Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( αθλητικα εργα :: 30/1/2006 20:02:05) 

ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΕΡΓΑ

ΙΝΤΕΡ, ΜΙΛΑΝ: ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟ ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ

Ψηφιακή Παράσταση Video

Αναβάθμιση για τις Συκιές

Η Κυρία και οι άλλοι

Τα τελευταία χρόνια η εξέλιξη στις μεθόδους συμπίεσης έχει επιτρέψει την αναπαραγωγή κινούμενης εικόνας ή video μέσω των υπολογιστών χαμηλού κόστους.

Τα αθλητικά έργα που θα γίνουν τους επόμενους μήνες στις Συκιές, παρουσίασε χθες ο δήμαρχος Σίμος Δανιηλίδης, με την ευκαιρία της ολοκλήρωσης των κερκίδων 2.500 θεατών με σκέπαστρο στο ποδοσφαιρικό γήπεδο του πολυαθλητικού κέντρου.

Ζέεντορφ εναντίον Νακαμούρα. Οι ροσονέρι στραβοπάτησαν κόντρα στη Ρετζίνα χάνοντας δύο βαθμούς

Η κινούμενη εικόνα είναι πιο σύνθετη από την απλή εικόνα ή τον ήχο, καθώς περιέχει εικόνα και ήχο που συγχρονίζονται.

Τα νέα έργα αφορούν στην κατασκευή κερκίδων, βοηθητικής πισίνας, αιθουσών γυμναστικής και σκέπαστρου στο κολυμβητήριο, μετατροπή του γηπέδου στο 4ο χιλιόμετρο προς το Ασβεστοχώρι σε στάδιο, κατασκευή γηπέδου 5Χ5 στο Ρέμα Κρυονερίου και κατασκευή δύο κλειστών γυμναστηρίων στο 1ο Λύκειο και στο 1ο δημοτικό σχολείο της περιοχής. Εννέα αγωνιστικές πριν ολοκληρωθεί το Καμπιονάτο και η ώρα της αλήθειας για τους τρεις διεκδικητές του τίτλου - Γιουβέντους, Ίντερ, Μίλαν - πλησιάζει.

Η αρχή πάνω στην οποία στηρίζεται η αναπαραγωγή video είναι ίδια με αυτή του κινηματογράφου.

Το συνολικό κόστος αγγίζει τα 22.000.000 ευρώ και στο μεγαλύτερο ποσοστό καλύπτεται από τη γενική γραμματεία Αθλητισμού.

Μπιανκονέρι και νερατζούρι πέτυχαν εύκολες νίκες, σε αντίθεση με τους ροσονέρι που υποχρεώθηκαν στην τρίτη συνεχόμενη ισοπαλία τους.

Σε κάθε δευτερόλεπτο εναλλάσσονται αρκετές εικόνες με ταχύτητα και μικροδιαφορές μεταξύ τους, δίνοντας στον άνθρωπο την ψευδαίσθηση της κίνησης.

ΒΟΛΕΪ: Επικυρώθηκαν χθες από την ευρωπαϊκή ομοσπονδία οι ημερομηνίες των αγώνων του Ηρακλή κόντρα στην αυστριακή Χοτβόλεϊς για τη φάση των "12" του Τσάμπιονς λιγκ. Η διαφορά των οκτώ βαθμών που τους χωρίζει από την πρωτοπόρο Γιούβε, ωστόσο, δεν θεωρείται απαγορευτική για την επίτευξη του στόχου της ομάδας του Μπερλουσκόνι, που δεν είναι άλλος από την κατάκτηση του Σκουντέτο.

Το ανθρώπινο μάτι δεν μπορεί να αντιληφθεί εύκολα αλλαγές με ρυθμό πάνω από 20 εικόνες/δευτερόλεπτο και επομένως νομίζει πως βλέπει μια συνεχόμενη σκηνή.

