Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ

11.2.4 Χαρακτηριστικά βίντεο

Δεν θέλει τον Τανατζή

Το βίντεο είναι η κατάλληλη προβολή μιας διαδοχής από στατικές εικόνες, που λέγονται καρέ (frames), με τις οποίες περιγράφεται η κίνηση ενός αντικειμένου.

Ο Πανελλήνιος παίζει σήμερα στην Πάτρα με τον Απόλλωνα, αλλά η διοίκησή του θυμήθηκε χθες ότι η αιτία που έχασε από τον ΠΑΟΚ το περασμένο Σάββατο ήταν η διαιτησία και δη, ο Γιώργος Τανατζής!

Για να δοθεί η εντύπωση της κίνησης, θα πρέπει η συχνότητα εμφάνισης των καρέ να είναι τουλάχιστον 15 fps (frames per second).

Μάλιστα, όπως γνωστοποιήθηκε, οι "Ολυμπιονίκες" θα ζητήσουν την εξαίρεση του κ. Τανατζή από τους αγώνες της ομάδας…

Μια εικόνα δεν μπορεί να αντικατασταθεί στον ανθρώπινο εγκέφαλο από μια επόμενη, πριν περάσει 1/10 του δευτερολέπτου. Σ' αυτό το χαρακτηριστικό στηρίζεται η εντύπωση της συνεχούς κίνησης από τη θέαση μιας διαδοχής στατικών εικόνων που περιγράφουν μία κίνηση.

Η ΚΑΕ δια του διευθυντή της κ. Χάρη Πανόπουλου, θα καταθέσει την ΚΕΔ το βίντεο του αγώνα και υπόμνημα με τις επίμαχες φάσεις του τελευταίου 3λεπτου, στο οποίο κρίθηκε ο νικητής και φυσικά επίσημη διαμαρτυρία με το αίτημα της εξαίρεσης.

Παραγωγή βίντεο με τη βοήθεια κατάλληλου λογισμικού

"Αυτή είναι η δεύτερη φορά φέτος, που ο κ. Τανατζής με τις αποφάσεις του στερεί τη νίκη από τον σύλλογο των Ολυμπιονικών.

Βίντεο μπορούμε να αποκτήσουμε:

Είχε προηγηθεί ο αγώνας της πρεμιέρας του πρωταθλήματος, στον οποίο ο Πανελλήνιος υποχρεώθηκε σε ήττα στο ΣΕΦ από τον Ολυμπιακό και η ΚΕΔ επέβαλε ποινή αποκλεισμού τριών αγωνιστικών στον εν λόγω διαιτητή", ανέφερε χθες το σάιτ του Πανελλήνιου.

- Από συσκευές, όπως είναι η βιντεοκάμερα, η συσκευή βίντεο, η τηλεόραση.

ΟΛΥΜΠΙΑ

Η μεταφορά του σήματος στον υπολογιστή απαιτεί κατάλληλο υλικό και λογισμικό.

Τραυματίας ο Γιόνζεν

Για παράδειγμα, στην περίπτωση αναλογικών συ σκευών (αναλογικές βιντεοκάμερες και συσκευές βίντεο, «κλασική» τηλεόραση), απαιτείται μετατροπή του αναλογικού σήματος σε ψηφιακό, που γίνεται με ειδική κάρτα σύλληψης βίντεο και κατάλληλο λογισμικό.

Χωρίς τον Φρέντερικ Γιόνζεν θα παίξει η Ολύμπια στο Ιβανώφειο εναντίον του Ηρακλή σήμερα το απόγευμα.

Στην περίπτωση ψηφιακών συσκευών απαιτείται η μεταφορά των ψηφιακών δεδομένων στον υπολογιστή.

Ο Σουηδός φόργουορντ δεν ακολούθησε την αποστολή που αναχώρησε για τη Θεσσαλονίκη εξαιτίας ενοχλήσεων που αισθάνθηκε στη μέση.

- Από πηγές με έτοιμο ψηφιακό βίντεο, όπως εξυπηρετητές σε δίκτυα, οπτικοί δίσκοι κ.ά.

Στην προχθεσινή προπόνηση ένιωσε ένα τράβηγμα και χθες δεν μπορούσε να προπονηθεί με αποτέλεσμα να τον αποκλείσει τελικά ο Βαγγέλης Αλεξανδρής. Χειρισμός βίντεο "Με την ίδια σοβαρότητα και προσοχή που αντιμετωπίζουμε όλα τα παιχνίδια θα αντιμετωπίσουμε και εκείνο με τον Ηρακλή", τόνισε ο "τίγρης". Ο χειρισμός βίντεο στον υπολογιστή γίνεται με κατάλληλο λογισμικό.

