Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( ακαρπη η συναντηση με την πλευρα του αναστασιαδη :: 18/1/2006 21:59:41) 

Ο Άγγελος Αναστασιάδης δεν δέχτηκε νέο διακανονισμό κι αποφάσισε να καταθέσει αίτηση στην ΕΕΑ.

«Παγκοσμιοποίηση» και Μέγας Αλέξανδρος

4.1-1 Μελέτη των περιοδικών κινήσεων με τη στροβοσκοπική μέθοδο

ΑΚΑΡΠΗ Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ

ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΝΟΥΔΑΚΗΣ

Α. Το ηλεκτρονικό στροβοσκόπιο και η λειτουργία του:

Κανένα σημείο επαφής

Το ότι η αρχαία ελληνική Γραμματεία μελετάται από τους ξένους είναι εξαιρετικά ευχάριστο, γιατί οι κλασικοί θησαυροί της, σκέψη και τέχνη, δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των Ελλήνων, ανήκουν στην ανθρωπότητα. Στη φωτογραφία (Εικ. 15) βλέπετε μία συσκευή που το αποτέλεσμα της λειτουργίας της μοιάζει πολύ με αυτήν του φλας του αυτοκινήτου: δίνει «στιγμιαίες» αναλαμπές κατά ορισμένα και ίσα μεταξύ τους χρονικά διαστήματα.

Άλλος ένας… μπελάς προστέθηκε στη διοίκηση του ΠΑΟΚ, που πρέπει να καταβάλει άμεσα στον Άγγελο Αναστασιάδη, ένα ποσό που αγγίζει τις 200.000 ευρώ. Καλό θα είναι, όμως, να μη μελετάται ο Θουκυδίδης και μόνο για τις πολεμικές μεθόδους των Αμερικανών στον Περσικό ή εναντίον της Σερβίας, αλλά να προσεγγίζεται ό,τι θετικό και ωφέλιμο για την προαγωγή της κοινωνίας στον πολιτισμό, τον ανθρωπισμό και την τέχνη. Δηλαδή, το αποτέλεσμα της λειτουργίας της είναι ένα περιοδικό φαινόμενο: ο χρόνος μεταξύ δύο αναλαμπών της συσκευής αποτελεί την περίοδο του περιοδικού φαινομένου, ενώ ο αριθμός των αναλαμπών στη μονάδα του χρόνου αποτελεί την αντίστοιχη συχνότητα. Ο πρώην προπονητής του Δικεφάλου δεν δέχτηκε τον διακανονισμό που του (ξανα)πρότεινε η ΠΑΕ κι αποφάσισε να καταθέσει αίτηση στην ΕΕΑ, με την οποία ζητά την κατάπτωση της εγγυητικής επιστολής του ΠΑΟΚ, προκειμένου να πάρει τα χρήματα, που του οφείλονται.

Δυστυχώς, από τους υπέρμαχους της λεγόμενης «παγκοσμιοποίησης», επιχειρείται σύγκριση του έργου του Αλεξάνδρου με τη σημερινή προσπάθεια της υπερατλαντικής δύναμης των ΗΠΑ για παγκόσμια επιβολή.

Η συσκευή ονομάζεται ηλεκτρονικό στροβοσκόπιο και η συγκεκριμένη μπορεί να παράγει συχνότητες αναλαμπών από 1 Hz έως 260 Hz. Το πρόβλημα για τη διοίκηση του Δικεφάλου είναι πως θα πρέπει να δώσει τα χρήματα είτε πριν την εκδίκαση της υπόθεσης στην ΕΕΑ, είτε αμέσως μετά την κατάπτωση της εγγυητικής, καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα κινδυνεύει με αποβολή από το πρωτάθλημα.

Και το πλέον ανόσιο που άρχισε να ψελλίζεται εσχάτως είναι η ταύτιση των σκοπών του πολέμου του Αλεξάνδρου και των άλλων Ελλήνων εναντίον των Περσών με την επικείμενη (ο μη γένοιτο) επίθεση του «πλανητάρχη» Μπους εναντίον του Ιράκ, με το επιχείρημα, τάχα, ότι και τότε και σήμερα η Δύση απειλείται από τη βάρβαρη Ανατολή.

Η συχνότητα επιλέγεται ή μπορεί να αλλάζει κατά συνεχή τρόπο, ανάλογα με το τι θέλουμε να διερευνήσουμε κατά τη διάρκεια ενός πειράματος. Κι όλα αυτά, εν μέσω μεταγραφικής περιόδου, όπου τα χρήματα δεν υπάρχουν εν αφθονία κι αυτά, που υπάρχουν προορίζονται για να καλυφθούν οι ανάγκες του ΠΑΟΚ στο μεταγραφικό παζάρι.

Υπάρχουν αρκετοί μελετητές που έχουν τεκμηριώσει, πολύ περισσότερο τα ίδια τα γεγονότα αποδεικνύουν, ότι τα αυταρχικά καθεστώτα και οι όμοιες καταστάσεις της Ανατολής που απειλούν, όντως, τη Δύση είναι δημιουργήματα της επίσημης αμερικανικής πολιτικής.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ του, ο ΠΑΟΚ είχε προτείνει στον δικηγόρο του Αναστασιάδη, να του δώσει τα οφειλόμενα σε τέσσερις δόσεις των 50.000 ευρώ (μία μετά από κάθε ντέρμπι στην Τούμπα και την τελευταία στις 30/4), ωστόσο ο πρώην προπονητής του Δικεφάλου αρνήθηκε και προτίμησε να φτάσει στα άκρα.

