"Institute of Educational Policy" Books
Διδακτικοί στόχοι
Να είναι σε θέση ο μαθητής: - Να σχηματίζει λογικές εκφράσεις, απλές και σύνθετες. - Να διατυπώνει τις μορφές της εντολής ελέγχου (επιλογής) ΑΝ. - Να διακρίνει τις διαφορές των μορφών της εντολής ΑΝ. - Να επιλέγει την καλύτερη μορφή της εντολής ΑΝ για το κάθε πρόγραμμα. - Να διατυπώνει τις εντολές επανάληψης. - Να επιλέγει την καλύτερη δομή επανάληψης και να χρησιμοποιεί την κατάλληλη εντολή. - Να συντάσσει προγράμματα τα οποία χρησιμοποιούν και τις τρεις βασικές δομές: της ακολουθίας, της επιλογής και της επανάληψης.
Προερωτήσεις - Γιατί χρησιμοποιούνται οι αλγοριθμικές δομές; - Νομίζεις ότι όλες οι αλγοριθμικές δομές έχουν τις αντίστοιχες εντολές σε μία γλώσσα προγραμματισμού; - Η δομή της επιλογής είναι σημαντική για την επίλυση προβλημάτων; - Αρκεί μία εντολή για να εκφράσει την δομή της επανάληψης; - Πώς μπορεί να ελέγχεται ο τερματισμός μίας επανάληψης;