Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( με την ιδια ενδεκαδα κατα της λαρισας :: 2/3/2006 20:26:10) 

Ο Πάβελ Κόβατς επανέρχεται στην ενδεκάδα του Απόλλωνα κόντρα στην Λάρισα.

Η ανατομία της φωτογραφικής μηχανής

ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΝΔΕΚΑΔΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ

Όλες οι φωτογραφικές μηχανές είναι βασικά όμοιες: αποτελούνται από ένα απλό κουτί με ένα φιλμ στη μια του πλευρά και μια τρύπα στην αντίθετη.

Δεν αλλάζει τα σχέδιά του

Η τρύπα χρησιμεύει για να περνά το φως που θα πέσει πάνω στη χημικά φωτοευαίσθητη επιφάνεια του φιλμ, που θα σχηματίσει έτσι το είδωλο.

Του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΑΥΡΙΔΗ

Όλες οι μηχανές, από την πρωτόγονη ως την πιο πολύπλοκη, λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο: αφήνουν το φως να αποτυπώσει το είδωλο στο φιλμ.

Κομβικής σημασίας χαρακτηρίζεται απ' όλους στον Απόλλωνα Καλαμαριάς, το κυριακάτικο εντός έδρας παιχνίδι με τη Λάρισα για τη μετέπειτα πορεία.

Διαφέρουν μόνο στο πόσο εύκολη και επιτυχημένη θα είναι η φωτογράφηση.

Η άνετη παραμονή της ομάδας στην κατηγορία έχει διαφοροποιήσει τα σχέδια των "κοκκινόμαυρων" και πλέον αντιλαμβάνονται ότι συνεχίζοντας τις επιτυχίες (τουλάχιστον) στο σπίτι τους θα έχουν κάνει ένα ακόμη σημαντικό βήμα για την επίτευξη του (νέου) στόχου τους.

Για μια σωστή λειτουργία χρειάζονται ορισμένα μέσα, που απεικονίζονται στο σχέδιο μιας φωτογραφικής μηχανής.

Η είσοδος στην πρώτη οκτάδα είναι ορατή, αρκεί οι παίκτες του Μάκη Κατσαβάκη να μην πάθουν κάποιο "μπλακ αουτ".

Βασικά, υπάρχει ένα σύστημα για τη σκόπευση, ένας οπτικός μηχανισμός, που επιτρέπει στο φως να μπαίνει στο θάλαμο, δηλαδή το διάφραγμα που ρυθμίζεται για να ελέγχει την ποσότητα του φωτός που περνά· ένας φακός που συγκεντρώνει το φως και προβάλλει το είδωλο πάνω στο φιλμ· ένα κινητό προπέτασμα, το κλείστρο, που αποκλείει εντελώς την είσοδο του φωτός στη μηχανή ως τη στιγμή της φωτογράφισης.

Αυτή η κατάσταση έχει δημιουργήσει μεγάλη πίεση στους παίκτες και ο υπεύθυνος του ποδοσφαιρικού τμήματος Τάσος Λαζαρίδης, πριν από την προβολή του βίντεο (Αιγάλεω), ζήτησε να χαμηλώσουν οι τόνοι.

Όταν πιέσουμε το κουμπί, τότε το κλείστρο ανοίγει για μια στιγμή μόνο, για να επιτρέψει να περάσει τόσο φως, όσο είναι αρκετό για να σχηματίσει ικανοποιητικό είδωλο στο φιλμ.

Ο ΚΑΤΣΑΒΑΚΗΣ δεν αλλάζει τα σχέδιά του.

Η μηχανή έχει ακόμα ένα σύστημα για την κίνηση του φιλμ, ώστε έπειτα από κάθε λήψη να υπάρχει ένα νέο τμήμα του απέναντι από το φακό, καθώς και ένα μηχανισμό για την εστίαση, ο οποίος κινεί το φακό μπροστά ή πίσω, ως τη στιγμή που το είδωλο θα είναι εντελώς καθαρό.

Όπως έδειξε στο οικογενειακό διπλό προτίθεται να χρησιμοποιήσει εναντίον της Λάρισας την ίδια ενδεκάδα σε σχέση με το προηγούμενο παιχνίδι (Αιγάλεω).

Όλες οι μηχανές, εκτός από τις πιο φτηνές, είναι εφοδιασμένες με τα συστήματα που αναφέραμε.

Μοναδική αλλαγή θα είναι η επιστροφή του Κόβατς κάτω από τα δοκάρια, ενώ η αμυντική τριάδα θα αποτελείται από τους Αμπονσά, Παπαδόπουλο, Μουράφσκι.

Υπάρχει μεγάλη ποικιλία από μηχανές.

Στη μεσαία γραμμή θα κινούνται οι Γαλανόπουλος, Παρμαξίδης, Ορφανός, Κλέιτον και στη γραμμή κρούσης θα βρίσκονται οι Παπάς, Καραλιόπουλος και Μουζαουί.

Κι αυτό γιατί η καθεμιά τους ανταποκρίνεται σε ειδικές απαιτήσεις.

Θέση στο βασικό σχήμα διεκδικεί και ο Φυτανίδης, ο οποίος εξέτισε την ποινή του.

Έτσι η ογκώδης μηχανή - στούντιο είναι μοναδική για αρχιτεκτονικά σχέδια, μια μικρότερη είναι ιδανική για απλές φωτογραφίες ανθρώπων σ' ένα δρόμο με μεγάλη κίνηση.

Φυσικά δεν λείπουν τα μικροπροβλήματα.

Εκατοντάδες είναι τα είδη των μηχανών, βασικά όμως κατατάσσονται σε τέσσερις κατηγορίες, ανάλογα με το σύστημα που έχουν για τη σκόπευση.

Πιο συγκεκριμένα ο Ιωάννου, που ακολουθεί ατομικό πρόγραμμα και ο Μπάκανος θεραπευτική αγωγή.

Οι μηχανές με σκόπευτρο και οι μικρές μονοοπτικές ρεφλέξ μηχανές φωτογραφίζουν από το ύψος του ματιού και σκοπεύουν το θέμα σαν να ήταν η προέκτασή του. Όταν φωτογραφίζουμε με διοπτικές ρεφλέξ μηχανές, κοιτάζουμε το θέμα μέσα στο θαμπόγυαλο. Οι μηχανές - στούντιο έχουν τη μεγαλύτερη ακρίβεια στο σύστημα για τη σκόπευση και για τη σύνθεση της φωτογραφίας…

Ρυθμιστής ταχυτήτων Σκόπευτρο Προώθηση φιλμ Διάφραγμα και καθρέπτης Θέση φιλμ>/LEZANTA> Η φωτογραφία και η τεχνική της (Άρθρο στο περιοδικό "Life") 7066Έκφραση Έκθεση Α' τεύχος - Αναθεωρημένη Έκδοση