Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( μονακο καλει βιερι :: 9/1/2006 20:18:41) 

ΜΟΝΑΚΟ ΚΑΛΕΙ ΒΙΕΡΙ Χόμπι 100.000 ευρώ!

Γιώργος Θεοτοκάς

"Πρίγκιπας" Κριστιάν

Μια μικρή περιουσία για λογότυπα και μελωδίες κινητών τηλεφώνων

Από τους πιο καλλιεργημένους συγγραφείς της Γενιάς του Τριάντα και συντάκτης, όπως είδαμε, του μανιφέστου της (Ελεύθερο πνεύμα, 1929) ήταν ο Γιώργος Θεοτοκάς (1905-1966), του οποίου το έργο χαρακτηρίζεται από το εκλεπτυσμένο ύφος και την καθαρότητα της διατύπωσης.

Η Μονακό ίσως να γίνει ο επόμενος προορισμός του Κριστιάν Βιέρι (φωτογραφία), που δεν έχει αρκετό χρόνο συμμετοχής στη Μίλαν και αναζητά νέα στέγη, προκειμένου να μη χάσει τη θέση του στην εθνική Ιταλίας.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΝΩΛΑΣ

Γόνος αστικής οικογένειας γεννήθηκε στην Πόλη, όπου τελείωσε το λύκειο και εγκαταστάθηκε οικογενειακώς στην Αθήνα, όπου σπούδασε νομικά.

Εφόσον ο "Μπόμπο" παραχωρηθεί, οι "ροσονέρι" θα κινηθούν για την απόκτηση του Βραζιλιάνου Μάρσιο Αμορόζο, που αγωνίζεται στην πρωταθλήτρια κόσμου Σάο Πάουλο, μετά από την ευρωπαϊκή του περιπέτεια σε Ουντινέζε, Πάρμα και Ντόρτμουντ.

Εκατό χιλιάδες ευρώ ξοδεύτηκαν το 2002 για λογότυπα και μελωδίες κινητών σύμφωνα με την Εθνική Στατιστική Υπηρεσία.

Στη συνέχεια ο Θεοτοκάς σταδιοδρόμησε στην Αθήνα ως συνεργάτης της εφημερίδας Το Βήμα και του περιοδικού Εποχές, ενώ έγινε διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου και αργότερα πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του Κρατικού Θεάτρου Βόρειας Ελλάδας.

ΜΕ ΙΣΟΒΙΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ απειλείται ο Τζόναθαν Μπακίνι, που βρέθηκε ξανά θετικός σε χρήση κοκαΐνης.

"Στο σχολείο, στο φροντιστήριο συζητάμε συνέχεια για τα λογότυπα. Είναι από τα πρώτα θέματα της παρέας", λέει ο 17χρονος μαθητής Στέφανος Λαμπρινάκος

Αμέσως μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή ο Γιώργος Θεοτοκάς οραματίστηκε την αναγέννηση του ελλαδικού κόσμου και πάνω απ' όλα της πνευματικής ζωής, παίρνοντας ο ίδιος ενεργό μέρος σε αυτό με τη συγγραφική του δραστηριότητα.

Ο 30χρονος μέσος της Σιένα είχε τιμωρηθεί για πρώτη φορά το Νοέμβριο του 2004 με αποκλεισμό εννιά μηνών.

Η ανταλλαγή ήχων και εικόνων για κινητά φαίνεται πως είναι το πιο αγαπημένο χόμπι των νέων ηλικίας από 16 έως 24 ετών.

Η ανανέωση που οραματίστηκε σήμαινε: ελληνισμός, ορθοδοξία και λαϊκές μορφές πολιτισμού, όπως τα δημοτικά τραγούδια, οι παραδόσεις, ο Μακρυγιάννης.

ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ θα ενταχθεί στην Ίντερ ο Μαϊκόν, αφού η Μονακό θέλει να κρατήσει το Βραζιλιάνο αμυντικό μέχρι το τέλος της σεζόν. "Στο σχολείο, στο φροντιστήριο συζητάμε συνέχεια για τα λογότυπα.

Ο Θεοτοκάς, που είχε μελετήσει τις λογοτεχνικές κατακτήσεις της Ευρώπης, θεωρούσε ότι στο μυθιστόρημα πρέπει κυρίως να προβάλλονται ανάγλυφοι οι ανθρώπινοι χαρακτήρες.

ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΓΡΑΨΕ ο Νέστορ Σενσίνι, που έγινε ο μεγαλύτερος σε ηλικία ξένος παίκτης που έχει σκοράρει στο καμπιονάτο.

