Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Άρθρα :: Συνέντευξη-πληροφορία

( το κέντρο κακοποιημένων γυναικών ) 

Το Κέντρο Κακοποιημένων Γυναικών

ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ

10.5.1 Ορισμός και κλήση συναρτήσεων

"Οι βιασμένες γυναίκες αντιμετωπίζονται με τελείως διαφορετικό τρόπο από ό,τι μια γυναίκα που υφίσταται κακοποίηση μέσα στην οικογένεια.

Τονωτική "ένεση" στην περιφέρεια

Κάθε συνάρτηση έχει την ακόλουθη δομή. Γενικότερα, η βιασμένη γυναίκα θέλει τουλάχιστον ψυχολογική υποστήριξη, γιατί κατ' αρχήν έχει δεχτεί την ισχυρότερη μορφή κακοποίησης, γιατί είναι πολύ πιο οξεία η κακοποίηση, είναι προσβολή και παραβίαση της ανθρώπινής της υπόστασης και, το σημαντικότερο, έχει δεχτεί κίνδυνο, καθώς ένας βιαστής μπορεί και να τη σκοτώσει".

Τριάντα εννέα θίασοι - οι έντεκα της περιφέρειας - μοιράζονται τις εννιακόσιες πενήντα χιλιάδες ευρώ των φετινών επιχορηγήσεων, η επιτροπή όμως κρούει τον κώδωνα του κινδύνου

ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ όνομα (λίστα παραμέτρων):τύπος συνάρτησης

Αυτά ανέφερε η υπεύθυνη του Κέντρου Κακοποιημένων Γυναικών, Ζιζή Αλμπανίδου. και συνέχισε:

ΓΙΩΡΓΟΣ Δ. Κ. ΣΑΡΗΓΙΑΝΝΗΣ

Τμήμα δηλώσεων

"Από την άλλη πλευρά, η κακοποίηση μέσα στο σπίτι δεν αγγίζει τα όρια του εγκλήματος και βέβαια, όποτε συμβαίνει αυτό, δεν φτάνει ποτέ στην επιφάνεια.

Ο Θεατρικός Οργανισμός "Νέες Μορφές" της Θεσσαλονίκης, που παρουσιάζει φέτος, μεταξύ άλλων, το έργο της Τζουλιάνα Φράνσις "Go Go Go" (σκηνή στη φωτογραφία) πήρε - και δικαίως - από το ΥΠΠΟ τη μεγαλύτερη από τις φετινές επιχορηγήσεις

ΑΡΧΗ …. όνομα

Η αίσθηση του κινδύνου που νιώθει μια γυναίκα όταν βιαστεί είναι πολύ μεγαλύτερη συγκριτικά με αυτή της κακοποίησης.

Εννιακόσιες πενήντα χιλιάδες οκτακόσια εξήντα ευρώ, ήτοι, με το παλιό νόμισμα, τριακόσια είκοσι τέσσερα εκατομμύρια δραχμές, μοίρασε φέτος, για άλλη μια φορά πολύ καθυστερημένα - η ανακοίνωση γίνεται μεσούσης της "σεζόν" - το υπουργείο Πολιτισμού σε τριάντα εννέα θιάσους μονοετούς προγραμματισμού, από τους εκατόν τρεις που υπέβαλαν αίτηση, χωρίς να τολμήσει και πάλι να εφαρμόσει το "πολλά σε λίγους".

ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ

Το Κέντρο Κακοποιημένων Γυναικών δέχεται και βιασμένες γυναίκες, αλλά τις υποστηρίζει με έναν τελείως διαφορετικό τρόπο.

Το ποσό, ελάχιστο σε σχέση με τις δαπάνες της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας, είναι μεγαλύτερο κατά περίπου 9% από τα περσινά 297 εκατομμύρια των ετήσιων επιχορηγήσεων αλλά με την αύξηση των θιάσων κατά έναν - πέρσι ήταν 38 - το ποσοστό αύξησης κατεβαίνει στο 7,4% ανά θίασο κατά μέσο όρο.

