Ενότητες
- Νέα Ελληνική (926)
- Μεσαιωνική Ελληνική (491)
- Αρχαία Ελληνική (1022)
- Λεξικά και Λεξικογραφία (166)
- Γλωσσολογία (833)
- Νεοελληνική Λογοτεχνία (3556)
- Διδασκαλία της Ελληνικής (835)
- Πιστοποίηση Ελληνομάθειας (151)
Κατηγορίες
- Νέα για την Πύλη (89)
- Δραστηριότητες του ΚΕΓ (447)
- Ανακοινώσεις (7692)
- Συνέδρια & Ημερίδες (2082)
- Επιστημονικές Δημοσιεύσεις (39)
- Ερευνητικά Προγράμματα (49)
- Ηλεκτρονικές & Έντυπες Εκδόσεις (1131)
- Τύπος (730)
- Απόψεις (38)
Ημερολόγιο
< | Sep 2024 | > | ||||
S | M | T | W | T | F | S |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | |||||
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11) |
Ενημερωτικό Δελτίο
Κανάλι RSS
- Ενσωματώστε το κανάλι Rss (RSS Feed) της Πύλης στην εφαρμογή Rss (RSS Reader) που χρησιμοποιείτε.
Εξ Αποστάσεως Πρόγραμμα Επιμόρφωσης: Η Αξιοποίηση του web 2.0 στο Σύγχρονο Σχολείο - Από τη Θεωρία στην Πράξη με έμφαση στη Συνεργασία, τη Δημιουργικότητα και την Κριτική Σκέψη
26 Sep. 2017 09:22 |
Το Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. και το Εργαστήριο Δια βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης διοργανώνουν για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά το Εξ Αποστάσεως Επιμορφωτικό Πρόγραμμα με θέμα: «Η Αξιοποίηση του web 2.0 στο Σύγχρονο Σχολείο - Από τη Θεωρία στην Πράξη με έμφαση στη Συνεργασία, τη Δημιουργικότητα και την Κριτική Σκέψη».
Το επιμορφωτικό πρόγραμμα θα γίνει με τη μέθοδο της Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (e-learning) και απευθύνεται:
α) σε εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων που εργάζονται ή πρόκειται να εργαστούν στη Δημόσια ή Ιδιωτική Πρωτοβάθμια / Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην Ελλάδα και στην Κύπρο, καθώς και
β) σε πτυχιούχους Πανεπιστημιακών Σχολών όλων των ειδικοτήτων που ενδιαφέρονται για την εφαρμογή βασικών εργαλείων Web 2.0 στην εκπαίδευση.
Το επιμορφωτικό σεμινάριο θα διεξαχθεί από τον Οκτώβριο του 2017 έως τον Φεβρουάριο του 2018
Υποβολή Αιτήσεων έως 27 Οκτωβρίου 2017 (θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας).
Για περισσότερες πληροφορίες βλ. http://www.edivea.org/