Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( στα... ψιλα της κεδ ο μπριακος :: 28/2/2006 19:07:55) 

Αργυρίου, Γερμανάκος και Ψυχομάνης στη χθεσινή κλήρωση. Η ΚΕΔ πέρασε στα ψιλά τη διαιτησία του Μπριάκου στην Τούμπα.

Μουσική

ΣΤΑ… ΨΙΛΑ ΤΗΣ ΚΕΔ Ο ΜΠΡΙΑΚΟΣ

Υπερβατικές δεξιοτεχνίες

Ούτε γάτα, ούτε ζημιά

Ο Δημήτρης Σγούρος με την ΚΟΑ

H κεντρική επιτροπή Διαιτησίας δεν έδωσε συνέχεια στο θέμα της διαιτησίας του Μπριάκου στο ντέρμπι ΠΑΟΚ - Ολυμπιακού και γύρισε ήδη σελίδα. Στη δεύτερη συναυλία της νέας περιόδου, που έδωσε η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών στο "Παλλάς", το κοντσέρτο το οποίο ερμήνευσε ο Δημήτρης Σγούρος τοποθετήθηκε στο τέλος του προγράμματος, όπως άλλωστε είχε γίνει και στη συναυλία που έδωσε το καλοκαίρι στο Ηρώδειο η Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης. Δεν ασχολήθηκε ούτε με την προκλητικά υψηλή βαθμολογία του παρατηρητή Θανάση Βέλλιου, που βαθμολόγησε τον Ηπειρώτη ρέφερι με 8(!), αδιαφορώντας για το κοινό αίσθημα. Αυτή η ανατροπή της παραδοσιακής, της καθιερωμένης δομής του προγράμματος, είχε σαν αποτέλεσμα ένα απολαυστικό φινάλε, που χαρακτηρίστηκε από το "σόου" δεξιοτεχνίας του σολίστ […]. Ως έξυπνος ελιγμός χαρακτηρίζεται από την ΚΕΔ η κίνηση του Μπριάκου να σφυρίξει τη λήξη του ντέρμπι νωρίτερα, ενώ το χέρι του Τουρέ εντός περιοχής χαρακτηρίζεται ως φάση πολύ δύσκολη για κάθε διαιτητή.

Ο Δημήτρης Σγούρος όρμησε στο πιάνο και άρχισε να ερμηνεύει το "Κοντσέρτο αριθμ. 2" του Φρεντερίκ Σοπέν γεμάτος πάθος, αδιαφορώντας για τα λάθη της ορχήστρας που είχαν προηγηθεί, αλλά και για το ρυθμό που προσπάθησε να επιβάλει ο μαέστρος.

Ο Μπριάκος συμπεριλήφθηκε στη διαδικασία της χθεσινής κλήρωση και η κληρωτίδα τον ανέδειξε 4ο διαιτητή στο κρίσιμο ματς παραμονής Καλλιθέας - Λεβαδειακού.

Όλο το πρώτο μέρος χαρακτηρίστηκε από την αγωνία της ορχήστρας, στην προσπάθειά της να προφθάσει τον πιανίστα, μα και από την επίδειξη άψογης τεχνικής αυτού του τελευταίου.

Αυτός που την "πληρώνει" πάντως για τη διαιτησία στην Τούμπα είναι ο πρώτος βοηθός Κούστας, οι υποδείξεις του οποίου δεν άρεσαν στην επιτροπή και τον εξαίρεσαν από τις κληρώσεις για ένα 20ήμερο.

Πολύ σωστά ο Δημήτρης Σγούρος θέλησε να υπερτονίσει το πάθος που ανιχνεύεται σε όλο το φάσμα της μουσικής δημιουργίας του Σοπέν.

Για τον δεύτερο βοηθό Μαστροδήμα που έκανε και τα λιγότερα λάθη, κανένα πρόβλημα για την ΚΕΔ.

Μόνο που η διάθεσή του αυτή προκάλεσε κάποιους αναίτια σκληρούς ήχους. Στο δεύτερο μέρος, "λαργκέτο", οπότε αποκαταστάθηκε και η αρμονική ισορροπία ήχου ορχήστρας και σολίστ, ο μελωδισμός του Σοπέν αναδείχθηκε με θαυμάσιο τρόπο. Η άνεση και η χάρη κυριάρχησαν στην ερμηνεία του τρίτου μέρους, χωρίς ωστόσο η ορχήστρα να αποφύγει κάποιες στιγμές αδικαιολόγητης ολιγωρίας. Οι σπινθιροβόλοι όμως ήχοι που προκλήθηκαν από τα δάχτυλα του Δημήτρη Σγούρου, αφαίρεσαν κάθε βαρύτητα από αυτές τις λεπτoμέρειες […].