Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( ποινη εξι αγωνιστικων για την τουρκια για τα επεισοδια με την ελβετια :: 7/2/2006 20:30:40) 

ΠΟΙΝΗ ΕΞΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ

7.7 Προγραμματικά περιβάλλοντα

Διεθνής απομόνωση!

Όπως είδαμε στην αρχή του κεφαλαίου, οι κατασκευαστές λογισμικού κατασκευάζουν τα προγράμματα του υπολογιστή, αλλά και αυτοί με τη σειρά τους χρησιμοποιούν τα προγράμματα άλλων για να κάνουν τη δική τους εργασία.

Πιο βαριά ποινή, δεν γινόταν…

Τα εργαλεία λογισμικού που αξιοποιούνται στην ανάπτυξη των προγραμμάτων αποτελούν το προγραμματιστικό περιβάλλον.

Η ΦΙΦΑ, ωστόσο, φαίνεται ότι κουράστηκε να ασχολείται με τα καμώματα των Τούρκων, γι' αυτό και η ποινή για τα επεισόδια που ακολούθησαν το μπαράζ με την Ελβετία τον περασμένο Νοέμβριο, είναι εξοντωτική!

Oλοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης προγραμμάτων σε γλώσσα C και C++ της εταιρείας WATCOM

Η Τουρκία υποχρεώνεται να παίξει τα έξι εντός έδρας παιχνίδια της για τα προκριματικά του EURO 2008 όχι μόνο κεκλεισμένων των θυρών, αλλά και σε ουδέτερη έδρα, σε χώρα - μέλος της ΟΥΕΦΑ που θα απέχει τουλάχιστον 500 χιλιόμετρα από τα τουρκικά σύνορα (συνεπώς αποκλείεται το ψευδοκράτος). Ένα προγραμματιστικό περιβάλλον συνήθως αποτελείται από εργαλεία όπως: Αυτό σημαίνει ότι η Ελλάδα, αλλά κι οι λοιποί αντίπαλοι της Τουρκίας στον 3ο προκριματικό όμιλο, θα επωφεληθούν από την ποινή. α) Ένα συντάκτη κειμένων, με τον οποίο γράφεται το πηγαίο πρόγραμμα.

ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ, βαριές ποινές επιβλήθηκαν και στους εμπλεκόμενους ποδοσφαιριστές: ο "καπετάν φασαρίας" Αλπάι Οτσαλάν τιμωρήθηκε με έξι αγωνιστικές, όπως κι ο Εμρέ Μπελόζογλου, ενώ με δύο αγωνιστικές τιμωρήθηκε ο Σερκάν.

β) Μεταφραστικά προγράμματα (assembler, compiler, interpreter).

Οι τρεις τους τιμωρήθηκαν και με βαριά πρόστιμα, όπως κι ο συνεργάτης του Φατίχ Τερίμ, Μεχμέτ Οζντιλέκ, στον οποίο επιβλήθηκε 12μηνος αποκλεισμός.

γ) Εργαλεία εντοπισμού λαθών (debugger).

Ακόμη, η τουρκική ομοσπονδία τιμωρήθηκε με πρόστιμο 120.000 ευρώ… Η σύγχρονη τάση σε αυτό το χώρο είναι τα ονομαζόμενα ολοκληρωμένα συστήματα.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ των Ελβετών, με έξι αγωνιστικές τιμωρήθηκε ο διεθνής μέσος Μπενζαμίν Ιγκέλ - κατά συνέπεια χάνει τα τελικά του Μουντιάλ 2006 - ενώ τιμωρήθηκε κι ο φυσιοθεραπευτής της εθνικής, Στέφαν Μάγερ.

Πρόκειται για προγραμματιστικά περιβάλλοντα τα οποία προσφέρουν όλα τα απαραίτητα προγραμματιστικά εργαλεία μέσα από ένα ενοποιημένο περιβάλλον με κοινή διεπαφή χρήστη (User Interface).

ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΟΙΝΕΣ είναι εφέσιμες, ενώ οι Τούρκοι έχουν τη δυνατότητα και για τρίτο βαθμό εκδίκασης, στο Διεθνές Αθλητικό Δικαστήριο της Λοζάννης (ΤAS), ωστόσο οι τάσεις της ΦΙΦΑ είναι ενδεικτικές για την αντιμετώπιση ενός κακού που είχε… παραγίνει με τους Τούρκους.

Υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία τέτοιων εργαλείων, τα οποία διευκολύνουν τις διάφορες φάσεις ανάπτυξης των προϊόντων λογισμικού.

