Παράλληλη Αναζήτηση

Αναζήτηση

Βρες
Εμφάνιση

Αθλητικά :: Αθλητική είδηση

( θα κοουτσαρει τον ηρακλη κοντρα στον μακεδονικο :: 3/1/2006 19:33:31) 

Ο Γιούρι Ζντοβιτς θα καθίσει για πρώτη φορά στον πάγκο του Ηρακλή.

ΝΟΡΑ ΤΖΟΟΥΝΣ

Ο ρεαλισμός

ΘΑ ΚΟΟΥΤΣΑΡΕΙ ΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ

"Δεν ήθελα να γίνω διάσημη"!

Ο ρεαλισμός είναι ένα λογοτεχνικό ρεύμα που εμφανίστηκε αρχικά στη Γαλλία από τα μέσα του 19ου αιώνα και συνδέθηκε με την ανάπτυξη των θετικών επιστημών.

Φιλικό ντεμπούτο για Γιούρι

Με μια νέα βασίλισσα της ποπ, τη Νόρα Τζόουνς έκαναν τα φετινά μουσικά βραβεία Γκράμι το χρέος τους απέναντι στη δισκογραφία, που ζει τη μεγαλύτερη κρίση της

Η λογοτεχνία οφείλει τώρα να αφήσει κατά μέρος τη φαντασία και τα συναισθήματα και να υιοθετήσει στη γραφή τη μέθοδο των θετικών επιστημών (παρατήρηση και περιγραφή των γεγονότων με στόχο την πιστή αναπαράσταση της πραγματικότητας).

Ντεμπούτο στον πάγκο του Ηρακλή θα κάνει σήμερα το απόγευμα ο Γιούρι Ζντοβτς, στο φιλικό παιχνίδι της ομάδας με τον Μακεδονικό στο Ιβανώφειο.

ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΚΟΥΛΗ

Στις τελευταίες δεκαετίες του 19ου αιώνα εμφανίστηκε στη Γαλλία επίσης ο νατουραλισμός με εισηγητή τον πεζογράφο Εμίλ Ζολά (Εmile Zola).

Στο πλαίσιο της προετοιμασίας για τον αγώνα με την ΑΕΚ κλείστηκε αυτό το φιλικό, που ουσιαστικά αποτελεί το πρώτο τεστ των παικτών στα μάτια του Ζντοβτς.

Η Νόρα Τζόουνς, στα 23 της, εισέπραξε πέντε μουσικά βραβεία Γκράμι

Πρόκειται για το κορύφωμα του ρεαλισμού, που όπως και αυτός ασκεί κριτική στην κοινωνία της εποχής.

Ο Σλοβένος τεχνικός θέλει να πάρει μια πρώτη εικόνα της ομάδας του, να δει τους παίκτες του και να αποφασίσει τι ακριβώς χρειάζεται και τι όχι, καταρχήν ενόψει του αγώνα με την ΑΕΚ και κατόπιν για το υπόλοιπο πρωτάθλημα. Τα Γκράμι είναι είναι ένα πανηγύρι της μουσικής "αμέρικαν στάιλ", που δέχεσαι να έχει νικητές και ηττημένους ή ακολουθείς τη θέση του Γούντι Άλεν (για τα Όσκαρ) πως αν δεχτείς ότι μια φορά σε βράβευσαν, θα πρέπει να είσαι σύμφωνος και για όλες τις υπόλοιπες που δεν σε έχουν βραβεύσει.

Ο νατουραλισμός υπερτονίζει τις άσχημες πλευρές της ζωής και ασχολείται με θέματα όπως η ανθρώπινη αθλιότητα, η διαφθορά και οι απάνθρωπες συνθήκες ζωής.

Το «ξανθό σκυλί» είχε τονίσει εξαρχής ότι θέλει να δώσει ευκαιρία σε όλους τους παίκτες του πριν πάρει οποιαδήποτε απόφαση.

Η νίκη της 23χρονης Νόρα Τζόουνς, ωστόσο, ήταν σαρωτική.

Οι νατουραλιστές λογοτέχνες επιλέγουν συνήθως ήρωες του περιθωρίου και επιμένουν στη φωτογραφική απόδοση της πραγματικότητας.

Σήμερα είναι ένα πρώτο τεστ για τους παίκτες να δείξουν τις δυνατότητές τους στο νέο τους προπονητή.

Με πέντε στα πέντε βραβεία!

Στο νατουραλισμό η κριτική της κοινωνίας εμφανίζεται πολύ σκληρή καταγγέλλοντας την κοινωνική εξαθλίωση και τις απαράδεκτες συνθήκες, στις οποίες είναι υποχρεωμένοι να ζουν οι άνθρωποι.

Σαφώς και οι επόμενοι δυο αγώνες, με την ΑΕΚ στο Γαλάτσι και με τον ΠΑΟΚ στο Ιβανώφειο θα κρίνουν την απόφαση του Ζντοβτς για οποιαδήποτε αλλαγή ή προσθήκη στο ρόστερ του Ηρακλή.