Το όνομα της συνάρτησης είναι οποιοδήποτε έγκυρο όνομα της ΓΛΩΣΣΑΣ.

Σίγουρα κάνει 100% ατομική συμβουλευτική, γιατί πρέπει να φτάσεις πολύ βαθιά".

Η ανακοίνωση έγινε χθες στο ΥΠΠΟ, με απόντα τον υπουργό, αλλά παρουσία της κ. Μαίρης Μιχαηλίδου, γενικής διευθύντριας Πολιτιστικής Ανάπτυξης μεταξύ των δημοσιογράφων και του διευθυντή Καλών Τεχνών του υπουργείου κ. Πολυχρόνη Πολυχρονόπουλου και της προϊσταμένης του Τμήματος Θεάτρου και Χορού κ. Σοφίας Γεωργοπούλου στο "πάνελ", από τον συγγραφέα και μεταφραστή κ. Πέτρο Μάρκαρη, πρόεδρο της Γνωμοδοτικής Επιτροπής Θεάτρου για τις επιχορηγήσεις, περιστοιχισμένο από τα μέλη της κ.κ. Δηώ Καγγελάρη, Άννυ Κολτσιδοπούλου, Σωτηρία Ματζίρη και Χριστίνα Μπάμπου-Παγκουρέλη - απών ο κ. Πέτρος Μαρτινίδης που ζει στη Θεσσαλονίκη.

Η λίστα παραμέτρων είναι μια λίστα μεταβλητών, των οποίων οι τιμές μεταβιβάζονται στη συνάρτηση κατά την κλήση.

Την συγκεκριμένη περίοδο των εορτών, που όλοι γιορτάζουμε και είμαστε περισσότερο χαλαροί, οι γυναίκες που υπόκεινται μια κακοποίηση ή ακόμη και βιασμό το θεωρούν πρόβλημα και ντρέπονται.

Ο κ. Μάρκαρης, αναλύοντας το σκεπτικό της Επιτροπής, που πολύ σωστά τα τελευταία χρόνια παρουσιάζεται δημοσίως, με χαρά τόνισε ότι οι επιχορηγήσεις θεάτρου τα τελευταία χρόνια έχουν αποκτήσει με ταχείς ρυθμούς "πεδίο" και εκτός Αθήνας, "απεγκλωβίζοντας" τον θεσμό από το αθηναϊκό μονοπώλιο.

Οι συναρτήσεις μπορούν να επιστρέφουν τιμές όλων των τύπων δεδομένων που υποστηρίζει η γλώσσα.

Αισθάνονται ταπεινωμένες, ανασφαλείς, δεν έχουν εμπιστοσύνη σε κανένα, φοβούνται και συνήθως κόβουν την επικοινωνία με όλους.

Και επεσήμανε ένα, όντως αξιέπαινο, φετινό "ρεκόρ" στο σύστημα επιχορηγήσεων: ότι οι εκτός Αττικής επιχορηγούμενες Σκηνές έχουν φτάσει τις δώδεκα - έντεκα μονοετούς και μία διετούς προγραμματισμού - εκ των οποίων οι έξι στην Θεσσαλονίκη, οι δύο στην Κρήτη και από μία στην Πάτρα, στην Λάρισα, στην Καβάλα και στην Σύρο και ότι από αυτές οι πέντε επιχορηγούνται για πρώτη φορά.

Μια συνάρτηση λοιπόν μπορεί να είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ, ΑΚΕΡΑΙΑ, ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ, ΛΟΓΙΚΗ

Η κ. Αλμπανίδου πρόσθεσε:

"Η δημιουργία θεατρικών σχημάτων εκτός Αθηνών, που είχαμε παλιότερα πει ότι θα ενισχύσουμε με κάθε μέσο, βρίσκεται σε καλό δρόμο.