Ο πρώτος αγώνας θα γίνει την Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου στον Εύοσμο (20.30) και ο επαναληπτικός θα διεξαχθεί στις 16 του μηνός (21.15) στη Βιέννη. Και ο πρώτος που το παραδέχεται είναι ο προπονητής της «Γηραιάς Κυρίας» Μαρτσέλο Λίπι.

Στον κινηματογράφο έχουμε 24 εικόνες (ή καρέ όπως λέγονται) ανά δευτερόλεπτο, ενώ στην τηλεόραση κυμαίνονται από 25 καρέ/δευτερόλεπτο (σύστημα PAL στην Ευρώπη) έως και 30 καρέ/δευτερόλεπτο (NTSC στην Αμερική).

ΣΕ ΑΠΟΛΟΓΙΑ κλήθηκαν από την αθλητική δικαστή της ΕΟΠΕ ο Νίκος Ρουμελιώτης της Πάτρας και ο Γιάννης Κυριακίδης του ΠΑΟΚ. Ο λόγος;

Οι συχνότητες αυτές αναφέρονται στο ρυθμό εναλλαγής των ακίνητων εικόνων για να σχηματιστεί το video και δεν έχουν σχέση με τη συχνότητα ανανέωσης του πλαισίου που θα δούμε στην τεχνολογία των οθονών.

Ο Ρουμελιώτης κατηγορείται ότι έφτυσε τον Κυριακίδη και ο τελευταίος ότι δεν χαιρέτησε τον αντίπαλό του μετά τη λήξη του αγώνα των δύο ομάδων. Το πρόγραμμα των αγώνων.

Αν μια εικόνα διαστάσεων 640x480 εικονοστοιχείων με 24 bits χρώματος για κάθε εικονοστοιχείο, έχει κανονικό μέγεθος 920 KB, τότε για ένα δευτερόλεπτο video με ρυθμό 25 εικόνων ανά δευτερόλεπτο θα χρειαζόμασταν 24 ΜΒ περίπου.

ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ που έκλεισε την αυλαία της 15ης αγωνιστικής της Α1 ανδρών, ο Ολυμπιακός νίκησε τη Λαμία με 3-0 σετ (25-19, 25-19, 25-15).

Την επόμενη Κυριακή η Γιουβέντους θα αντιμετωπίσει τη Μίλαν στο Μεάτσα, ενώ στις 13 Απριλίου θα διεξαχθεί το ντέρμπι Ίντερ - Μίλαν.

Για μια ταινία 90 λεπτών θα χρειαζόμασταν 24MB/sec x 60sec/min x 90 min περίπου 3500 GB!!

ΠΟΛΟ: Το ντέρμπι της 12ης αγωνιστικής της Α1 ανδρών, μεταξύ της Βουλιαγμένης και του Ολυμπιακού θα διεξαχθεί σήμερα (19.00).

Τα αποτελέσματα των δύο αυτών αγώνων θα κρίνουν κατά μεγάλο ποσοστό πού θα καταλήξει ο φετινός τίτλος στο ιταλικό πρωτάθλημα, ενώ δεν αποκλείεται φυσικά να κριθεί και στην τελευταία αγωνιστική, όπως συνέβη στις τρεις προηγούμενες περιόδους. Το μέγεθος αυτό είναι τεράστιο για την σημερινή τεχνολογία των αποθηκευτικών μέσων αλλά και των δικτύων μετάδοσης δεδομένων.

ΧΑΝΤΜΠΟΛ: Το ζευγάρι Πανελληνίου - Φίλιππου Βέροιας ξεχώρισε στη χθεσινή κλήρωση για τον Β΄ γύρο του κυπέλλου Ελλάδος ανδρών.

Η Ίντερ επικράτησε χθες της Κόμο 4-0, με πρωταγωνιστή για μία ακόμη φορά τον Κριστιάν Βιέρι που πέτυχε δύο γκολ. Η συμπίεση εδώ είναι υποχρεωτική.

