Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( απαιτει απο την παε να πληρωσει αμεσα :: 20/1/2006 20:09:36) 

ΑΠΑΙΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΜΕΣΑ

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ

"Βόμβα" από ΦΙΦΑ για τον Κουχάρσκι

I Οργάνωση του σχεδίου εργασίας (project)

Το θέμα των χρεών προς το δημόσιο σιγά-σιγά τακτοποιείται, ωστόσο το μεγαλύτερο πρόβλημα που καλείται να αντιμετωπίσει η ΠΑΕ Ηρακλής εντοπίζεται στην οφειλή των 677.000 ευρώ προς τον Τσέζαρι Κουχάρσκι.

Αρχοντικό Κουρτίδη, 1885

Από τα γραφεία της Μίκρας αναφέρθηκε για συζητήσεις με τον Πολωνό εκπρόσωπο του ποδοσφαιριστή, ώστε να επιτευχθεί διακανονισμός του χρέους σε δόσεις.

- Διατύπωση θέματος ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ πάντως από την Αθήνα κάνουν λόγο για την ύπαρξη εγγράφου στα γραφεία της ΕΠΟ για το συγκεκριμένο θέμα, που φέρει την υπογραφή του γενικού γραμματέα της πειθαρχικής επιτροπής της ΦΙΦΑ, Μάρκο Βίλινγκερ. «Εκπαίδευση και κοινωνία στο Σουφλί κατά το Μεσοπόλεμο». Με το έγγραφο ζητείται από την Ελληνική Ομοσπονδία να μεριμνήσει, ώστε η ΠΑΕ Ηρακλής να καταβάλει άμεσα το ποσό στον Κουχάρσκι, διότι σε διαφορετική περίπτωση η υπόθεση θα συζητηθεί στην επόμενη συνεδρίαση της πειθαρχικής επιτροπής, η οποία θα πραγματοποιηθεί πιθανότατα στο πρώτο δεκαήμερο του Φεβρουαρίου.

- Πηγή αφόρμησης

Αν μέχρι τότε οι "κυανόλευκοι" δεν συμφωνήσουν με την πλευρά του παίκτη, τότε η ομάδα κινδυνεύει άμεσα με τιμωρία που ξεκινάει από αφαίρεση βαθμών και καταλήγει στον υποβιβασμό.

Πηγή αφόρμησης είναι δυνατόν να αποτελέσει η επίσκεψη μας σ' ένα μνημείο του αστικού παρελθόντος της πόλης, π.χ. το κτίριο του τελωνείου που έχτισαν οι Γάλλοι το 1906, και χρησιμοποιήθηκε κατά την περίοδο του μεσοπολέμου για να καλύψει τις στεγαστικές ανάγκες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, φιλοξενώντας μέχρι το 1972 το τοπικό Γυμνάσιο. ΤΟ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΟ δικαιοδοτικό όργανο της ΕΠΑΕ επέβαλε πρόστιμο επτά χιλιάδων ευρώ στην ΠΑΕ, για υβριστικά συνθήματα και ρίψη βεγγαλικών στον αγώνα με τον Ακράτητο.

- Σκοποί Στο γνωστικό πεδίο προσδοκάται: 1. Να κατανοήσουν οι μαθητές το ρόλο και την απήχηση των εκπαιδευτικών θεσμών στην τοπική κοινωνία κατά την περίοδο του μεσοπολέμου, που συμπίπτει με την α' φάση ενσωμάτωσης της περιοχής στον εθνικό κορμό. 2. Να ανακαλύψουν και να προσεγγίσουν το θησαυρό πληροφοριών που λανθάνει στα σχολικά αρχεία, αλλά και στη μνήμη των ανθρώπων, αποκτώντας δεξιότητες για τη συστηματική αναζήτηση, καταγραφή και αξιοποίηση τους. 3. Να εξοικειωθούν με τη μεθοδολογία αξιοποίησης του πρωτογενούς πληροφοριακού υλικού για τη διατύπωση γόνιμων ερωτημάτων. 4. Να κατανοήσουν τη μεταβλητότητα των εκπαιδευτικών θεσμών και πρακτικών και τις σχέσεις τους με τις εκάστοτε κοινωνικές ανάγκες και αξίες. 6

- Άξονες 1. Η διαμόρφωση τοπικής μορφωτικής παράδοσης στο περιβάλλον οικονομικής ανάπτυξης. 2. Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και κοινωνία κατά το Μεσοπόλεμο. 3. Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και κοινωνία κατά το Μεσοπόλεμο.