Ενότητες

Κατηγορίες

Ημερολόγιο

SMTWTFS
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Go
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11)

Ενημερωτικό Δελτίο

Κανάλι RSS

1ο Πανελλήνιο Φοιτητικό Συνέδριο (Προ)σχολικής Παιδαγωγικής, με τίτλο: ''Επιστημονική Έρευνα και Δημιουργία: Συνδυάζοντας Γνώσεις και Καλλιτεχνικές Εκφράσεις στην Εκπαίδευση'', Παν/μιο Ιωαννίνων (16-17/5/2025)

15 May. 2025 11:03

Το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών και το Εργαστήριο Παιδαγωγικής και Διδακτικής Μεθοδολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων διοργανώνουν το 1ο Πανελλήνιο Φοιτητικό Συνέδριο (Προ)σχολικής Παιδαγωγικής, με τίτλο: ''Επιστημονική Έρευνα και Δημιουργία: Συνδυάζοντας Γνώσεις και Καλλιτεχνικές Εκφράσεις στην Εκπαίδευση'', το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 16 και 17 Μαΐου 2025, στους χώρους του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών και στο Συνεδριακό Κέντρο ''Κάρολος Παπούλιας'' του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και έχει στόχο να αναδείξει τη σημασία της ερευνητικής και καλλιτεχνικής έκφρασης στην εκπαιδευτική διαδικασία, μέσα από μια διαθεματική, βιωματική και συμμετοχική προσέγγιση.

Στο συνέδριο θα συμμετάσχουν φοιτητές και φοιτήτριες προπτυχιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου, καθώς και υποψήφιοι διδάκτορες από Πανεπιστήμια όλης της χώρας, ενώ εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα συμβάλουν ενεργά στον διάλογο και στην ανταλλαγή εμπειριών και παιδαγωγικών πρακτικών.

Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί υβριδικά, τόσο διά ζώσης όσο και εξ αποστάσεως, ώστε να δοθεί η δυνατότητα συμμετοχής σε περισσότερους φοιτητές και εκπαιδευτικούς.

Όσοι επιθυμούν να λάβουν βεβαίωση παρακολούθησης (διά ζώσης ή εξ αποστάσεως), μπορούν να εγγραφούν στον ακόλουθο σύνδεσμο:
https://forms.gle/6KBigZV1xQAMPoWu5

Για περισσότερες πληροφορίες βλ.: https://uoi.gr/ekdiloseis/1o-panellinio-foititiko-synedrio-proscholikis-paidagogikis-epistimoniki-erevna-kai-dimiourgia-syndyazontas-gnoseis-kai-kallitechnikes-ekfraseis-stin-ekpaidefsi/

15 May 2025 | Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας | Σχόλια 0