Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( νβα: οι κινγκς εχουν πρωτη φορα φετος θετικο συντελεστη νικων-ηττων :: 13/3/2006 20:35:12) 

Ο Ρον Αρτέστ παλεύει με τον Τζέρι Στάκχαουζ για να πάρει τη μπάλα στον χθεσινό αγώνα των Κινγκς με τους Μάβερικς.

Άσκηση

ΝΒΑ: ΟΙ ΚΙΝΓΚΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΦΕΤΟΣ ΘΕΤΙΚΟ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΝΙΚΩΝ-ΗΤΤΩΝ

Η ερωτική αγάπη υπήρξε σε όλες τις εποχές σημαντική πηγή καλλιτεχνικής έμπνευσης.

Αναγεννημένοι "βασιλιάδες"

Διαβάστε κάποια από τα λογοτεχνικά κείμενα που υμνούν τον έρωτα και περιλαμβάνονται στα Κ.Ν.Λ. της Α' Λυκείου πχ. "Καταλόγια" σ.8Ο, "Πάγω.." (Κυπριακό δημοτικό) σ.82, "Ερωφίλη" σ.94, "Ερωτόκριτος" σ.109, "Έρωτος αποτελέσματα" σ.168, "Σαν πεταλούδα στη φωτιά…" σ. 173, "Σονέτο" του Πετράρχη για τη Λάουρα σ.365, "Δον Κιχώτης" σ. 376, καθώς επίσης και τα σατιρικά κείμενα "Μονόλογος ευαίσθητου" σ. 345 και "Ο πολύπαθης" σ. 307, στα οποία οι συγγραφείς περιγράφουν με ειρωνεία τον έρωτα.

Για πρώτη φορά τη φετινή χρονιά οι Κινγκς έχουν θετικό συντελεστή νικών - ηττών (32-31) και πλέον παλεύουν για να προλάβουν να μπουν στα πλέι οφ.

Εργαστείτε σε ομάδες και συγκεντρώστε τραγούδια που μιλούν για τον έρωτα ή την αγάπη.

Χθες κέρδισαν τους Μάβερικς με σκορ 85-80, διεύρυναν το σερί τους στις τέσσερις νίκες και έχουν ρεκόρ 8-2 στα τελευταία 10 παιχνίδια. Συνθέστε, αν θέλετε, ένα δικό σας ποίημα ή ένα τραγούδι για τον έρωτα ή την αγάπη. Οι "βασιλιάδες" αναζωογονήθηκαν από την ανταλλαγή Στογιάκοβιτς - Αρτέστ.

Εργαστείτε σε ομάδες, για να διερευνήσετε μιαν άλλη μορφή αγάπης, πχ. την αδελφική αγάπη, τη φιλική, τη μητρική, την αγάπη προς το Θεό, την αγάπη προς τον εαυτό μας.

Ο νέος σταρ του Σακραμέντο πέτυχε χθες 15 πόντους, αλλά το κυριότερο είναι ότι ήταν αρκετά αποτελεσματικός αμυντικά στην αντιμετώπιση του Νοβίτσκι (24π., 13ρ., 5ασ.).

Σκεφτείτε και συζητήστε , με βάση την εμπειρία σας, ποια είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της.

Πρώτος σκόρερ του αγώνα για τους "βασιλιάδες" ήταν ο Μπραντ Μίλερ με 17 πόντους και 10 ριμπάουντ και μετά το παιχνίδι δήλωσε πως "έχουμε δουλειά ακόμη για να εξασφαλίσουμε τη συμμετοχή μας στα πλέι οφ".

Παρουσιάστε τα συμπεράσματά σας σε προσχεδιασμένο προφορικό λόγο. ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ παιχνίδια που έγιναν χθες τα αποτελέσματα ήταν: Χιτ - Καβαλίερς 98-92 (Γουέιντ 35π. - Τζέιμς 47π.), Σπερς - Ρόκετς 88-81 (Ντάνκαν 20π. - Μινγκ 25π.), Λέικερς - Σόνικς 113-120 (Μπράιαντ 22π., Όντομ 21π. - Λιούις 26π., Ουίλκοξ 21π.), Γκρίζλις - Σίξερς 91-94 (Τσακαλίδης 17π., Γκαζόλ 16π. - Ουέμπερ 31π.), Σέλτικς - Νάγκετς 106-101 (Πιρς 36π. - Άντονι 36π.), Πίστονς - Μπόμπκατς 94-78 (Χάμιλτον 24π. - Φέλτον 18π.), Ράπτορς - Πέισερς 93-89 (Πίτερσον 25π. - Τζάκσον 26π., Στογιάκοβιτς 18π.), Χόρνετς - Νετς 84-95 (Πολ 17π. - Κάρτερ 27π.), Μπλέιζερς - Σανς 111-101 (Ράντολφ 32π., Μάιλς 20π. - Μάριον 20π., Ντιό 20π.).

Εργαστείτε ατομικά ή ομαδικά. Σκεφτείτε ποιοι άνθρωποι από το περιβάλλον σας (οικογενειακό, σχολικό, εξωσχολικό) έχουν ανάγκη από ένα μήνυμα αγάπης και γράψτε τους ένα γράμμα ή εκδηλώστε ενεργά το ενδιαφέρον σας με την κατάλληλη πράξη αγάπης.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Ι. ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ……………………………………………………..140 1. Μεθόδευση της περιγραφής………………………………………………….142 α) Η επιλογή και η παράθεση/οργάνωση των λεπτομερειών…………………………..142 β) Η ακρίβεια και η σαφήνεια στην περιγραφή……………………………………148 2. Η γλώσσα της περιγραφής…………………………………………………..152 α) Η επιλογή των κατάλληλων λέξεων/φράσεων…………………………………….152 β) Κυριολεκτική (δηλωτική) και μεταφορική (συνυποδηλωτική) χρήση της γλώσσας………153 3. Το σχόλιο και η οπτική γωνία στην περιγραφή…………………………………154 ΙΙ. ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ /ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ…………………………………160 1. Περιγραφή ενός χώρου / κτιρίου…………………………………………….160 Λεξιλόγιο………………………………………………………………….162 2. Περιγραφή προσώπου / ατόμου……………………………………………….168 α) Τα τυπικά και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ενός προσώπου/ατόμου………………..168 β) Το σχόλιο στην περιγραφή ενός ατόμου……………………………………….171 Λεξιλόγιο σχετικό με την περιγραφή προσώπου / ατόμου……………………………175 3. Περιγραφή ζωγραφικού πίνακα ή άλλου έργου τέχνης…………………………….176 4. Ειδικά θέματα……………………………………………………………179 α. Περιγραφή της λειτουργίας ενός αντικειμένου…………………………………179 β. Περιγραφή της διαδικασίας για την κατασκευή ή τη χρήση ενός αντικειμένου……….182 IΙΙ. ΕΚΦΡΑΣΗ - ΕΚΘΕΣΗ……………………………………………………….184 Θέματα σχετικά με την ενδυμασία και τη μόδα……………………………………184 IV. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ………………………………………………………200