Διδακτικά Βιβλία του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Β. Προσέγγιση της γλώσσας του κειμένου

1. Το ύφος του κειμένου διαπνέεται από ένα καυστικό χιούμορ - σάτιρα προσώπων και κοινωνικών θεσμών. Να βρεις λέξεις ή φράσεις, οι οποίες χρησιμοποιούνται για να γίνει αυτή η κριτική. 2. Στους τελευταίους στίχους να μετατραπούν τα ρήματα και οι όροι που τα συμπληρώνουν στον πληθυντικό αριθμό (όπου αυτό είναι αναγκαίο), χωρίς να αλλοιωθεί το νόημα των στίχων κατά τη μετατροπή. Τα ρήματα κρατώ, βρίσκω, ξέρω, στριμώχνομαι, να αντικατασταθούν από άλλα συνώνυμα.