Ενότητες
- Νέα Ελληνική (1046)
- Μεσαιωνική Ελληνική (555)
- Αρχαία Ελληνική (1107)
- Λεξικά και Λεξικογραφία (181)
- Γλωσσολογία (916)
- Νεοελληνική Λογοτεχνία (3810)
- Διδασκαλία της Ελληνικής (900)
- Πιστοποίηση Ελληνομάθειας (170)
Κατηγορίες
- Νέα για την Πύλη (89)
- Δραστηριότητες του ΚΕΓ (466)
- Ανακοινώσεις (8156)
- Συνέδρια & Ημερίδες (2198)
- Επιστημονικές Δημοσιεύσεις (40)
- Ερευνητικά Προγράμματα (49)
- Ηλεκτρονικές & Έντυπες Εκδόσεις (1146)
- Τύπος (820)
- Απόψεις (38)
Ημερολόγιο
< | Ιούλ 2025 | > | ||||
Κ | Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ||
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11) |
Ενημερωτικό Δελτίο
Κανάλι RSS
- Ενσωματώστε το κανάλι Rss (RSS Feed) της Πύλης στην εφαρμογή Rss (RSS Reader) που χρησιμοποιείτε.
Πανελλήνιο Συνέδριο με θέμα: Λογοτεχνική ανάγνωση στο σχολείο και στην κοινωνία (19-22/10/17)
11 Σεπ. 2017 14:37 |

Στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης διοργανώνεται στις 19-22 Οκτωβρίου 2017 Πανελλήνιο Συνέδριο με θέμα: «Λογοτεχνική ανάγνωση στο σχολείο και στην κοινωνία». Το Συνέδριο διοργανώνεται με τη συνεργασία τεσσάρων Τμημάτων του ΑΠΘ: Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Τμήμα Φιλολογίας, Τομέας Μεσαιωνικών και Νέων Ελληνικών Σπουδών, Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Σημαντικές ημερομηνίες του Συνεδρίου:
Αποστολή περίληψης έως 31/12/2016
Απάντηση για την αποδοχή 30/4/2017
Ανάρτηση του προγράμματος 30/6/2017
Διεξαγωγή Συνεδρίου 19-22/10/2017
Το Συνέδριο δεν θα έχει παράλληλες συνεδρίες, ούτε τέλος εγγραφής. Βεβαιώσεις παρακολούθησης θα δοθούν την τελευταία μέρα σε όσους έχουν εγγραφεί μέχρι τις 19/10/2017 ηλεκτρονικά στη διεύθυνση litauth2017@gmail.com ή σε όσους εγγραφούν στη γραμματεία του Συνεδρίου την πρώτη μέρα διεξαγωγής του.
Για περισσότερες πληροφορίες, βλ. συνημμένο και στην ιστοσελίδα του Συνεδρίου: http://litreadauth2017.weebly.com/
Συνημμένα
- Πρόσκληση (pdf, 303KB)