"Institute of Educational Policy" Books
Στόχοι
Να είναι σε θέση ο μαθητής - Να επιλέγει το είδος του πίνακα. - Να ορίζει τους πίνακες σε ένα πρόγραμμα. - Να εισάγει, να επεξεργάζεται και να τυπώνει τα στοιχεία ενός πίνακα. - Να αποφασίζει αν είναι απαραίτητη η χρήση πίνακα. - Να αναφέρει τις βασικές επεξεργασίες σε ένα πίνακα. - Να αναζητά και να ταξινομεί τα στοιχεία ενός πίνακα.
Προερωτήσεις - Πώς μπορούν να αποθηκευτούν πολλά παρόμοια δεδομένα στον υπολογιστή, για παράδειγμα τα ονόματα όλων των μαθητών μίας τάξης; - Για ποιο λόγο χρησιμοποιούνται στην άλγεβρα οι μεταβλητές με δείκτες; - Σε ποιες περιπτώσεις χρειάζεται η ταξινόμηση κάποιων δεδομένων; - Είναι εύκολη η αναζήτηση ενός συγκεκριμένου δεδομένου σε μη ταξινομημένα δεδομένα;