώρα έναρξης 7 µ.µ.)
    Οι διαλέξεις είναι ανοικτές σε όλους και δωρεάν.

    Πρόγραμμα:
    03/02/2021
    Άγγελος Μαντάς, «“Τα χειρόγραφα του πεθαµένου φίλου”: για τις παπαδιαµαντικές µεταφράσεις του Γόρδωνος και του Φίνλεϋ».

    17/02/2021
    Γεωργία Φαρίνου-Μαλαµατάρη, «Γκόρντον, Φίνλεϋ, Παπαδιαµάντης».

    03/03/2021
    Μαρία Αποστολίδου, «Παπαδιαµάντης και Byron».

    17/03/2021
    Αρετή Βασιλείου, «Η καταστροφή των Ψαρών στην ελληνική δραµατουργία του 19ου αιώνα: Θεόδωρος Αλκαίος, Αλέξανδρος Μωραϊτίδης και Γεώργιος Άβλιχος».

    07/04/2021
    Κωνσταντίνος Κουτούµπας, «Επικαλυπτόµενη τοπιογραφία της Σκιάθου στον Παπαδιαµάντη και τον Μωραϊτίδη. Το παράδειγµα του οικήµατος του παπ-Αργυρού (Της Κοκκώνας το σπίτι)».

    21/04/2021
    Κωνσταντίνος Τσιώλης, «Ταξειδιώτης στην Αθήνα του Αλέξανδρου Μωραϊτίδη, “την πεντελησίαν νύµφην”, “την πολυάνθρωπον Βαβυλώνα”».

    12/05/2021
    Αναστασία Σερβίνη, «Ο Παπαδιαµάντης πάει Γυµνάσιο: “Γουτού Γουπατού”».

    19/05/2021
    Βάρβαρα Δηµοπούλου, «“Ο Τυφλοσύρτης”: διδακτική αξιοποίηση στην τελευταία τάξη του Λυκείου, στο πλαίσιο του µαθήµατος Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία».

    26/05/2021
    Μαρίλη Δουζίνα, «Με τον τρόπο του Παπαδιαµάντη. Μια διδακτική πρόταση Δηµιουργικής Ανάγνωσης και Γραφής».

    26 Jan 2021 | Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας | Σχόλια 0

< Previous   [1]   Next >