Το πρώτο της ποπ/τζαζ άλμπουμ "Come Away With Me" έφερε οκτώ συνολικά Γκράμι, αν μετρήσουμε τα βραβεία σε παραγωγούς και άλλους συντελεστές. Ο ΣΛΟΒΕΝΟΣ δεν θα έχει σήμερα στη διάθεσή του τον Κώστα Μάγλο, που υπέστη διάστρεμμα στην προχθεσινή προπόνηση και θα μείνει εκτός αγωνιστικής δράσης για δυο βδομάδες και ήδη παλεύει να προλάβει το ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ. Άλμπουμ της χρονιάς, τραγούδι της χρονιάς (το "Don't Know Why", που έχει πάει πολύ καλά και στην Ελλάδα), καλύτερη νέα καλλιτέχνις, καλύτερο ποπ φωνητικό άλμπουμ και καλύτερη ποπ ερμηνεία. Επίσης, δύσκολα θα πάρει χρόνο συμμετοχής ο Μίρσα Κούρτοβιτς, που προπονείται ατομικά για να ξεπεράσει σταδιακά τον τραυματισμό του στη γάμπα. Η Νόρα Τζόουνς έτσι ισοφάρισε τις Αλίσια Κις και Λορίν Χιλ, που είχαν επίσης κάνει συλλογή από Γκράμι σε ένα βράδυ. "Απλώς θέλω να πω", είπε η Νόρα Τζόουνς, "πως σε μια εποχή που ο κόσμος είναι τόσο αλλόκοτος, νιώθω τυχερή και ευλογημένη".

Σε έναν κόσμο που τα ποπ είδωλα έχουν άλλου είδους λάμψεις, στο βασίλειο της Μπρίτνεϊ Σπίαρς και της Κριστίνα Αγκιλέρα, η Νόρα Τζόουνς επιβλήθηκε με κάντρι/τζαζ μπαλάντες και με το πιάνο της, χωρίς να μοιράζει συνεντεύξεις και χωρίς φανταχτερά βιντεοκλίπ.

Κόρη του μεγάλου Ινδού μουσικού και δεξιοτέχνη του σιτάρ Ραβί Σανκάρ, δεν γνώρισε ποτέ τον πατέρα της, για τον οποίο δεν θέλει να μιλάει και στις συνεντεύξεις, μεγάλωσε μόνο με τη μητέρα της, στο Τέξας, ακούγοντας δίσκους της Έτα Τζέιμς, της Αρίθα Φράνκλιν και της Τζόνι Μίτσελ. Στη Νέα Υόρκη, η Νόρα Τζόουνς είχε την πρώτη επαφή της επαγγελματικά με τη μουσική τραγουδώντας σε ιταλικά εστιατόρια Φρανκ Σινάτρα και άλλα κλασικά. Τα τραγούδια της τώρα κυκλοφόρησαν από στόμα σε στόμα, σαν εξαιρετικές μελωδίες που πατάνε γερά στην παράδοση της τζαζ και της κάντρι.

"Στις πρώτες ημέρες της συνεργασίαs μου με την Blue Note (θρυλική της τζαζ δισκογραφική ετικέτα) ανησυχούσα πραγματικά μήπως το αυστηρό κοινό της τζαζ δεν με δεχόταν, γιατί ο δίσκος μου δεν ήταν καθόλου τζαζ δίσκος", έλεγε στο περιοδικό "Rolling Stone". "Αλλά από την άλλη δεν ήθελα να βρίσκομαι και σε μια ποπ ετικέτα, γιατί ξέρουμε πολύ καλά τι σημαίνει αυτό. Δεν ήθελα να κάνω βίντεο, δεν ήθελα να περιμένουν από μένα να πουλάω εκατομμύρια δίσκους. Δεν ήθελα να γίνω διάσημη…".

Από αυτό δεν μπορεί πια να δραπετεύσει η δεσποινίς Τζόουνς, αλλά τουλάχιστον πρέπει να την ικανοποιεί το γεγονός πως έγινε διάσημη με τους δικούς της όρους. Κάτι που ασφαλώς κάνει την Μπρίτνεϊ Σπίαρς να φαίνεται ακόμη πιο γυμνή… "Βγήκε στη σκηνή", λέει η Νόρα, "ενώ ακόμη ήμουν στο κολέγιο. Με είχε σοκάρει, ήταν κάπου 15 χρόνων και οι φωτογραφίες της ήταν σχεδόν πορνογραφικές. Τότε δεν είχα ιδέα από τη μουσική βιομηχανία. Ήξερα μόνο ότι μου άρεσε η Μπίλι Χόλιντεϊ και ήθελα να παίζω πιάνο και να τραγουδάω".

Οι 104 - ρεκόρ φέτος - κατηγορίες που μοιράστηκαν τα Γκράμι υποχρέωσαν τους διοργανωτές, εκτός από το να εισπράξουν κάμποσα αστεία για τα είδη της μουσικής που εφευρίσκουν, να βραβεύσουν αρκετούς πριν από την τελετή, που για πρώτη φορά μετά το 1998 επέστρεψε προχθές βράδυ στο Μάντισον Σκουέρ Γκάρντεν της Νέας Υόρκης.

Η ώρα του "Αφεντικού"

Ο Μπρους Σπρίνγκστιν κέρδισε τρία βραβεία, καλύτερης ροκ ερμηνείας, ροκ τραγουδιού και ροκ άλμπουμ, για το "The Rising". Κάτι που έκανε πολλούς να σχολιάσουν πως ήταν καιρός η βιομηχανία της μουσικής να τιμήσει το "Αφεντικό", όταν τόσο προκλητικά τού στέρησαν το 1984 το Γκράμι, στο "Born In The USA", για να το δώσουν στον Λάιονελ Ρίτσι (στο "Can't Slow Down"). Ο Μπρους το ανταπέδωσε τραγουδώντας "Clash", μαζί με τον Έλβις Κοστέλο (σε ένα αφιέρωμα στον άτυχο Τζο Στράμερ)!

LINK

http: //www.grammy.aol.com για την πλήρη λίστα των νικητών.