Εφημερίδα "Τα Νέα"

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Ελλάδα :: Ανεπτυγμένη είδηση-λόγος

( ύποπτος για χρήση χασίς ο νταλικέρης :: 12-03-2003) 

Ύποπτος για χρήση χασίς ο νταλικέρης

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

«Έκανα χρήση χασίς, αλλά εδώ και έναν χρόνο έχω σταματήσει, είμαι καθαρός», απάντησε ο οδηγός της νταλίκας, η οποία προσπάθησε να προσπεράσει το μοιραίο λεωφορείο του ΚΤΕΛ στο δυστύχημα του Αλιάκμονα, όταν του γνωστοποίησαν πληροφορίες ότι τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων έδειξαν πως είναι θετικός στη χρήση χασίς.

Ο 45χρονος οδηγός Μιχάλης Κωνσταντινόπουλος παραδέχθηκε ότι στο παρελθόν ήταν περιστασιακός χρήστης, επιμένοντας όμως πως στην περίπτωση του ατυχήματος δεν αντιμετώπιζε κανένα πρόβλημα. «Ήμουν παλιά μπλεγμένος, δεν έχω σχέση μ' αυτά τον τελευταίο χρόνο», κατέληξε. Τους ισχυρισμούς του, πάντως, τους διαψεύδουν οι ειδικοί, τονίζοντας πως η χρήση χασίς στο αίμα και στα ούρα μπορεί να διαπιστωθεί μόνο για διάστημα 13 ημερών. «Το μέγιστο διάστημα ελέγχου στα βιολογικά υγρά είναι δύο εβδομάδες», υποστήριξε ο καθηγητής Τοξικολογίας στο Αριστοτέλειο Δημήτρης Ψαρούλης. «Μόνο στις τρίχες μπορεί να διαπιστωθεί ο χρόνος χρήσης», είπε, τονίζοντας πως οι υπεύθυνοι του Εργαστηρίου της Θεσσαλονίκης δεν πληροφορήθηκαν επισήμως ακόμη τα αποτελέσματα του Εργαστηρίου της Αθήνας.

Τα αποτελέσματα δεν έφτασαν ούτε στην Κατερίνη, για να περιληφθούν στη δικογραφία που σχηματίζεται από το τοπικό Τμήμα Τροχαίας για το δυστύχημα του Αλιάκμονα. Εισαγγελικές πηγές διαβεβαίωναν χθες πως απομένουν μόνο αυτά τα στοιχεία, προκειμένου να πάρει στα χέρια του τη δικογραφία.

Στη Βουλή

Την καθιέρωση ελέγχου στους οδηγούς για να εξακριβώνεται αν έχουν κάνει χρήση ναρκωτικών ουσιών, κατά τα πρότυπα του αλκοτέστ, προτείνει ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Κιλτίδης.

Στην ερώτησή του, που κατέθεσε χθες στη Βουλή, ο αντιπρόεδρος της Διακομματικής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής για τα Ναρκωτικά επικαλείται την επιτυχία της διαδικασίας του αλκοτέστ, για να επισημάνει ότι «είναι ανάγκη η Πολιτεία να εφαρμόσει μέτρα ελέγχου από την παραβατική συμπεριφορά των χρηστών-οδηγών». Ακόμη, υποστηρίζει ότι περίπου το 8% των θανάτων από τροχαία ατυχήματα οφείλεται σε παραβίαση του ΚΟΚ εξαιτίας της χρήσης αλκοόλ και άλλων εξαρτησιογόνων ουσιών.