Τα υπόλοιπα ζευγάρια: Ιωνικός - Δούκας, Κιλκίς - Θερμαϊκός, Διομήδης - Αθηναϊκός, Βριλήσσια - Κορωπί, Απόλλων Καλαμαριάς - ΠΑΟΚ, Ηλυσιακός - ΧΑΝΘ. ΒΑΟ - ΑΕΚ.

Ο «Μπόμπο» έφτασε τα 23 γκολ και χρειάζεται δέκα ακόμη στα επόμενα εννέα παιχνίδια για να ισοφαρίσει το ρεκόρ επίτευξης τερμάτων σε μια περίοδο που κατέχει ο παλιός άσος της Ίντερ Βαλεντίν Αντζελίλο από την περίοδο 1958-59.

Για να συμπιεστεί το video, η κάθε ακίνητη εικόνα συμπιέζεται με κάποιο απωλεστικό αλγόριθμο συμπίεσης εικόνας, συνήθως τον JPEG.

Οι αγώνες θα γίνουν στις 11-12 Φεβρουαρίου.

Ο Βιέρι θα μπορούσε να είχε πετύχει χθες χατ τρικ αν δεν αστοχούσε σε πέναλτι.

Αυτό όμως δεν αρκεί καθώς έστω και υποδεκαπλασιασμός του μεγέθους της ακίνητης εικόνας, θα είχε στο παραπάνω παράδειγμα αντίστοιχη μείωση στην τιμή των 350GB που εξακολουθεί να είναι τεράστιο.

Η γροθιά του Πάβελ Νέντβεντ δείχνει στους οπαδούς τής Γιουβέντους τον δρόμο για τον τίτλο. Ίντερ και Μίλαν όμως καραδοκούν

Ο μεγάλος όγκος δεδομένων προέρχεται από τον μεγάλο αριθμό των εικόνων ή πλαισίων, όπως θα τα λέμε στο εξής, ανά δευτερόλεπτο. Στο Τορίνο η Γιουβέντους είχε στις τάξεις της και πάλι έναν εκπληκτικό Νέντβεντ που πέτυχε δύο πανέμορφα γκολ στο 3-0 επί της Μόντενα. Η αίσθηση της κίνησης βασίζεται στην ταχύτατη εναλλαγή εικόνων που διαφέρουν πολύ λίγο μεταξύ τους, ώστε το μάτι να μην βλέπει ξαφνικά μεγάλες διαφορές. Οι 37.000 οπαδοί τής Γιούβε μάταια περίμεναν να δουν το μεγάλο αστέρι της ομάδας τους Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο να επανέρχεται στην ενεργό δράση έπειτα από σχεδόν δύο μήνες απουσίας λόγω τραυματισμού. Η τεχνολογία συμπίεσης σε κινούμενη εικόνα βασίζεται στην απομάκρυνση της πλεονάζουσας πληροφορίας που επαναλαμβάνεται στα διαδοχικά πλαίσια. Ο Λίπι προτίμησε να προφυλάξει τον Ντελ Πιέρο από νέο τραυματισμό για να τον έχει ετοιμοπόλεμο στο παιχνίδι με τη Βασιλεία για το Τσάμπιονς Λιγκ και τον χρησιμοποίησε στη δεύτερη ομάδα, που έπαιξε νωρίτερα με την Περούτζια. Η τεχνική που χρησιμοποιείται για την ανίχνευση της πλεονάζουσας πληροφορίας, βασίζεται στην σύγκριση διαδοχικών πλαισίων και στην εύρεση των διαφορών μεταξύ τους. Τρίζει η καρέκλα του Κάρλο Αντσελότι. Στη συνέχεια αντί να κωδικοποιηθεί το πλαίσιο, κωδικοποιούμε μόνο τις διαφορές. Η αγωνιστική κρίση συνεχίζεται στη Μίλαν, η οποία αν και αγωνίστηκε για κάποιο χρονικό διάστημα ακόμη και με τέσσερις επιθετικούς, δεν μπόρεσε να διασπάσει την άμυνα της Ρετζίνα (0-0). Το τρέχον πλαίσιο ανακατασκευάζεται από το προηγούμενο και τη διαφορά του με αυτό. Ο πιο σκληρός επικριτής του είναι φυσικά ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι, που βλέπει το όνειρό του να εκτοπίσει τη Ρεάλ Μαδρίτης από την κορυφή της Ευρώπης, να θολώνει.

