Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( ανοιχτη παντα η αποχωρηση του :: 28/2/2006 21:24:04) 

ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΑΝΤΑ Η ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ

Απάντηση

Με την πλάτη στον τοίχο παραμένει ο Γούμενος

Κατά τον κατακόρυφο άξονα ασκείται η αντίδραση Ν που είναι δύναμη από επαφή.

Η διαφαινόμενη οικονομική καταστροφή, λόγω και της αναμενόμενης, τιμωρίας της Τούμπας και το πολεμικό κλίμα, που έχει διαμορφωθεί στις σχέσεις της με τους σκληροπυρηνικούς οπαδούς, έχει φέρει τη διοίκηση του ΠΑΟΚ με την πλάτη στον τοίχο.

Στο αυτοκίνητο ασκείται και το βάρος Β που είναι δύναμη από απόσταση.

Από το βράδυ της Κυριακής στην Τούμπα επικρατεί απόγνωση και αμηχανία, αφού κανείς δεν μπορεί να βρει τους τρόπους για να βγει ο ΠΑΟΚ απ' αυτήν την κρίση, που τον μαστίζει.

Η μόνη δύναμη που ασκείται στη διεύθυνση της κίνησης και επιβραδύνει το όχημα είναι η τριβή Τ.

ΜΠΟΡΕΙ ο Γιάννης Γούμενος (φωτογραφία) να μην το λέει δημόσια, ωστόσο τις τελευταίες μέρες άρχισε να σκέφτεται πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να αποχωρήσει από τον ΠΑΟΚ, παίρνοντας τουλάχιστον τα χρήματα, που έχει βάλει τα τελευταία 2,5 χρόνια μαζί με τον Βασίλη Παγώνη.

Σύμφωνα με το θεμελιώδη νόμο της Μηχανικής έχουμε: Τ = m α

Ο σημερινός ιδιοκτήτης της ΠΑΕ έχει αφήσει ουσιαστικά ανοιχτή την πόρτα σ' οποιονδήποτε ενδιαφέρεται για τις μετοχές, αλλά προς το παρόν δεν φαίνεται λύση στον ορίζοντα.

Επειδή Τ = μ Ν και Ν = Β προκύπτει ότι: μ m g = m α ή α = g μ

Αν αναλογιστεί κανείς ότι διοχετεύονται φήμες για διάφορους επιχειρηματίες, τότε είναι υπαρκτό το ενδεχόμενο να περιμένουν να "γονατίσει" οικονομικά η σημερινή ιδιοκτησία, για να πάρουν την ΠΑΕ χωρίς να πληρώσουν.

Από τη σχέση αυτή φαίνεται ότι η επιβράδυνση είναι σταθερή επειδή ο συντελεστής τριβής είναι σταθερός.

ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ, πλέον, θέμα, μίλησε χθες και ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη, Θανάσης Κατσαρής.

Θα ισχύουν οι σχέσεις της ομαλά επιβραδυνόμενης κίνησης, δηλαδή: [pic] (1) υ = υ0 - α t (2)

"Είναι πολύ άσχημο για τον ΠΑΟΚ και την εικόνα του, να βλέπουν όλοι ότι οι μεγαλομέτοχοί μας φεύγουν κυνηγημένοι.

Όταν το όχημα σταματήσει (υ = 0) τότε από τη σχέση (2) έχουμε: υ0 = α t ή t = [pic].

Το ίδιο συνέβη τόσο με τον κ. Βουλινό, όσο και με τον κ. Μπατατούδη.

Με αντικατάσταση του χρόνου αυτού στη σχέση (1) προκύπτει το μέγιστο διάστημα xmax.

Δεν είναι λύσεις αυτές" είπε ο κ. Κατσαρής, σε τοπικό κανάλι, και αναφέρθηκε και στο θέμα του γηπέδου, τονίζοντας το αυτονόητο.

[pic]

Πως την απόφαση θα την πάρει η γενική συνέλευση του Ερασιτέχνη και όχι η διοίκησή του.

Από τη σχέση αυτή προκύπτει ότι η ζητούμενη απόσταση είναι ανάλογη του τετραγώνου της ταχύτητας τη στιγμή που ο οδηγός εφαρμόζει τα φρένα και αντιστρόφως ανάλογη του συντελεστή τριβής ολίσθησης.

"Η διαδικασία είναι απλή.

Περίπτωση α) Για υ0 = 144km/h = 144.000 m / 3.600 s = 40m/s.

Θα πρέπει να εκδηλώσει ενδιαφέρον ένας επενδυτικός όμιλος που θα χρηματοδοτήσει το έργο και το θέμα θα πάει στη γ.σ.

Με αντικατάσταση προκύπτει: xmax = (40 2/2).10.0,2m ή xmax = 400m.

Καλό θα είναι να υπάρχουν δύο τρεις προτάσεις για να μπορούμε να διαλέξουμε την καλύτερη" είπε.

Eπειδή τα σταματημένα οχήματα είναι σε απόσταση 150m το Ι.Χ. αυτοκίνητο θα προσπέσει επάνω τους, και δεν μπορεί να αποφύγει τη σύγκρουση. Περίπτωση β) Για υ0 = 108km/h = 30m/s το απαιτούμενο διάστημα για να σταματήσει το Ι.Χ. αυτοκίνητο είναι xmax = 225m. Άρα και στην περίπτωση αυτή δε θα αποφευχθεί η σύγκρουση. Περίπτωση γ) υ0 = 72km/h = 20m/s. Με αντικατάσταση προκύπτει: xmax = (400/2).10.0,2 = 100m. Στην περίπτωση αυτή το Ι.Χ. αυτοκίνητο θα σταματήσει 50m από τα σταματημένα οχήματα. Από τις περιπτώσεις α και γ προκύπτει ότι, όταν η ταχύτητα είναι διπλάσια (από 72km/h έγινε 144km/h) το αντίστοιχο διάστημα που απαιτείται για να σταματήσει το όχημα είναι τετραπλάσιο.