Ενότητες
- Νέα Ελληνική (1044)
- Μεσαιωνική Ελληνική (554)
- Αρχαία Ελληνική (1106)
- Λεξικά και Λεξικογραφία (181)
- Γλωσσολογία (915)
- Νεοελληνική Λογοτεχνία (3790)
- Διδασκαλία της Ελληνικής (899)
- Πιστοποίηση Ελληνομάθειας (170)
Κατηγορίες
- Νέα για την Πύλη (90)
- Δραστηριότητες του ΚΕΓ (466)
- Ανακοινώσεις (8138)
- Συνέδρια & Ημερίδες (2195)
- Επιστημονικές Δημοσιεύσεις (41)
- Ερευνητικά Προγράμματα (50)
- Ηλεκτρονικές & Έντυπες Εκδόσεις (1146)
- Τύπος (814)
- Απόψεις (39)
Ημερολόγιο
< | Jun 2025 | > | ||||
S | M | T | W | T | F | S |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | |||||
π.χ. (2006, 2006-10, 2006-10-11) |
Ενημερωτικό Δελτίο
Κανάλι RSS
- Ενσωματώστε το κανάλι Rss (RSS Feed) της Πύλης στην εφαρμογή Rss (RSS Reader) που χρησιμοποιείτε.
Ανοιχτή συζήτηση με τον κ. Γιάννη Μαμάη με τίτλο: ''Ό, τι δεν πικραίνει το μάτι'', στο Αναγνωστήριο της Μπενακείου Βιβλιοθήκης (20/5/2025)
19 May. 2025 13:15 |
Στο πλαίσιο των μηνιαίων συναντήσεων με ανθρώπους του βιβλίου, των τεχνών και του πολιτισμού, η Λέσχη Ανάγνωσης της Βιβλιοθήκης της Βουλής υποδέχεται τον τυπογράφο-εκδότη και υπεύθυνο σχεδιασμού των εκδόσεων Gutenberg Γιάννη Μαμάη σε μια ανοιχτή συζήτηση για την τέχνη της τυπογραφίας και το βιβλίο ως αντικείμενο καλλιτεχνικής δημιουργίας, και τιτλο: ''Ό, τι δεν πικραίνει το μάτι''.
Ο Γιάννης Μαμάης είναι ένας από τους ελάχιστους παλιούς μάστορες της τυπογραφίας στην Ελλάδα και δεινός δάσκαλος τυπογραφικής καλαισθησίας.
Η συνάντηση αυτή θα αποτελέσει έναυσμα για προβληματισμό γύρω από το βιβλίο, όχι μόνο ως φορέα ιδεών και συναισθήματος, αλλά και ως υλικό αντικείμενο, για το οποίο κάποιοι άνθρωποι μεριμνούν αντιμετωπίζοντάς το ως δυνάμει χειροπιαστό έργο τέχνης.
Η συζήτηση θα πραγματοποιηθεί στο Αναγνωστήριο της Μπενακείου Βιβλιοθήκης (πρώην Δημόσιο Καπνεργοστάσιο, Λένορμαν 218), την Τρίτη 20 Μαΐου, ώρα 18:00 και είναι ανοιχτή στο κοινό. Θα μεταδοθεί και διαδικτυακά μέσω WebEx και θα είναι ελεύθερα προσβάσιμη σε όποιον επιθυμεί να την παρακολουθήσει.