Στην πράξη τα σχήματα κωδικοποίησης είναι αρκετά πιο σύνθετα από την παραπάνω περιγραφή.

Στη μάχη για την εξασφάλιση της τέταρτης θέσης που οδηγεί στο Τσάμπιονς Λιγκ, η Πάρμα συνέτριψε στη Βερόνα την Κιέβο 4-0 ύστερα από εντυπωσιακή απόδοση.

Η διαδικασία εύρεσης των διαφορών λέγεται αλγόριθμος εκτίμησης κίνησης (motion estimation algorithm).

Το παιχνίδι «σημαδεύτηκε» από τις αποβολές των Λάνα (Κιέβο) και Μούτου (Πάρμα).

Έχουμε δύο διαδοχικά πλαίσια που ονομάζουμε προηγούμενο και τρέχον. Στο στάδιο Κούρι, μία ακόμη «μεγάλη» ομάδα του Καμπιονάτο δεν κατάφερε να φύγει νικήτρια. Τα δύο πλαίσια διαιρούνται σε στοιχειώδεις μικρές τετραγωνικές περιοχές (blocks). Η Ρόμα, όπως προηγουμένως οι Γιουβέντους, Ίντερ και Μίλαν, γνώρισε την ήττα με 1-0 από την Περούτζια, της οποίας κορυφαίοι παίκτες ήταν ο Μίκολι (σκόρερ του μοναδικού τέρματος) και ο Ζήσης Βρύζας. Η κάθε περιοχή του τρέχοντος πλαισίου αναζητείται στο προηγούμενο.

Τα αποτελέσματα:

Όταν βρεθεί, αντί να κωδικοποιήσουμε την περιοχή με κάποιο αλγόριθμο κωδικοποίησης εικόνας, κωδικοποιούμε το διάνυσμα που δείχνει τις συντεταγμένες του σημείου μετατόπισης, άρα σημαντικά λιγότερη πληροφορία και επομένως επιτυγχάνουμε μεγάλη συμπίεση.

Μπολόνια - Ουντινέζε 1-0 (Σινιόρι 9'). Το πιο διαδεδομένο πρότυπο συμπίεσης για κινούμενη εικόνα είναι το MPEG-2. Μπρέσια - Τορίνο 1-0 (Γκουαρντιόλα - 59' πεν.). Για να κωδικοποιήσουμε ένα video σύμφωνα με το πρότυπο αυτό, διαιρούμε το συνολικό αριθμό των 25 ή 30 ή περισσοτέρων πλαισίων το δευτερόλεπτο σε κατηγορίες. Κιέβο - Πάρμα 0-4 (Μούτου 6', Νακάτα 59', Λαμουσί 66', Τζιλαρντίνο 90'). Ίντερ - Κόμο 4-0 (Μπατιστούτα 14', Ντι Μπιάτζιο 25', Βιέρι 56', 76'). Περούτζια - Ρόμα 1-0 (Μικόλι 52'). Πιατσέντζα - Αταλάντα 2-0 (Χούμπνερ 41', Ντε Τσέζαρε 89'). Ρετζίνα - Μίλαν 0-0. Γιουβέντους - Μόντενα 3-0 (Νέντβεντ 54', 83', Τρεζεγκέ 85'). Λάτσιο - Έμπολι 4-1 (Λόπεζ 8', Κοράντι 40', Σιμεόνε 71', Καστρομάν 71' - Μούσε 4').