Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( μαϊκ ουιλκινσον :: 21/2/2006 19:57:41) 

ΜΑΪΚ ΟΥΙΛΚΙΝΣΟΝ

Με 2000 νεκρούς το χρόνο

Δεν παίζει ο Αμερικανός

Η Ελλάδα πρώτη αναλογικά στα θύματα από τροχαία τονίστηκε στην ευρωβουλή

Ο Μάικ Ουίλκινσον θέλει να περιμένει και τη σημερινή μέρα για να δοκιμάσει αν μπορεί να παίξει ή όχι στο ντέρμπι.

Στη συζήτηση σχετικά με την ανακήρυξη του 1986 σε κοινοτικό έτος οδικής ασφαλείας. Θα λάβει μέτρα η ΕΟΚ

Ο Αντρέα Ματζόν δεν τον υπολόγιζε χθες.

ΣΤΡΑΣΒΟΥΡΓΟ, 18 (Αθην. Πρακτ.)

Το τι θα γίνει σήμερα είναι… άλλη ιστορία.

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο αναμένεται να υπερψηφίσει την έκθεση που συνέταξε η Αγγλίδα κ. Φέις για λογαριασμό της επιτροπής μεταφορών, σχετικά με την ανακήρυξη του 1986 σε κοινοτικό έτος οδικής ασφάλειας.

"Πονάω λιγότερο τώρα από ότι πριν τον αγώνα με τον Πανιώνιο, αλλά θα δούμε.

Στο μεταξύ, κατά τη συζήτηση που προηγήθηκε, ο πρόεδρος της επιτροπής μεταφορών κ. Γ. Αναστασόπουλος (Νέα Δημοκρατία) επισήμανε ότι, παρά τη μείωση κατά 20% του αριθμού των νεκρών μεταξύ του 1970 και '85, ο "φόρος αίματος" παραμένει ιδιαίτερα βαρύς, ενώ σε χώρες, όπως η Ελλάδα και η Πορτογαλία, ο αριθμός των νεκρών και των τραυματιών σε τροχαία δυστυχήματα αυξάνεται συνεχώς.

Αν είμαι έτοιμος να παίξω, θα παίξω.

Σκοπός του "1986" είναι, είπε, να προβληματίσει και να δώσει ώθηση στη λήψη συγκεκριμένων μέτρων σε εθνικό και κοινοτικό επίπεδο.

Αλλιώς θα περιμένω.

Ο κ. Λαγάκος (ΠΑΣΟΚ) παρεμβαίνοντας στη συζήτηση τόνισε ότι η ανάπτυξη των οδικών δικτύων, η λειτουργικότητα, η διαμόρφωση των κεντρικών εξόδων και των βασικών αρτηριών, όπως επίσης και η ποιότητα των τεχνικών κατασκευών, αποτελούν απαραίτητα στοιχεία για την οδική ασφάλεια.

Είναι μεγάλο παιχνίδι, νιώθουμε ότι πρέπει να κερδίσουμε, θέλω να παίξω, αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο από το να περιμένω", τόνισε ο Αμερικανός φόργουορντ.

Ο κ. Λαγάκος ζήτησε την εναρμόνιση των τεχνικών προδιαγραφών σε κοινοτικό επίπεδο.

Ο Ματζόν ήταν πιο κάθετος.

Τέλος, ο ευρωβουλευτής του ΚΚΕ κ. Αδάμου υποστήριξε την έκθεση και τόνισε ότι "η αιμορραγία της ασφάλτου" βρίσκει την Ελλάδα στην πρώτη θέση αναλογικά με 2.000 νεκρούς και 30.000 τραυματίες κάθε χρόνο.

"Δεν θα παίξει ούτε ο Μάικ, ούτε ο Μπρούερ, ούτε ο Καμπερίδης.

Οι βασικές αιτίες, πρόσθεσε, βρίσκονται στην έλλειψη οδικής υποδομής με εθνικό οδικό δίκτυο, που δεν ξεπερνάει τα 9.000 χιλιόμετρα και το οποίο παρουσιάζει πολλές ελλείψεις όσον αφορά τις διαχωριστικές λωρίδες της κυκλοφορίας, τη σήμανση, το φωτισμό και τη μεγάλη ολισθηρότητα του οδοστρώματος.

Μέχρι χθες ο Μάικ δεν μπορούσε καν να περπατήσει, πώς μπορώ να τον υπολογίζω για τον αγώνα;", υποστήριξε ο Ιταλός τεχνικός.

Ο κ. Αδάμου ζήτησε την παροχή οικονομικής επιδότησης στην Ελλάδα, προκειμένου να βελτιωθεί το οδικό δίκτυο και η κυκλοφοριακή αγωγή των οδηγών και των πεζών […].

Η ΚΑΕ με χθεσινό δελτίο Τύπου επισείει την προσοχή των φιλάθλων στο να έχουν κόσμια συμπεριφορά σήμερα. "Μέσα σε κόσμια πλαίσια να δώσει στους παίκτες την έξτρα ενέργεια που χρειάζονται για να επιστρέψουν στις νίκες. Μακριά από ακρότητες και υβριστικά συνθήματα που μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο την ομάδα, είτε με την επιβολή προστίμου, είτε με μια τέταρτη επίπληξη, η οποία θα την φέρει κοντά σε τιμωρία της έδρας της με μια αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών. Πρέπει όλοι να βοηθήσουν να προστατευτεί η ομάδα", ανέφερε χθες το σάιτ της ομάδας.