Είναι από τα πρώτα θέματα της παρέας", λέει ο 17χρονος μαθητής Στέφανος Λαμπρινάκος.

Ο ίδιος καλλιέργησε ποικίλα είδη λόγου, διακρίθηκε όμως κυρίως ως δοκιμιογράφος.

Ο Αργεντινός αμυντικός της Ουντινέζε βρήκε δίχτυα στην ήττα από την Κάλιαρι (1-2), σε ηλικία 39 ετών, 2 μηνών και 26 ημερών. Η δυναμική που αναπτύχθηκε είναι τόσο μεγάλη ώστε πλέον εξάγουμε… λογότυπα εγχώριας παραγωγής ακόμα και στο εξωτερικό.

Το αφηγηματικό του έργο αποτελείται από πέντε μυθιστορήματα και έναν τόμο διηγημάτων.

ΒΡΑΖΙΛΙΑ "ΔΑΓΚΩΤΟ" ψηφίζουν οι ποδοσφαιριστές που αγωνίζονται στην μπουντεσλίγκα.

"Πρόκειται για μια οικονομική δραστηριότητα που αναπτύχθηκε εντυπωσιακά γρήγορα", εξηγεί ο κ. Δημήτρης Γκοτζαρίδης, διευθυντής μάρκετινγκ εταιρείας που ειδικεύεται στην παραγωγή των συγκεκριμένων τηλεπικοινωνιακών… προϊόντων.

Ιδιαίτερη περίπτωση υπήρξε Η Αργώ (1936), δίτομο έργο που αποτέλεσε μια «τοιχογραφία εποχής».

Στη δημοσκόπηση του περιοδικού "Kicker", το 49,8% των παικτών επέλεξε τη "σελεσάο" ως πιθανότερη νικήτρια του Μουντιάλ, ενώ ακολούθησαν η διοργανώτρια Γερμανία (23,4%), η Αργεντινή (11,5%), η Αγγλία (4,3%) και η Ολλανδία (3%).

Στο ποσό των 100.000 ευρώ, δεν περιλαμβάνονται οι παραγγελίες μέσω Ίντερνετ.

Ο συγγραφέας εδώ μεταφέρει τις ανησυχίες και τις ιδεολογικές συγκρούσεις των νέων μιας φοιτητικής συντροφιάς με το συμβολικό όνομα του μυθικού καραβιού («Αργώ»).

Όσο για το μεγάλο αστέρι της διοργάνωσης, υπήρξε σχεδόν απόλυτη ομοφωνία, αφού το 84,4% πόνταρε στο Ροναλντίνιο.

"Η εκτίναξη στη ζήτηση και την προσφορά έγινε ουσιαστικά τον Μάρτιο του 2002 όταν άρχισαν να δραστηριοποιούνται ελληνικές εταιρείες στην παραγωγή λογότυπων και ήχων".

Η πλοκή δομείται πάνω στην ιστορία μιας αστικής οικογένειας, που αποτελεί το πλαίσιο, στο οποίο συμπεριλαμβάνονται χαρακτηριστικοί κοινωνικοί τύποι της εποχής.

ΣΤΟ ΚΑΤΑΡ καταλήγει ο Εμίλ Μ'Πενζά, ο οποίος θα συνεχίσει την καριέρα του στην Αλ Ραγιάν, ενώ το Αμβούργο θα εισπράξει 1,5 εκατ. ευρώ για το Βέλγο φορ.

Μέχρι τότε οι Έλληνες χρήστες της κινητής τηλεφωνίας έψαχναν στις σελίδες του Ίντερνετ προκειμένου να βρουν πώς θα… ανανεώσουν το καντράν και τον ήχο του κινητού τους.

Το μύθο αφηγείται ένας παντογνώστης αφηγητής, ενώ η σύγχρονη ιστορία ενσωματώνεται στη δράση του μυθιστορήματος.

Η απογείωση του τζίρου

Αντίθετα στο Δαιμόνιο (1938) αφηγητής είναι ο πρωταγωνιστής που εκθέτει απόψεις και περιστατικά που ο ίδιος βίωσε.

Τρεις είναι οι λόγοι που ο τζίρος εκτινάχθηκε τόσο ψηλά.

Στα σημαντικά κείμενα του Θεοτοκά ανήκει ο Λεωνής (1940), μυθιστόρημα στο οποίο παρουσιάζονται οι ανησυχίες του εφήβου Λεωνή (που είναι προσωπείο του συγγραφέα) με φόντο μια ταραγμένη εποχή.

