Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Απόψεις :: Γνώμη (άρθρο σχολιασμού)

( για μια αμφίδρομη σχέση ) 

ΣΤΟΧΟΣ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ

Οι αεροδιακομιδές στις Ένοπλες Δυνάμεις

Γλωσσικές Ασκήσεις για το ενιαίο λύκειο

Για μια αμφίδρομη σχέση

Ενεργό ανάμειξη των Ενόπλων Δυνάμεων στο όλο κύκλωμα των αεροδιακομιδών ασθενών εξετάζει και πάλι η κυβέρνηση, η οποία ενδεχομένως σήμερα να προχωρήσει σε σχετικές αποφάσεις στο Υπουργικό Συμβούλιο.

Γλυκερία Β. Κανδήρου, Δημήτριος Ε. Πασχαλίδης, Σπύρος Ν. Ρίζου

Η ελληνική πολιτεία προσπαθεί συστηματικά τα τελευταία χρόνια να αντιμετωπίσει τον εντός και εκτός Ελλάδας Ελληνισμό σαν μια ενιαία συλλογική και στρατηγική οντότητα, με εύλογες και αναγνωρίσιμες επιμέρους ιδιαιτερότητες. Η εμπλοκή εκ νέου του υπουργείου Άμυνας εξετάσθηκε χθες σε σύσκεψη υπό τον υφυπουργό κ. Λουκά Αποστολίδη και τη συμμετοχή τού γ.γ. του υπουργείου Υγείας κ. Σοφιανού και των αρχηγών ΓΕΑ και ΓΕΝ κ.κ. Παπανικολάου και Αντωνιάδη, ύστερα από οδηγία του Μεγάρου Μαξίμου. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Στα πλαίσια του άκρως ανταγωνιστικού παγκόσμιου χωριού, η ελληνική πολιτεία προσπαθεί να αλληλογνωριστεί και να αλληλοβοηθηθεί από πολιτισμικές συλλογικές οντότητες του εξωτερικού, που αυτοπροσδιορίζονται ως ελληνικές ή ως ελληνικής καταγωγής.

Εξετάσθηκε η παλαιά πρόταση του «Πενταγώνου» για την ανάγκη συγκρότησης ενιαίου φορέα εκμετάλλευσης και ελέγχου των πτητικών μέσων διαφόρων υπηρεσιών.

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ Γι' αυτόν το λόγο δημιουργήθηκε το Συμβούλιο Αποδήμου Ελληνισμού (ΣΑΕ), και γι' αυτόν το λόγο επιχειρείται η οργάνωση μέσα στο 2000, της απροσδιόριστης μέχρι τώρα πρώτης Παγκόσμιας Συνέλευσης του Ελληνισμού.

Το υπουργείο Άμυνας διατίθεται, όπως δήλωσε ο κ. Γ. Παπαντωνίου, να συνδράμει με όποιο τρόπο αποφασίσει η κυβέρνηση.

Συντονισμός: Χρίστος Λ. Τσολάκης

Οι επαφές με συλλογικούς και επαγγελματικούς φορείς των αποδήμων πυκνώνουν, άλλα τυπικά ή άτυπα σώματα όπως ή Παγκόσμια Διακοινοβουλευτική Ένωση του Ελληνισμού δημιουργούνται, οι πολιτιστικές, πολιτικές, εκπαιδευτικές και εμπορικές σχέσεις προωθούνται.

Μεταξύ των σεναρίων που εξετάσθηκαν, σε συνεργασία με το ΕΚΑΒ, είναι - εκτός του κοινού φορέα - η ανάληψη από την Αεροπορία της αξιολόγησης των μέσων και των πιλότων, η συντήρηση ή και η εκμετάλλευση των υπαρχόντων σκαφών. Γλωσσικές ασκήσεις για το ενιαίο λύκειο

Αυτές οι σημαντικές πρωτοβουλίες χρειάζονται, αναγνωρίζονται και καλωσορίζονται απ' όλους όσους νοιάζονται για τις τύχες του Ελληνισμού.

Να σημειωθεί ότι πριν από την απόκτηση ελικοπτέρων από το ΕΚΑΒ, το σύνολο σχεδόν των νυχτερινών πτήσεων για ασθενείς τις έκαναν κυρίως τα ελικόπτερα του Πολεμικού Ναυτικού και τα C-130.

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΚΔΟΣΕΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ - ΑΘΗΝΑ

Η συντονισμένη συμπόρευση των Ελλήνων άργησε ν' αρχίσει, όμως, προχωράει με σταθερά βήματα, που μπορούν να επιταχυνθούν ακόμα περισσότερο και να ωφελήσουν περισσότερους, αν υπάρξει μια πιο διευρυμένη προσέγγιση.

Ωστόσο και μετά, αρκετές φορές, τα μέσα των Ενόπλων Δυνάμεων συνέχισαν τις αποστολές.

Συγγραφείς

Έχοντας ως ζητούμενο την ισότιμη προσπάθεια μεγιστοποίησης "των κερδών" για τους εντός και εκτός Ελλάδας Έλληνες, οφείλουμε να διατυπώσουμε ορισμένες σύντομες διαπιστώσεις.

