"Institute of Educational Policy" Books
Διδακτικοί στόχοι
Στόχοι του κεφαλαίου αυτού είναι οι μαθητές: - να τεκμηριώνουν την αναγκαιότητα ανάλυσης των προβλημάτων και σχεδίασης των κατάλληλων αλγορίθμων, - να μπορούν να καταγράφουν την ακολουθία βημάτων για την ανάλυση των αλγορίθμων, - να διατυπώνουν σύγχρονες , - να περιγράφουν τις κυριότερες προσεγγίσεις επίλυσης και ανάλυσης προβλημάτων, - να επιλύουν προβλήματα με χρήση των κυριοτέρων προσεγγίσεων.
Προερωτήσεις - Έχεις ακούσει για το πρόβλημα του περιοδεύοντα πωλητή; - Είχες ποτέ φανταστεί ότι το «διαίρει και βασίλευε» μπορεί να έχει εφαρμογή στην Πληροφορική; - Μπορεί να βρεθεί η ρίζα μιας μη πολυωνυμικής εξίσωσης;