ΜΑΤΕΪ ΚΟΥΝΑ

Οι συνήθεις δυνατότητες τέτοιου λογισμικού είναι η επεξεργασία βίντεο, όπως για παράδειγμα το μοντάζ διαφορετικών αποσπασμάτων, η εφαρμογή διαφόρων εφέ, η ένθεση τίτλων και η σύλληψη αποσπασμάτων κινούμενης εικόνας (video capture) από εξωτερικές πηγές.

Ο Τσάμπερλεϊν της Ευρώπης

Τέτοια προγράμματα είναι το Adobe Premiere, το Ulead MediaStudio, το Asymetrix Digital Video Producer, κ.ά.

Ο 21χρονος γκαρντ, Ματέι Κούνα, της ομάδας Μπέλισε, στην Α2 της Κροατίας, σκόραρε προχθές σε αγώνα πρωταθλήματος κόντρα στην Πόζεγκα 111 πόντους, οδηγώντας την ομάδα του σε νίκη με σκορ 159-77.

Για την αναπαραγωγή βίντεο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το «Αναπαραγωγή Πολυμέσων» των Windows ή το Quick Time Movie Player της Apple κ.ά.

Ο Κούνα είπε μετά το παιχνίδι πως "οι συμπαίκτες μου έλεγαν ότι μετρούσαν τους πόντους μου και γι' αυτό μου έδιναν συνέχεια τη μπάλα".

Οθόνη από το περιβάλλον QuickTime Movie Player for Windows της Αpple

Ο Κροάτης γκαρντ ευστόχησε σε 20 τρίποντα, κάτι που συνιστά ρεκόρ για τη φετινή χρονιά στο πρωτάθλημα.

Δημιουργία των καρέ ενός βίντεο με το Corel PhotoPaint

Συμπίεση βίντεο Το βίντεο είναι μια μορφή που απαιτεί μεγάλο όγκο αποθηκευτικού χώρου. Για να γίνονται πιο λογικές οι απαιτήσεις σε αποθηκευτικά μέσα και να είναι δυνατή η μετάδοση τέτοιων αρχείων μέσα από δίκτυα, είναι απαραίτητη η εφαρμογή τεχνικών συμπίεσης. Οι μέθοδοι συμπίεσης βίντεο που υπάρχουν είναι πολλές. Δύο πολύ γνωστές είναι: - η M-JPEG (Motion JPEG), που αποτελεί επέκταση της JPEG για εικόνες και - η MPEG. Τα πρότυπα που ακολουθούν την μέθοδο MPEG είναι τα ακόλουθα: Το MPEG-1, για τη συμπίεση βίντεο συγχρονισμένου με ήχο, κυρίως για την αποθήκευσή τους σε CD που δημιουργήθηκε το 1992. Το MPEG-2 εξέλιξη του MPEG-1, κυρίως για την ψηφιακή τηλεόραση, που δημιουργήθηκε το 1994. Το MPEG-4, που ξεκίνησε το 1993 για συμπίεση βίντεο, επεκτείνει τους αλγόριθμους MPEG-1 και MPEG-2, ώστε να το καθιστούν κατάλληλο για δικτυακές εφαρμογές, όπως είναι η τηλεδιάσκεψη και η βιντεοτηλεφωνία. Το πρότυπο MPEG-3 καλύπτεται από τα πρότυπα MPEG-1 και MPEG-2 και δεν χρησιμοποιείται. Στον πίνακα 11.4 αναφέρονται μερικά βασικά πρότυπα για την επεξεργασία και αποθήκευση βίντεο.

Μορφοποιήσεις βίντεο Επέκταση Μορφοποίηση βίντεο ονόματος Περιγραφή Audio Video AVI Δημιουργήθηκε από την Microsoft Ιnterleaved για βίντεο και ήχο. MPEG MPG, MPEG Μορφή αρχείου ήχου ή βίντεο σύμφωνη με κάποιο πρότυπο MPEG. QuickTime MOV Δημιουργήθηκε από την Apple για βίντεο και ήχο.

Πίνακας 11.4 Τύποι αρχείων βίντεο