Στις εντολές του σώματος της συνάρτησης πρέπει υποχρεωτικά να υπάρχει μία εντολή εκχώρησης τιμής στο όνομα της συνάρτησης, στο προηγούμενο παράδειγμα Εμβαδό_κύκλου

"Με διπλό τρόπο, την ψυχοθεραπεία και την ομαδική συμβουλευτική, προσπαθούμε να τις κάνουμε να αισθανθούν και πάλι 'ελεύθερες' και απαλλαγμένες από αυτή την τραγική εμπειρία" και επεσήμανε ότι "το Κέντρο πρόκειται να εμπλουτιστεί με ξενόγλωσσο προσωπικό, με γραμμή και με ξενόγλωσση ψυχοθεραπεύτρια, γιατί υπάρχει μια μεγάλη κατηγορία γυναικών, που έρχονται στη χώρα μας, εργάζονται σε νυκτερινά κέντρα και μπλέκονται σε περίεργα κυκλώματα", και κατέληξε, "τις ημέρες των εορτών έχουν απασχολήσει το Κέντρο πολλά περιστατικά κακοποίησης.

Και αυτό είναι ένα πάρα πολύ ευφρόσυνο μήνυμα, για το οποίο είμαστε περήφανοι", τόνισε.

Κάθε συνάρτηση εκτελείται, όπως ακριβώς εκτελούνται οι ενσωματωμένες συναρτήσεις της γλώσσας.

Το κακό ήταν ότι αυτές οι γυναίκες δεν μπορούσαν να φύγουν από το σπίτι, και τις ημέρες που άλλοι γλεντούσαν, αυτές οι γυναίκες ένιωθαν απέραντη μοναξιά και εγκατάλειψη.

Ο κ. Μάρκαρης όμως έκρουσε και τον κώδωνα του κινδύνου για την κατάσταση στο αθηναϊκό θεατρικό τοπίο.

Απλώς αναφέρεται το όνομα της σε μια έκφραση ή σε μία εντολή και επιστρέφεται η τιμή της.

Πρέπει να κοιτάξουμε στην ψυχή των γυναικών που έπεσαν θύματα της αγριότητας, και μάλιστα τις ημέρες που θεωρούνται αγάπης και χαράς.

"Οι επαναλαμβανόμενες διαπιστώσεις μας τελευταία είναι ότι εξακολουθεί να παραμένει στάσιμη με μια ομάδα επιχορηγούμενων θιάσων που τείνει να παγιωθεί και ότι ελάχιστοι νέοι θίασοι με προτάσεις άξιες να επιχορηγηθούν εμφανίζονται".

Στο παράδειγμα η συνάρτηση εκτελείται με την εντολή Ε

Βέβαια, τα περισσότερα θύματα των ημερών είναι νεαρά κορίτσια που παρασύρονται από κάποιους επιτήδειους οι οποίοι πουλάνε υποσχέσεις και επιδιώξεις για αξέχαστες γιορτές.

Ο κ. Μάρκαρης μίλησε για τα φαινόμενα "κορεσμού" και "κατακερματισμού των δυνάμεων" που θα έχουν "μακροπρόθεσμα, αρνητικά αποτελέσματα", εξέφρασε τη βούληση της Επιτροπής να αντιμετωπίσει την κατάσταση "με αυστηρότερη εφαρμογή των κανόνων και των κριτηρίων, όταν μάλιστα εξακολουθούν να παρατηρούνται φαινόμενα μη τήρησης ή μετάθεσης των υποχρεώσεων από τους θιάσους".

Ο μηχανισμός που επιτυγχάνεται αυτό, είναι ο εξής:

Μόνο που τα όνειρα δε γίνονται αλήθεια".