"Οι τέσσερις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας δημιούργησαν υπηρεσίες με σκοπό να διευκολύνουν τους συνδρομητές τους στην αναζήτηση μελωδιών και λογότυπων.

Ο πόλεμος, καταλυτικό γεγονός στη ζωή του ήρωα, τον υποχρεώνει να αντιδράσει μέσω της τέχνης.

Η διαδικασία έγινε εξαιρετικά απλή, οι τιμές έπεσαν (ένα λογότυπο κοστίζει λιγότερο από πέντε λεπτά), ενώ κυκλοφόρησαν στην αγορά συσκευές τηλεφώνων αξιόπιστες, με μεγάλες τεχνολογικές δυνατότητες", υπογραμμίζει ο κ. Γκοτζαρίδης.

Μετά τον πόλεμο ο συγγραφέας ρίχτηκε με ζήλο στο θέατρο και συνέχισε το δοκιμιακό του έργο.

Οι μεγαλύτεροι φαν των λογότυπων και των μελωδιών είναι οι νέοι ηλικίας 19 έως 24 ετών και οι γυναίκες (σε ποσοστό 63%).

Έγραψε πολλά θεατρικά έργα, ανάμεσα στα οποία ξεχωρίζουν Το παιχνίδι της τρέλας και της φρονιμάδας, Το γιοφύρι της Άρτας κ.ά.

Οι μαθητές ηλικίας 16 έως 18 ετών ακολουθούν.

Από τα πιο γνωστά του δοκίμια είναι το Δοκίμιο για την Αμερική (1954) και το Ταξίδι στη Μέση Ανατολή και το Άγιον Όρος (1961).

Όπως λέει η 15χρονη μαθήτρια Ανθή Χειλά μια διαφήμιση σε ένα περιοδικό τής έδωσε την ιδέα να αγοράσει το πρώτο λογότυπο. "Ενθουσιάστηκα. Πληκτρολογείς έναν τετραψήφιο αριθμό, ακούς τις ηχογραφημένες οδηγίες και επιλέγεις ανάμεσα στις πιο δημοφιλείς ελληνικές και ξένες μελωδίες καθώς και σε λογότυπα", λέει Α. Χειλά.

"Εκείνα που πραγματικά με έχουν ενθουσιάσει είναι οι ήχοι κλήσης", συμπληρώνει ο μαθητής Κρίτων Μεντής. "Μπιτάκια της εποχής, αλλά και οι ύμνοι των ποδοσφαιρικών ομάδων είναι τα μεγαλύτερα σουξέ".

Αυτήν τη στιγμή στην αγορά κυκλοφορούν 7.000 λογότυπα και μελωδίες. "Η επιτυχία τους είναι τόσο μεγάλη που ανάγκασε τραγουδιστές να μας ζητήσουν επίμονα να συμπεριληφθούν και τα δικά τους ρεφρέν στους προς πώληση ήχους", αποκαλύπτει ο κ. Γκοτζαρίδης. Η παραγωγή τόσο των ήχων όσο και των λογότυπων γίνεται από εξειδικευμένους γραφίστες των ίδιων των εταιρειών που τα πωλούν, ενώ για κάθε μελωδία που διατίθεται στο κοινό πληρώνονται πνευματικά δικαιώματα.

Το στοίχημα είναι τώρα ποιος θα προλάβει το μέλλον. "Κινούμενα χρωματιστά λογότυπα, κάρτες, αφιερώσεις, ακόμα και φωτογραφίες που έχουν υποστεί επεξεργασία από ηλεκτρονικό υπολογιστή είναι το αύριο", επισημαίνει ο κ. Γκοτζαρίδης.

Εξάγουμε λογότυπα και μελωδίες

Τέσσερις ελληνικές εταιρείες δραστηριοποιούνται σε χώρες της Ανατολικής Ευρώπης. Ο τζίρος τους από την πώληση λογότυπων και μελωδιών έφθασε τα 20.000 ευρώ, σύμφωνα με τις ίδιες, ενώ προβλέπουν ότι το μέλλον θα είναι ακόμα καλύτερο. Οι πωλήσεις γίνονται είτε μέσω του Διαδικτύου είτε σε συνεργασία με τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας που δραστηριοποιούνται στις χώρες αυτές.

Τα λογότυπα και οι μελωδίες των κινητών χρησιμοποιούνται και ως εργαλείο του σύγχρονου μάρκετινγκ. Πολυεθνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο των τροφίμων δίνει ως δώρο σε διαγωνισμό που διοργανώνει αυτές τις ημέρες λογότυπα κινητών, ενώ άλλες δύο μεγάλες εταιρείες ετοιμάζονται να κάνουν το ίδιο.