Η ταύτιση, όμως, των σκοπών του Μπους με εκείνους του Αλεξάνδρου είναι όχι μόνο γελοία και φτηνή προπαγάνδα, αλλά και διαστρέβλωση της Ιστορίας.

Απ' ό,τι φαίνεται κι από τη χρονική στιγμή, που αποφάσισε να το κάνει, μάλλον ενοχλήθηκε από τη δημοσιοποιήση -από την πλευρά της διοίκησης- των χρημάτων που εισέπραξε.

Γιατί το πνεύμα του Αλεξάνδρου δεν «ήταν απλώς να προσθέσουν την Ασία στην Ελλάδα και να την εκμεταλλευθούν πολιτικά και οικονομικά.

Από τη μέρα που απομακρύνθηκε (Σεπτέμβριο 2004) μέχρι σήμερα, πήρε γύρω στις 400.000 ευρώ (σύμφωνα με την ΠΑΕ), από τις περίπου 600.000 ευρώ, που είχε λαμβάνειν.

Ο Αλέξανδρος ελαυνόταν κυριολεκτικά από την ιδέα μιας ειρηνικής αλληλεπίδρασης των λαών και των πολιτισμών και ήταν βέβαιος ότι στα πλαίσια αυτά το ελληνικό πνεύμα θα μεγαλουργούσε, καθώς θα ερχόταν σ' επαφή με τα πολιτιστικά δημιουργήματα και επιτεύγματα άλλων λαών και πολιτισμών»! κατά τον Χριστόφορο Α. Σοφιανό.

Αυτή η κίνησή του, μάλιστα, ήρθε σε μια περίοδο, που ο ΠΑΟΚ ταλανίζεται από τον "εμφύλιο", που έχει ξεσπάσει, αν και ο δικηγόρος του έλεγε χθες ότι "όποτε κι αν έκανε την κίνηση, κάποιοι θα τον κατηγορούσαν".

Πράγματι, ο Αλέξανδρος είχε ξεπεράσει το ζητούμενο και της εποχής μας, δηλαδή την αναγνώριση της ετερότητας και τον σεβασμό του διαφορετικού. Προχωρούσε πολύ πιο πέρα, ακόμα και στο πολυπολιτισμικό και πολυθρησκευτικό. Επιπλέον, δεν αρκέστηκε στο φαινομενικό και φολκλορικό: «Ο δε και γάμους εποίησεν εν Σούσοις εαυτού τε και των εταίρων» (2) ούτε και στο ότι: «Είναι ουν και Μηδικήν την Αλεξάνδρου στολήν» (3). Προχώρησε περισσότερο και κατέταξε στο στράτευμα, στο εξέχον σώμα των εταίρων, τους πρώην «βαρβάρους» ως ίσους με τους Μακεδόνες: «Όσοι αυτών κατ' αξίωσιν και κάλλει του σώματος ή τη άλλη αρετή υπερέχοντες εφαίνοντο» (4), όσους δηλαδή Ανατολίτες φαινόταν να διακρίνονται σε αξία, ή σωματική ομορφιά, ή σε άλλο προτέρημα. Το αποκορύφωμα όμως της εκπληκτικής πολιτικής, για την ειρηνική συνύπαρξη Ανατολής και Δύσης, είναι τα ίσα πολιτικά δικαιώματα στη διακυβέρνηση του απέραντου κράτους που παρεχώρησε σε Μακεδόνες και σε όλους τους λαούς της Ανατολής. Ύστερα από τη «στάση» ορισμένου τμήματος του στρατεύματος για την πολιτική ειρηνικής συνύπαρξης των λαών, ο Αλέξανδρος, αφού τους έπεισε «λόγοις και πράξεσι», ακολουθούμενος από Μακεδόνες και Πέρσες και από όλα τα άλλα έθνη, προσέφερε σπονδές στους θεούς: «Εύχετο δε τα τε άλλα αγαθά και ομόνοιάν τε και κοινωνίαν της αρχής Μακεδόσι και Πέρσαις» (5). Ευχόταν, δηλαδή, όχι μόνο ομόνοια στους Μακεδόνες και τους Πέρσες, αλλά (παρείχε) και συμμετοχή στη διακυβέρνηση του κράτους.

Ποια τώρα ομοιότητα μπορεί να βρει κανείς στην πολιτική του Αλεξάνδρου με την παγκοσμιοποιημένη, ένοπλη επιβολή των πολυεθνικών, αλλά και της αμερικανικής κουλτούρας, της Coca-Cola, των Goody's, καθώς και της ματωμένης διαρπαγής του πλούτου των λαών και εν προκειμένω του ιρακινού πετρελαίου, μόνο στην προπαγάνδα και σε άρρωστα και «διεστραμμένα» μυαλά ορισμένων υπάρχει.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ: (1) Χρυσόστομου Α. Σοφιανού, Αλέξανδρος ο Μέγας, ίδρυμα Εύης Σοφιανού, Λευκωσία 1998, σ. 400. (2) Αριανού, Αλεξάνδρου Ανάβασις, Ζ', 3, 4. (3) ό.π., Ζ', 3, 6. (4) ό.π., Ζ', 3, 6. (5) ό.π., Ζ', 11, 8.