Γλυκερία Β. Κανδήρου

Μέχρι τώρα, οι σχέσεις και οι επαφές της ελληνικής πολιτείας με την αποδημία δεν είναι αμφίδρομες.

Φιλόλογος, Καθηγήτρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Η Ελλάδα εξάγει, χωρίς να εισάγει, πληροφόρηση, πολιτισμό, εκπαίδευση, απόπειρες επιχειρηματικών ανταλλαγών κ. ά.

Δημήτριος Ε. Πασχαλίδης

Πολλές φορές, σε αρκετές χώρες, αυτός ο μονόδρομος επαφής απευθύνεται σχεδόν αποκλειστικά σε ομογενειακούς φορείς ή παράγοντες περιορισμένου βεληνεκούς.

Φιλόλογος, Καθηγητής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Δεν πλησιάζει την πλειοψηφία των αποδήμων και των ελληνικής καταγωγής κατοίκων του εξωτερικού, η οποία δε συμμετέχει και δε συνδιαλέγεται με τις παροικίες και σίγουρα δεν αγγίζει τις κυρίως κοινωνίες των χωρών όπου ζουν οι απόδημοι.

Σπύρος Ν. Ρίζου

Στην αρχή, τα πράγματα δε θα μπορούσαν να ήταν αλλιώς.

Φιλόλογος, Καθηγητής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Τώρα, όμως, έφτασε η στιγμή όπου η πολιτιστική, η εμπορική, η πολιτική, ή η εκπαιδευτική σχέση, πρέπει να περάσει για παράδειγμα και μέσα από τα μεγάλα φεστιβάλ και μουσεία του εξωτερικού, που έχουν ένα έτοιμο αλλοεθνές και ομογενειακό κοινό, μέσα από τα μεγάλα επιμελητήρια του εξωτερικού, όπου συμμετέχουν ελληνικής και μη καταγωγής επιχειρηματίες μεγαλύτερου βεληνεκούς, κτλ.

Συντονιστής

Αυτή η σχέση χρειάζεται να είναι αμφίδρομη.

Χρίστος Λ. Τσολάκης

Η οποιαδήποτε εμπειρία της αποδημίας να καλωσορίζεται σ' όλους τους τομείς της ζωής στην Ελλάδα.

Καθηγητής Νεοελληνικής Γλώσσας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Για παράδειγμα, η Ελλάδα των 700. 000 παράνομων και πορευόμενων ως προς τη νομιμοποίηση μεταναστών, και Ελλήνων που ήρθαν από χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ, μπορεί να μάθει πολλά για την επιτυχή αντιμετώπιση του μεταναστευτικού ρεύματος, από τη συσσωρευμένη εμπειρία και το στελεχιακό δυναμικό των αποδήμων.

Υπεύθυνος για το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο

Ο στόχος μιας ώριμης και αμφίδρομης σχέσης επικοινωνίας, αλληλογνωριμίας και αλληλοβοήθειας, ανάμεσα στους εντός και εκτός Ελλάδας Έλληνες, είναι επιβεβλημένος, ορατός, και υλοποιήσιμος.

Κώστας Αγγελάκος

Λόγο και ρόλο σ' αυτήν την προσπάθεια πρέπει και μπορούν να έχουν η τοπική και νομαρχιακή αυτοδιοίκηση, αλλά και άλλοι συλλογικοί φορείς και ιδιώτες της Θεσσαλονίκης και άλλων πόλεων.

Πάρεδρος

Δημιουργικό

Βαλεριάνο Τροϊάνι

Αποχρωματισμοί

De Novo

Εκδόσεις Ζήτρος Πλάτωνος 2, Θεσσαλονίκη τηλ: 2310 270884, 270184 www.zitros.gr

Με απόφαση της ελληνικής Κυβερνήσεως τα διδακτικά βιβλία του Δημοτικού, του Γυμνασίου και του Λυκείου τυπώνονται από τον Οργανισμό Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων και διανέμονται δωρεάν.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Α' Από τις σημασίες των λέξεων 1. Συνώνυμα………………………………………….11 2. Αντώνυμα………………………………………….31 3. Παρώνυμα - Ομώνυμα…………………………………37 4. Παροιμίες…………………………………………43 5. Κυριολεξία -Μεταφορά-Πολυσημία των λέξεων…………….47 6. Ορισμός…………………………………………..67 7. Ύφος - Επίπεδα λόγου……………………………….73 8. Άλλες χρήσεις των λέξεων …………………………..81

Β' Από το γλωσσικό μας παρελθόν ……………………….87

Γ' Από τη μορφολογία των λέξεων ……………………….107

Δ' Από την ετυμολογία των λέξεων ………………………119

Ε' Λέξεις από ξένες γλώσσες στην ελληνική ………………145

ΣΤ' Από τη σύνταξη των λέξεων …………………………151

Ζ' Στίξη…………………………………………….163

Η' Παράγραφος………………………………………..171