Εφημερίδα "Τα Νέα"

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Κόσμος :: Ανεπτυγμένη είδηση-λόγος

( "δεν είσαστε... σούμαχερ" :: 10-02-2003) 

"Δεν είσαστε… Σούμαχερ"

Ο πρωταθλητής συμβουλεύει τους Ιταλούς να οδηγούν με ασφάλεια

ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ

Η Ιταλία βρίσκει πρωτότυπους τρόπους για να βελτιώσει τη ζωή των αυτοκινητιστών της: αύξηση του ορίου ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους και λέσχες στο Τορίνο, από τις οποίες παίρνεις ένα αυτοκίνητο, κάνεις τη δουλειά σου και το ξαναφήνεις.

Μίκαελ Σούμαχερ: "Η οδήγηση στους δρόμους είναι διαφορετική από τους αγώνες σε πίστες"

Το υπουργείο Μεταφορών ανακοίνωσε πως πρόκειται να αυξήσει το όριο ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους των τριών λωρίδων από τα 130 στα 150 χλμ/ώρα από την 1η Ιανουαρίου του 2004. Με τον τρόπο αυτό αναμένεται να βελτιωθεί η ροή της κυκλοφορίας, αλλά και να προσέχουν περισσότερο οι αυτοκινητιστές. "Όλοι οι ψυχολόγοι και οι γιατροί λένε πως όσοι πηγαίνουν ταχύτερα, οδηγούν καλύτερα και είναι πιο προσεκτικοί", δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών Πιέτρο Λουνάρντι, επισημαίνοντας πως μόνο το 9% των μοιραίων δυστυχημάτων προκαλούνται από την υψηλή ταχύτητα. "Όπου είναι ασφαλές να πάει κανείς πιο γρήγορα, αυτό πρέπει να κάνει", τόνισε.

Ένα άρθρο, πάντως, στην επίσημη εφημερίδα των καραμπινιέρων - Ιταλοί χωροφύλακες - αμφισβήτησε το κατά πόσον ένα τέτοιο μέτρο είναι λογικό σε μια χώρα όπου οι περισσότεροι οδηγοί "πιστεύουν πως έχουν στενή σχέση με τον Μίχαελ Σούμαχερ".

Η καμπάνια

Ο πεντάκις πρωταθλητής της Φόρμουλα 1 και οδηγός της ομάδας της Φεράρι συμμετείχε μάλιστα την περασμένη εβδομάδα σε μια καμπάνια που έχει στόχο να πείσει τους Ιταλούς να οδηγούν καλύτερα και να φορούν ζώνες ασφαλείας. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία η χώρα είναι δεύτερη στην Ε.Ε., μετά τη Γαλλία, σε θανάτους από τροχαία (112 θάνατοι ανά εκατομμύριο κατοίκους), αλλά η κυβέρνηση πιστεύει πως τα στοιχεία αυτά είναι ελλιπή και στην πραγματικότητα η Ιταλία έρχεται πρώτη.

Σοκαρισμένος από το μακελειό αυτό, ο Σούμαχερ κάλεσε τους Ιταλούς να πάψουν να τον μιμούνται. "Μου αρέσει να οδηγώ, μου αρέσει να αγωνίζομαι τροχό με τροχό και να προσπαθώ να μπω πρώτος στη στροφή", δήλωσε. "Αλλά αυτά είναι πράγματα που κάνω σε αγώνες. Η οδήγηση στους δρόμους είναι διαφορετική - ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις τι θα συμβεί μετά".