Το ενδιαφέρον, ωστόσο, διατηρείται σχετικά με τον καταρτισμό του προγράμματος αγώνων του 3ου ομίλου, αφού θα είναι καλό η Ελλάδα να παίξει εκτός έδρας με τους Τούρκους στις αρχές των προκριματικών, για την - όχι απίθανη - περίπτωση της μείωσης των έξι αγωνιστικών σε τέσσερις ή πέντε.

Τα εργαλεία αυτά μπορεί να είναι αυτόνομα προϊόντα ή να αποτελούν τμήμα ενός ολοκληρωμένου περιβάλλοντος ανάπτυξης. Στην πιο ολοκληρωμένη τους μορφή ονομάζονται εργαλεία ανάπτυξης λογισμικού με τη βοήθεια υπολογιστή-CASE tools.

CASE tools. Με τα εργαλεία αυτά επιτυγχάνεται μεγαλύτερη παραγωγικότητα και υψηλότερη ποιότητα του παραγόμενου λογισμικού και μάλιστα με το μεγαλύτερο βαθμό αυτοματοποίησης σε όλα τα στάδια, από τον καθορισμό των απαιτήσεων έως, σε ορισμένες περιπτώσεις, την αυτόματη παραγωγή κώδικα.

Σχεδίαση της βάσης δεδομένων στο περιβάλλον του Designer 2000 της ORACLE (Case tool)

Τα εργαλεία CASE μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε για την παραγωγή του κώδικα της τελικής εφαρμογής ή πιο συχνά για την κατασκευή ενός προτύπου της εφαρμογής. Σε αυτήν την περίπτωση χρησιμοποιούμε τη μέθοδο της ταχείας ανάπτυξης πρωτοτύπου - (rapid prototyping). Με τη μέθοδο αυτή ελέγχεται σ' ένα πολύ πρώιμο στάδιο κατά πόσο η σχεδίαση ικανοποιεί τους στόχους του υπό κατασκευή συστήματος. Μια τάση που κερδίζει συνεχώς έδαφος είναι η σχεδίαση μιας ολόκληρης γενιάς "οπτικών" (visual) εργαλείων και περιβαλλόντων ανάπτυξης, που αξιοποιούν τις δυνατότητες των γραφικών διεπαφών χρήστη, προκειμένου να επιτευχθεί ένα πιο φιλικό και παραγωγικό περιβάλλον εργασίας.

Οπτικός προγραμματισμός Η αξιοποίηση γραφικών μεθόδων στην ανάπτυξη προγραμμάτων αναφέρεται ως οπτικός προγραμματισμός (visual programming). Με αυτόν η παραγωγή του κώδικα επιτυγχάνεται με γραφικές μεθόδους, π.χ. τα βήματα του αλγόριθμου σχεδιάζονται με τη βοήθεια διαγραμμάτων ή τα αντικείμενα της γραφικής διεπαφής χρήστη κατασκευάζονται από παλέτες εργαλείων. Εκτός από τα προηγούμενα, στην κατηγορία των προγραμματιστικών περιβαλλόντων ανήκουν περιβάλλοντα με τα οποία γίνεται η ανάπτυξη των πιο μοντέρνων εφαρμογών, όπως είναι οι εφαρμογές πολυμέσων και οι εφαρμογές που στηρίζονται στην τεχνολογία των ιστοσελίδων. Ο στόχος αυτών των περιβαλλόντων είναι αφενός μεν να αυξήσουν την παραγωγικότητα, αφετέρου δε να απαλλάξουν τον κατασκευαστή των αντίστοιχων εφαρμογών από λεπτομέρειες υλοποίησης, ώστε να εστιάσει την προσοχή του σε περισσότερο σημαντικά θέματα, όπως είναι η παρουσίαση του περιεχομένου και η αισθητική σχεδίαση της εφαρμογής. Στα κεφάλαια 11 και 12 θα αναφερθούμε σε παραδείγματα τέτοιων περιβαλλόντων.

7.8 Ένα παράδειγμα προγράμματος

Στη συνέχεια θα δούμε τον τρόπο με τον οποίο εφαρμόζεται η μεθοδολογία που περιγράψαμε στην παράγραφο "προγραμματίζοντας" κατά την ανάπτυξη ενός προγράμματος. Ως πρόβλημα τίθεται η κατασκευή ενός προγράμματος για την επίλυση εξισώσεων δευτέρου βαθμού.