Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Γ.Δ. 3.994,06 2,69 10,55 9,01

Εθελοντισμός και για το μέλλον Ανάλυση προβλήματος

FTSE-20 2.196,65 2,84 9,97 8,80

Την αισιοδοξία της ότι μέσα από τον εθελοντισμό για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 θα αναπτυχθεί εθελοντικό κίνημα στο μέλλον εξέφρασε χθες στη Βουλή η υφυπουργός Παιδείας Ελένη Κούρκουλα.

Εισαγωγή

FTSE-40 3.809,60 3,51 16,80 12,15

Ενημερώνοντας τα μέλη της Διαρκούς Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων για το πρόγραμμα Ολυμπιακής Παιδείας η υφυπουργός παραδέχθηκε ότι το εθελοντικό κίνημα στην Ελλάδα βρίσκεται τρομερά πίσω σε σύγκριση με τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες και πως ουσιαστικά εισήχθη πριν από λίγους μήνες επ' ευκαιρία των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας. Το πρόβλημα αποτελεί έννοια που απαντάται σε όλες τις επιστήμες και τους κλάδους τους, αλλά παράλληλα και στην καθημερινή μας ζωή.

FTSE-80 690,50 0,93 19,54 10,19

Η Ελένη Κούρκουλα, πάντως, διευκρίνισε χαριτολογώντας ότι δεν βρίσκεται στη Βουλή "προς άγραν εθελοντών" και επισήμανε ότι η όλη προσπάθεια στοχεύει "στη δημιουργία πολιτών αυξημένης πολιτικής ευθύνης που θα υπολογίζουν τον διπλανό τους".

Τόσο η αντιμετώπιση, όσο και η διατύπωση ενός προβλήματος, αποτελούν διαδικασίες που απαιτούν ιδιαίτερες αναλυτικές και συνθετικές ικανότητες, ορθολογική σκέψη, αλλά και σωστό και εμπεριστατωμένο χειρισμό της φυσικής γλώσσας.

FTSE-140 4.721,82 2,85 11,14 9,30

Από τη Νέα Δημοκρατία ο Κώστας Καράς υποστήριξε ότι πολλά σχολεία στην Αττική δεν έχουν ακόμη ενημερωθεί ενώ ο βουλευτής του ΚΚΕ Γιώργος Χουρμουζιάδης έκανε λόγο για πακτωλό χρημάτων που θα ξοδευθούν στο πλαίσιο του προγράμματος της Ολυμπιακής Παιδείας.

Οι δεξιότητες που αποκτούνται από τους μαθητές μέσω της ενασχόλησής τους με την ανάλυση και τον ορισμό προβλημάτων, αποτελούν εφόδια γενικής χρηστικότητας, αφού μπορούν να λογίζονται σαν γνωστικά εργαλεία χρήσιμα για κάθε δραστηριότητα που είτε διαπερνά όλο το φάσμα των επιστημών, είτε αναφέρεται σε καθημερινές καταστάσεις.

EPS-50 1.680,60 2,89 14,63 11,48

Η υφυπουργός Παιδείας, απατώντας στις συγκεκριμένες παρατηρήσεις, έκανε γνωστό ότι το συνολικό κόστος του προγράμματος ανέρχεται στο 1,5 δισεκατομμύριο ευρώ για όλα τα σχολεία της χώρας, που αντιστοιχούν σε 7.500 ευρώ ανά σχολείο και διευκρίνισε πως τα χρήματα θα τα διαχειρίζονται οι σχολικές επιτροπές σε συνθήκες πλήρους διαφάνειας. Διδακτικοί στόχοι

ΥΨ. ΚΥΚΛ/ΚΗΣ ΤΑΧΥΤ. 387,39 -3,66 13,33 7,26

Στόχοι του κεφαλαίου αυτού είναι : - να μπορούν καταρχήν οι μαθητές να κατανοούν πλήρως τα προβλήματα που τους τίθενται - να μπορούν στη συνέχεια να προσδιορίζουν τα συστατικά μέρη ενός προβλήματος - να μπορούν να αναλύουν ένα πρόβλημα σε άλλα απλούστερα - να καταστούν ικανοί να προσδιορίζουν τα δεδομένα που τους παρέχονται για την αντιμετώπιση του προβλήματος - να μπορούν να προσδιορίζουν τα ζητούμενα αποτελέσματα και τη μορφή απόδοσής τους - να είναι σε θέση να θέσουν οι ίδιοι προβλήματα διατυπώνοντάς τα με ακρίβεια και πληρότητα

FTSE ATHEX International 5.472,83 3,14 0,00 9,46

Προερωτήσεις - θεωρείς σημαντικό το γεγονός να μιλάς και να γράφεις πολύ καλά τη φυσική γλώσσα στην προσπάθειά σου να επιλύσεις ένα τυχαίο πρόβλημα; - έχεις ακούσει για "το πρόβλημα του έτους 2000"; - υπάρχει νοηματική διαφορά ανάμεσα στους όρους δεδομένο και πληροφορία; - όταν αναφερόμαστε σε προβλήματα, έμμεσα δηλώνουμε την ανάγκη χρήσης υπολογιστών για την αντιμετώπισή τους;

Πετρέλαιο & Αέριο 5.645,74 3,67 15,17 12,91 Χημικά 5.588,68 -0,14 0,00 11,77 Πρώτες Ύλες 6.144,06 12,08 0,00 22,88 Κατασκευές & Υλικά 5.363,85 2,98 0,00 7,28 Βιομηχ. Προϊόντα & Υπηρεσίες 5.678,34 3,16 0,00 13,57 Τρόφιμα & Ποτά 5.252,94 2,52 0,00 5,06 Προσωπικά-Οικιακά Προϊόντα 5.184,30 2,01 0,00 3,69 Υγεία 5.732,43 12,26 0,00 14,65 Εμπόριο 5.600,21 2,69 0,00 12,00 Μέσα Ενημέρωσης 5.458,36 -1,91 0,00 9,17 Ταξίδια & Αναψυχή 5.268,15 -2,08 0,00 5,36 Τηλεπικοινωνίες 5.205,08 1,87 2,54 4,10 Υπηρεσίες Κοινής Ωφελείας 5.285,50 0,09 0,00 5,71 Τράπεζες 5.559,90 4,18 12,07 11,20 Ασφάλειες 5.992,13 3,10 27,08 19,84 Χρηματ/μικές Υπηρεσίες 5.778,87 4,67 0,00 15,58 Τεχνολογία 5.731,62 2,27 0,00 14,63