Οι επιχορηγούμενοι θίασοι, μεταξύ των οποίων δυστυχώς συγκαταλέγονται, αδρά μάλιστα επαμειβόμενοι, και ορισμένοι οι οποίοι είτε έχουν χρόνια να δείξουν αποτελέσματα που να ξεπερνούν το μέτριο είτε είναι νέοι που δεν έδωσαν στίγμα άξιο λόγου, είναι:

Το κύριο πρόγραμμα πριν την κλήση της συνάρτησης γνωρίζει την τιμή της μεταβλητής R.

Ποιοι μοιράζονται τα 950.000 ευρώ

Κατά την κλήση μεταβιβάζεται αυτή η τιμή στην αντίστοιχη μεταβλητή R της συνάρτησης.

Στην Αττική: Διπλούς Έρως (Μ. Μαρμαρινός), Θέαμα ( Γ. Κακλέας), Θέατρο της Άνοιξης: από 44.021ευρώ (15 εκατ. δρχ.).

Η συνάρτηση υπολογίζει το εμβαδό του κύκλου και το αποτέλεσμα αυτό εκχωρείται στο όνομα της συνάρτησης.

Δραματικό Θέατρο (Ρ. Πατεράκη), Άττις (Θ. Τερζόπουλος), Θεατρική Σκηνή (Α. Αντωνίου): 29.348 ευρώ (10 εκατ. δρχ).

Με το τέλος της συνάρτησης γίνεται επιστροφή στο κύριο πρόγραμμα, όπου η τιμή του εμβαδού εκχωρείται στη μεταβλητή Ε.

Θέατρο του Μαρτίου (Θ. Εσπίριτου), Νάμα (Ελ. Σκότη): 23.478 (8). Δόλιχος (Δ. Τάρλοου), Σημείο (Ν. Διαμαντής), Πολιτεία (Σ. Χατζάκης), Στιγμή (Γ. Αναστασάκης), Όψεις (Ά. Τομπούλη), Μηχανή ( Π. Μιχαηλίδης), Παίζω - Δρόμος (Ζ. Ζ. Τεσόν), Θέατρο Δρόμου (Ν. Χατζηπαπάς), Νοητή Γραμμή (Ό. Ποζέλη): 20. 543 (7). Φιλιατρό (Β. Ναχμίας), Συν Αθηνά (Α. Παππά), Πλεύσις (Α. Κουτρουμπής), Ανέμη (Μ. Λ. Παπαδοπούλου), Ηθώ (Λ. Φιλίποβα): 17.609 (6).

Εκτός Αττικής: Νέες Μορφές (Θεσσαλονίκη - Γ. Παρασκευόπουλος): 52.825 (18). Μνήμη (Χανιά - Μ. Βιρβιδάκης): 35.216 (12). Λύκη Βυθού (Θεσσαλονίκη - Π. Δανελάτος): 29.348 (10). Πολιτιστικός Νότος (Χανιά -Δ. Δημητρουλάκης): 26.412 (9). Ακτίς Αελίου (Θεσσαλονίκη - Θ. Βελισσάρης): 23.478 (8). Νέμεση (Θεσσαλονίκη - Τ. Στεφανοπούλου), Βιομηχανική (Πάτρα - Φ. Δίπλας): 17.609 (6). Σκηνή Τεχνών (Λάρισα - Γ. Μπακόλας), Πόλις (Σύρος - Αιμ. Βάλβη), Ανάβασις (Καβάλα - Κ. Καραβία): 14.674 (5).

Για παιδιά: Θέατρο Νέων (Δ. Σεϊτάνης), Εταιρεία Τέχνης Θεάτρου (Κ. Καπελώνης): 29.348 (10). Κνωσός (Λ. Τσάγκας), Νέο Θέατρο (Τζ. Χαλκιά - Θεσσαλονίκη): 23.478 (8). Θίασος '81 (Χρ. Κελαντώνης), Σύγχρονη Αυλαία (Γ. Καλατζόπουλος): 20.543 (7). Σπείρα - Σπείρα: 17.609 (6).